Alles is beter dan de middelbare school (vind ik), dat zou echt het laatste zijn wat ik vrijwillig nog eens zou doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Oh ik heb juist het idee dat ik mn moeder nu help met relatiedingen en werkdingen enzo. En waar ze allemaal recht op heeft en hoe ze bepaalde dingen kan doen qua arbo en UWV maar das n beetje mijn job. En ik ben handiger op internet als ik iets niet weet zoek ik t veel sneller uit dan zij. Maakt ze ook graag gebruik van
Cer schreef:Heel filosofisch gezien weet ik niet of ik dan weet uit zou komen waar ik nu ben, en ik ben nu eigenlijk best heel gelukkig..
_San87_ schreef:Granoek schreef:Volwassen worden is een scrub daddy & pink stuff kopen om dan vervolgens mega blij te zijn omdat het zo goed werkt
Ja, werkt het echt goed? Ik heb een nogal vieze oven.
Hutcherson schreef:Volwassen worden is al je tripjes en vakanties zelf moeten regelen. Niemand die je oliebol oplost en regelt en nog net niet je koffer inpakt en jij hobbelt gewoon lekket overal achteraan en hebt de tijd om te genieten.
Sizzle schreef:Als je de kennis van je volwassen leven kunt gebruiken voor je vroegere leven zou er een hoop anders gaan inderdaad, maar ja…
Ik zeg ook wel eens voor de grap dat ik nog een tweede keer wil gaan promoveren want dan gaat het geheid veel efficienter dan de eerste keer![]()
Idem met opleidingen. Als ik met den volwassen oog kijk naar masterscripties dan denk ik regelmatig, sjonge is dat alles
Toch zou ik nooit meer kind willen zijn (als in: afhankelijk van ouders in je beslissingen). Kinderachtig ben ik nog wel genoeg