Kerstpakket van vriendlief en mij.. werken beide voor dezelfde baas
Maar echt super veel erin en voor elk wat wils
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:6 jaar bij hetzelfde bedrijf maar nu helaas in de ziektewet. Dus ik krijg net zoals vorig jaar geen kerstpakket. Vind ik zelf heel jammer, dus ik geniet ook mee van jullie pakketten!
chevax schreef:Ik heb een bedrijf en morgen versturen we de allerlaatste kerstpresentjes. Is maar heel simpel, maar ik lees hier over Bokkers die ziek zijn enzo en daarom niks krijgen. Ik wil je best iets sturen? Het is maar klein, geen groot pakket, maar het is de gedachte!
chevax schreef:Ik heb een bedrijf en morgen versturen we de allerlaatste kerstpresentjes. Is maar heel simpel, maar ik lees hier over Bokkers die ziek zijn enzo en daarom niks krijgen. Ik wil je best iets sturen? Het is maar klein, geen groot pakket, maar het is de gedachte!
Marcella schreef:chevax schreef:Ik heb een bedrijf en morgen versturen we de allerlaatste kerstpresentjes. Is maar heel simpel, maar ik lees hier over Bokkers die ziek zijn enzo en daarom niks krijgen. Ik wil je best iets sturen? Het is maar klein, geen groot pakket, maar het is de gedachte!
Dit is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is dat ik al een kerstpakket via minima groep op Facebook krijg.
Hanneke137 schreef:De onze is ook binnen. Ons kerstpakket bestaat altijd uit 2 delen. Is wel duidelijk voor welk bedrijf ik werk denk ik
Wij kunnen kiezen tussen modern of klassiek pakket. Ik ga voor modern! Erg blij mee!
[ [url=m/7aeCv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marcella schreef:Dat dus het gaat niet altijd om grote pakketten het gaat om het idee. Al krijg je maar een afgeprijsde sinterklaas chocolade letter.
Marcella schreef:Dat dus het gaat niet altijd om grote pakketten het gaat om het idee. Al krijg je maar een afgeprijsde sinterklaas chocolade letter.
chevax schreef:Marcella schreef:Dat dus het gaat niet altijd om grote pakketten het gaat om het idee. Al krijg je maar een afgeprijsde sinterklaas chocolade letter.
Een vriendin van me heeft een bedrijf met 125 man in dienst. Ze maakt er altijd veel werk van, maar het is erg moeilijk om voor mensen goed te doen.
Mijn andere vriendin heeft een paar honderd mensen in dienst. Zij geven sinds oktober iedereen maandelijks een bedrag extra ivm de stijgende kosten voor levensonderhoud. Ook commentaar van sommigen. En nooit rechtstreeks, altijd via via. Stom hè?