Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eva92

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 19:35

Afbeelding

Kerstpakket van vriendlief en mij.. werken beide voor dezelfde baas

Maar echt super veel erin en voor elk wat wils

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 19:58

Wat een gave pakketten komen er langs! ik ben in maart van baan verwisseld, dus het was een grote verrassing. Maar we hebben nogal kletskousen (en er ging een mail rond voor als je iets anders wilde) dus ik weet dat we woensdag een biologisch vleespakket krijgen. Hoe, wie of wat weet ik niet, maar vind het wel heel gaaf. Bij mijn vorige week kregen we munten en die moesten we dan bij zo'n marktje inleveren. Het idee was leuk, de spullen echt flut en belanden bij ongeveer 80% in de kliko. Zonde.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:08

absque_dubio schreef:
6 jaar bij hetzelfde bedrijf maar nu helaas in de ziektewet. Dus ik krijg net zoals vorig jaar geen kerstpakket. Vind ik zelf heel jammer, dus ik geniet ook mee van jullie pakketten!

He, maar dan ben je toch gewoon in dienst? Zit er een speciale reden achter dat je niets krijgt omdat je in de ziektewet zit? Heb er nog nooit van gehoord. Hier krijgen zelfs de pensioeners nog tot eind van het jaar hun wekelijkse groentekrat en ook de Sint- en kerstgeschenken :j.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:14

Ik heb een bedrijf en morgen versturen we de allerlaatste kerstpresentjes. Is maar heel simpel, maar ik lees hier over Bokkers die ziek zijn enzo en daarom niks krijgen. Ik wil je best iets sturen? Het is maar klein, geen groot pakket, maar het is de gedachte!

Poldermenner

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:16

Ik heb een een mooie gevulde rugzak gekregen met wat snacks, spelletje en een bol.com kaart. Echt veel meer dan ik had verwacht. Ook omdat we met alles dames al een ladies avond hadden bij een kledingwinkel. Ik werk vanaf oktober bij deze werkgever. Dus was allemaal grote verrassing.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:17

chevax schreef:
Ik heb een bedrijf en morgen versturen we de allerlaatste kerstpresentjes. Is maar heel simpel, maar ik lees hier over Bokkers die ziek zijn enzo en daarom niks krijgen. Ik wil je best iets sturen? Het is maar klein, geen groot pakket, maar het is de gedachte!

Dit vind ik echt super lief! <3

Vind het heel bijzonder dat de mensen in de ziektewet, en dus nog in dienst, niks krijgen van de baas.

Hanneke137

De onze is ook binnen. Ons kerstpakket bestaat altijd uit 2 delen. Is wel duidelijk voor welk bedrijf ik werk denk ik :+
Wij kunnen kiezen tussen modern of klassiek pakket. Ik ga voor modern! Erg blij mee!

Afbeelding

lovelyfiefy

eva92 schreef:
[ [url=m/hY6W1q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kerstpakket van vriendlief en mij.. werken beide voor dezelfde baas

Maar echt super veel erin en voor elk wat wils

En mijn hemel wat een pakket!
Gaaf hoor :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:23

chevax schreef:

Dit is. <3 <3 <3 *\o/* *\o/*

Het is dat ik al een kerstpakket via minima groep op Facebook krijg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:24

Wij moeten even wachten tot donderdagmiddag. Gaan we lunchen en krijgen dan het pakket. We hebben een collega die al ruim een maand ziek is maar die krijgt ook gewoon een pakket. Zo zijn er meer die al langere tijd ziek zijn en ook gewoon een pakket krijgen. Gelukkig wel, ik zou het anders wel heel raar vinden.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:25

Marcella schreef:
chevax schreef:

Dit is. <3 <3 <3 *\o/* *\o/*

Het is dat ik al een kerstpakket via minima groep op Facebook krijg.

Dank je wel. Ik ben rond kerst altijd een enorme muts en wil dan zeker dat mensen het fijn hebben. En als ik daar een klein beetje mee kan helpen, doe ik het graag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:29

Dat dus het gaat niet altijd om grote pakketten het gaat om het idee. Al krijg je maar een afgeprijsde sinterklaas chocolade letter.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:32

Hanneke137 schreef:
De onze is ook binnen. Ons kerstpakket bestaat altijd uit 2 delen. Is wel duidelijk voor welk bedrijf ik werk denk ik :+
Wij kunnen kiezen tussen modern of klassiek pakket. Ik ga voor modern! Erg blij mee!

[ [url=m/7aeCv3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha geweldig!

Ik heb nog geen pakket gekregen. Vanavond was er ergens een kerstborrel maar niet bij geweest want ik had school. Misschien is dat het pakket of wordt het daar uit gedeeld…? Geen idee. Ik ben erg benieuwd wat ik krijg!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:33

Marcella schreef:
Dat dus het gaat niet altijd om grote pakketten het gaat om het idee. Al krijg je maar een afgeprijsde sinterklaas chocolade letter.

Een vriendin van me heeft een bedrijf met 125 man in dienst. Ze maakt er altijd veel werk van, maar het is erg moeilijk om voor mensen goed te doen.
Mijn andere vriendin heeft een paar honderd mensen in dienst. Zij geven sinds oktober iedereen maandelijks een bedrag extra ivm de stijgende kosten voor levensonderhoud. Ook commentaar van sommigen. En nooit rechtstreeks, altijd via via. Stom hè?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:37

Vind erg jammer hoop mensen zijn de gedachte gewoon kwijt. Het is tegenwoordig alleen maar heb heb....

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:38

Marcella schreef:

Een vriendin van me heeft een bedrijf met 125 man in dienst. Ze maakt er altijd veel werk van, maar het is erg moeilijk om voor mensen goed te doen.
Mijn andere vriendin heeft een paar honderd mensen in dienst. Zij geven sinds oktober iedereen maandelijks een bedrag extra ivm de stijgende kosten voor levensonderhoud. Ook commentaar van sommigen. En nooit rechtstreeks, altijd via via. Stom hè?

We kregen pas een pakket, maar er zat geen kaart bij, wist niet van welke leverancier we dit kregen. Gelukkig zat er een sticker op van het bedrijf dat de pakketten maakte, dus gebeld. Ze waren vergeten om de kaarten erbij te doen… Vast veel telefoontjes gekregen :-)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:40

Vind het wel jammer dat Uwv niks doet. :')

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:47

Ik heb jaren bij de Hema gewerkt, daar deden ze helaas niet aan kerstpaketten maar kreeg je een overgebleven chocoladeletter van sinterklaas. Vond het altijd een beetje triest. Geeft dan een doosje kerstkransjes ofzo, dan heeft het tenminste iets met kerst te maken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:49

Je kan de chocolade letter ook omsmelten naar kerst chocolade.

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:52

Ik ben nog steeds helemaal in shock… heb AirPods pro gekregen. En ben pas vanaf januari officieel in dienst. _/-\o_

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:53

chevax schreef:
Marcella schreef:

Ik heb in de zomer eerlijk aangegeven bij degenen die de kerstpakketten regelen dat ik de cadeaubon niet zo'n succes vond bij het laatste pakket en waarom.
Ook aangegeven dat ik het gebaar zeer waardeerde maar gevraagd of ze wilden kijken naar een andere cadeaubon en er zelf een paar suggesties aangedragen (drogist, vvv, van die breed besteedbare die bij oa Lidl liggen, Action, hema, je weet wel, van die kaarten waar je altijd wel wat mee kunt). :)
Konden ze zeer waarderen want cadeaubonnen die je beperkt kunt inwisselen (Almelo kado in mijn geval) of ergens heen moet waar je verder nooit komt is gewoon niet handig, vooral omdat de ontvangers allemaal laag inkomen hebben en dat extraatje goed kunnen gebruiken. :)
De producten in het pakket die ik niet gebruik zet ik op de weggeefhoek of geef ik door aan bekenden die er wat aan hebben.
Zoals de kalender, die gaat standaard naar een ander.
De paraplu gebruik ik regelmatig, was ik heel blij mee, net zoals het zaklampje en de pennen enzo.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:54

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:56

Onze kerstpakketten zijn binnen.

Beide een doos met eten. In de mijne nog een soort sterke drank mini met shotglaasjes in een plank. Kan er echt niks mee. De rest was wel oke hoor!

Wel krijgen we op mijn werk ivm de dure tijd een eenmalige bonus van 200 euro. Echt top!

M'n man had een kleinere doos, maar vond ik eigenlijk lekkerder wat erin zat. Een deel conimex voor noodles met kruiden, cassave, marinade, gebakken uitjes enz. En dubbelfris, chocola en chipjes enzo.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:01

Wij krijgen idd naast het kerstpakket ook een eenmalige uitkering van €350 bruto bij het loon van December.
Voor de gestegen kosten.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:08

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 22:56, in het totaal 2 keer bewerkt