Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Maar online reserveren of online kopen is wel iets anders! En als de prijs tussentijds wijzigt weet ik niet of je dan rechten hebt. En er zat een prijskaartje van 1095 op dus.....het is een apart verhaal maar lang of kort ik denk dat je volgens de Bijenkorf de boom in kan.
KB12 schreef:Balenciaga schreef:Kun je de bevestiging die je na de reservatie hebt ontvangen met ons delen?
Ondertussen was de tas opgehaald door mijn vriend, vandaar dat de 'reservering' niet is opgehaald.
[ [url=m/7EDu6g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B5CYvw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lalidan schreef:Maar wat je nu plaatst is de verlopen reservering, die dus fout gegaan is. Vervolgens heb je de tas gereserveerd om in de winkel op te halen. Welke prijs staat dan bij die reservering?
pmarena schreef:Ik snap hem ook niet helemaal. Heb je de reservering geplaatst zoals deze hier staat, maar niet deze gereserveerde tas opgehaald, maar vriend naar de winkel laten gaan om daar gewoon zo'n tas te kopen voordat ze op waren ofzo?
Want deze reservering is immers verlopen dus nooit afgehaald...?
Niobe schreef:Even een rare vraag misschien, maar ik zie op de Chloe website verschillende maten. Kan het zijn dat je een medium hebt gereserveerd, maar je vriend een large heeft meegenomen?
Want op die website is het prijsverschil daar tussen nagenoeg hetzelfde als wat jij nu hebt.
https://www.chloe.com/nl/chloe/shop-onl ... seasonmain
pmarena schreef:Ik snap hem ook niet helemaal. Heb je de reservering geplaatst zoals deze hier staat, maar niet deze gereserveerde tas opgehaald, maar vriend naar de winkel laten gaan om daar gewoon zo'n tas te kopen voordat ze op waren ofzo?
Petrichor schreef:Ik snap niet dat de Bijenkorf moeilijk doet om die 70 euro, ik had alleen uit klantvriendelijkheid het bedrag direct al terug gestort.
Maar ik snap jou ook niet in dit verhaal.Je gaat dus een veel te dure tas kopen die vies op de toonbank ligt, ik had daar dus al direct gezegt laat maar die hoef ik niet. Dit had ik al gezegd bij een tas van 100 euro laat staan in dit geval. Daarnaast heeft jouw vriend zelf betaald, ik had daar dus direct al gezegd dat het niet klopt. Dan had ik of de tas niet meegenomen als ze de prijs niet wilde aanpassen, of ik had het voor lief genomen.
KB12 schreef:pmarena schreef:Ik snap hem ook niet helemaal. Heb je de reservering geplaatst zoals deze hier staat, maar niet deze gereserveerde tas opgehaald, maar vriend naar de winkel laten gaan om daar gewoon zo'n tas te kopen voordat ze op waren ofzo?
Die laatste mail die ik heb ontvangen over de reservering klopt ook niet. De tas is afgehaald. De tas kan ook niet teruggelegd zijn in de winkel want het was de laatste. Daarom had ik ook het showroommodel. In de winkel is ook bevestigd dat de reserveringsverzoeken van mij en andere mensen om deze specifieke tas ging.
Lalidan schreef:KB12 schreef:Die laatste mail die ik heb ontvangen over de reservering klopt ook niet. De tas is afgehaald. De tas kan ook niet teruggelegd zijn in de winkel want het was de laatste. Daarom had ik ook het showroommodel. In de winkel is ook bevestigd dat de reserveringsverzoeken van mij en andere mensen om deze specifieke tas ging.
Wat ik vermoed dat gebeurt is: jouw vriend is die tas gaan halen, maar om de een of andere reden is dat eentje geworden die niet voor je gereserveerd was. Hetzij omdat hij het niet goed aangegeven heeft, hetzij omdat degene achter de balie niet goed geluisterd heeft, hetzij omdat het niet goed in de computer ingevoerd is, hetzij om *vul maar in*. Daarom heeft je vriend een tas meegekregen die in de winkel lag (en dat was dus de laatste in de winkel, want de rest was gereserveerd). Eentje waar dus geen reservering op zat en waar dus de prijs voor gold die op het prijskaartje stond.
Vervolgens zegt het systeem dat jij je reservering niet op tijd afgehaald hebt en de reservering dus geannuleerd wordt.
Als ik jouw verhaal een beetje uitgepuzzeld hebt (en, eerlijk gezegd, ik word ook niet heel blij van je toon), is dat zo ongeveer wat er gebeurt is. Waardoor beide partijen in wezen gelijk hebben: Jij had een tas gereserveerd voor bedrag X, zij hebben jou een tas verkocht voor prijs Y. Misschien dat als jij deze situatie alsnog vriendelijk aan de klantenservice voorlegt (hey, joh, ik denk dat ik inmiddels er achter ben hoe het gekomen is, kunnen we hier nog wat mee?) heb je kans dat ze nog wat willen. Maar als je het op de toon doet die je hier aanslaat, heb ik er een hard hoofd in dat de Bijenkorf nog iets voor je wil doen. Netjes of niet netjes, het is van beide kanten de toon die de muziek maakt.