Artikel over gisteren. Het was zelfs tot in Spanje (fotografisch) te zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb de app geïnstalleerd. Enig idee wanneer er misschien een goede voorspelling zal zijn?

Het was ongeveer zichtbaar vanaf 23:30/23:45 en nog steeds zichtbaar toen ik wegfietste rond 1:00, alleen toen kwam er wat bewolking. Maar hier in Denemarken gaat de zon eind juni eigenlijk nooit onder-onder, dus je blijft altijd wel iets van een schemergloed zien op dit soort foto's. Ik ben helaas het linkje kwijt wat hier over sprak, maar je kunt in kleine landen al een verschil waarnemen in hoe laat de zon op/onder gaat. Volgens mij kan ik me heugen dat je zelfs in Nederland al 15 minuten verschil kunt waarnemen tussen de uiteinden. Hoewel Denemarken niet enorm noordelijk ligt, kon ik bijvoorbeeld wel merken dat het net 'anders' licht is dan dat ik thuis in Nederland merkte. Ik ga binnenkort naar Malta, dus dan zal ik ongetwijfeld ook wel denken: "Pff, wat is het vroeg donker."
De zon gaat daar namelijk 20:15 onder, terwijl hij hier in Kopenhagen 21:47 onder gaat.
Heb ook geen melding gehad van de app.. 
pmarena schreef:Joh mensen als er een roodgloeiende melding is zet het hier dan ook even neer alsjeblieft...?
Wat een gave foto zeg
Hier bewolkt en grote brand met veel rook ten noorden van ons dus tja.