Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wij zitten idd ook met de zomervakantie, dus willen liever op tijd zijn
de echte uitnodigen sturen wij denk ik in februari/maart zoiets? nardxash schreef:Wie weet heeft een van jullie nog een gouden tip voor ons,
Wij Willem bij de receptie iets van koffie en fris.
Hier willen we iemand voor inhuren.
zijn er mensen die misschien ons op weg hiermee kunnen helpen het zal om/nabij om 55 mensen gaan
Receptie zal in de middag gehouden worden en op de bovenverdieping in een zaal van mijn vriend zijn werk
jojoleinee schreef:nardxash schreef:Wie weet heeft een van jullie nog een gouden tip voor ons,
Wij Willem bij de receptie iets van koffie en fris.
Hier willen we iemand voor inhuren.
zijn er mensen die misschien ons op weg hiermee kunnen helpen het zal om/nabij om 55 mensen gaan
Receptie zal in de middag gehouden worden en op de bovenverdieping in een zaal van mijn vriend zijn werk
Geen idee? Misschien wat lokale pubers die iets bij willen verdienen?
.
jojoleinee schreef:Gaaf, is jullie locatie ver reizen? Heb het zo even niet in mn hoofd.
Hoe doe je het dan met dresscode? Ik kan me voorstellen dat mensen al langer dan 3 maanden van tevoren gaan kijken wat ze aan gaan doen.
! En ook weer lekker door met plannen haha.
! Heel erg blij mee. De kaart deed mij gelijk denken aan Noorwegen, waar we allebei helemaal verliefd op zijn, dus het voelt veel persoonlijker. Alleen de kleuren klopten niet helemaal. Ze zou hem deze week afhebben, dan kunnen we een proefdruk laten komen en als het allemaal naar wens is krijgen we ook Save the Dates, een welkomstbord, menukaarten en naamkaartjes voor op tafel in dezelfde stijl.
.
... Voor de dames die al een DJ hebben, ik ben heel benieuwd wat jullie kwijt zijn mochten jullie dit willen delen!