Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cer schreef:Maar was dat dan in een vakantieland ofzo? Echt iedereen een bermuda? Ik ken niet eens heel veel mensen die een bermuda hebben...
Dat is dan toch het belangrijkst?Citaat:Ik kan mij voorstellen, gezien de kring waar ze vandaan komt, dat zij dit geen probleem vond,
Citaat:Omdat bepaalde mensen zo stellig zijn in geen dresscode en iedereen moet komen zoals zij zich comfortabel voelen, dit kan daar dus wel een gevolg van zijn en vind je dat als bruidspaar dan wel leuk? Als jij als vrijwel enige er opgedirkt uit ziet zodat je eigenlijk op de fotos overdressed lijkt?
M_D_H schreef:Oke, maar hoe denken jullie dan over het volgende; Oud klasgenoot van mij is getrouwd, prachtige jurk aan, haren mooi, sieraden, make-up, man strak in pak, alle gasten: In korte broek, t-shirt, tanktop, korte (bijna mini) rok crocktop en mijn persoonlijke gruwel, crocks aan...
In alle foto's staat het bruidspaar als een zwaar overdressed paar tussen de vakantiegangers van de plaatselijke camping...
Zijn jullie daar dan helemaal akkoord mee als dat op jullie bruiloft gebeurd?
Sizzle schreef:Ik zeg niet dat je liegt, ik vind het een sterk verhaal dat zoiets dan echt als een verrassing komt. Je kent je gasten toch?
Maar nu snap ik het pas.
Niet zij vond dat naar, maar jou lijkt het niets.
Tja, dan kan natuurlijk. Maar waarschijnlijk heb jij ook andere vrienden?
De meeste van mijn vrienden lopen normaal gesproken al niet in een korte broek en slippers.
Overigens bestaan er ook bruiloften met beach thema. Een vriendin van mij is een keer naar een tropisch eiland gevlogen waar zij uitgenodigd was. Daar liep ook enkel de bruid in een bruidskleed en de rest bij wijze van spreke in bikini.
Wij hadden gewoon niemand uitgenodigd, dus daar ging ook weinig mis
Twiggy2008 schreef:Op onze bruiloft zonder dresscode, zag iedereen er prachtig uit. Hebben ons daar ook geen moment mee bezig gehouden van tevoren, omdat wij daar alle vertrouwen in hadden en alle genodigden goed kennen.
Maar wellicht als je geen vertrouwen hebt in je eigen gasten, dat je dan zo'n strikte dresscode nodig hebt?
Sizzle schreef:Aschleytjuh, vrouwen in spijkerbroek of mensen in spijkerbroek?
Ik zal niet naar een huwelijk gaan in een spijkerbroek maar ik zou het wel heel zot vinden als dat enkel voor vrouwen niet kan.
Lijsken schreef:Dat is waar dit topic steeds op terugkomt: is een dresscode een service die prettig is voor je gasten? (Wat mij betreft, ja!)
Of is een dresscode iets dat gasten in een keurslijf dwingt?
Mooi om te zien hoe ieder daar vanuit hun achtergrond anders naar kijkt
M_D_H schreef:Oke, maar hoe denken jullie dan over het volgende; Oud klasgenoot van mij is getrouwd, prachtige jurk aan, haren mooi, sieraden, make-up, man strak in pak, alle gasten: In korte broek, t-shirt, tanktop, korte (bijna mini) rok crocktop en mijn persoonlijke gruwel, crocks aan...
In alle foto's staat het bruidspaar als een zwaar overdressed paar tussen de vakantiegangers van de plaatselijke camping...
Zijn jullie daar dan helemaal akkoord mee als dat op jullie bruiloft gebeurd?