Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Mensen die alcohol smerig vinden, heb je dan meerdere soorten geprobeerd? Ik snap namelijk dat je na een slok bier en een slok wijn denkt van laat maar.. Terwijl de keer dat ik echt goed dronken was dat was van cocktails.
Niet dat ik jullie aan de alcohol wil praten want het is eigenlijk nergens goed voor maar er zijn zoveel verschillende soorten drankjes waar alcohol in zit..
Jildau schreef:Cocktails drink ik dan weer 9/10 keer virgin, daarbij zie ik maar zelden de toegevoegde waarde van alcohol.Mensen die alcohol smerig vinden, heb je dan meerdere soorten geprobeerd? Ik snap namelijk dat je na een slok bier en een slok wijn denkt van laat maar.. Terwijl de keer dat ik echt goed dronken was, kwam dat door cocktails.
Niet dat ik jullie aan de alcohol wil praten want het is eigenlijk nergens goed voor maar er zijn zoveel verschillende soorten drankjes waar alcohol in zit..
Mkango schreef:Jildau schreef:Cocktails drink ik dan weer 9/10 keer virgin, daarbij zie ik maar zelden de toegevoegde waarde van alcohol.Mensen die alcohol smerig vinden, heb je dan meerdere soorten geprobeerd? Ik snap namelijk dat je na een slok bier en een slok wijn denkt van laat maar.. Terwijl de keer dat ik echt goed dronken was, kwam dat door cocktails.
Picopico schreef:Nooit een rijbewijs gehaald of rijlessen gehad (autorijden heb ik dan weer wel gedaan)
Marije_jiplover schreef:Roken ben ik gewoon trots op dat ik nog nooit 1 hijs genomen heb, dus dat durf ik best toe te geven.
Ik vind sigarettenrook zo ongelooflijk stinken, dat ik echt niet snap waarom al mijn vriendinnen op de manege dat zo nodig moesten proberen en er vervolgens niet meer mee stopten.
rien10 schreef:Biks2 schreef:Bleek is slecht voor het milieu en niet nodig voor een schone wc!!
Ik gebruik eco toiletreiniger en wegwerpdoekjes (Ajax bio afbreekbaar, deze kun je NIET doorspoelen overigens).
Wegwerp doekjes zijn ook heel slecht voor het milieu. Beter een vaatdoek gebruiken
kosseh schreef:Ik drink geen alchol en dus ook nog nooit dronken/aangschoten geweest. Vertel het niet gouw, mensen reageren er vaak toch gek op.
Om de simpele reden ik lust geen alchol. Bier, wijn, mixdrankjes, cocktails zelfs breezer overal proef je de viese smaak van alchol. Vrienden proberen het soms nog wel is, met hier proef je het echt niet. Maar tot nu toe proef ik het overal en heb ik het ook gelijk door als ze iets in m'n drankje doen zonder het te zeggen (daarna halen ze een nieuw drankje voor mij en drinken ze de gene met alchol zelf op).
Verder zie ik de noodzaak van dronken of aangeschoten worden ook niet, dus waarom zou ik.
kosseh schreef:O, wow, ik vind het wel heftig dat ze je alcohol proberen te voeren zonder jouw medeweten. Als iemand, om wat voor reden dan ook, geen alcohol wil drinken, heb je dat gewoon te respecteren. Ik lust wel een aantal alcoholische dranken, maar heb er gewoon lang niet altijd trek in — die obsessie met alcohol “moeten” drinken van een hoop mensen, snap ik ook echt niet. “Met je tonic zonder gin.”Ik drink geen alchol en dus ook nog nooit dronken/aangschoten geweest. Vertel het niet gouw, mensen reageren er vaak toch gek op.
Om de simpele reden ik lust geen alchol. Bier, wijn, mixdrankjes, cocktails zelfs breezer overal proef je de viese smaak van alchol. Vrienden proberen het soms nog wel is, met hier proef je het echt niet. Maar tot nu toe proef ik het overal en heb ik het ook gelijk door als ze iets in m'n drankje doen zonder het te zeggen (daarna halen ze een nieuw drankje voor mij en drinken ze de gene met alchol zelf op).
Verder zie ik de noodzaak van dronken of aangeschoten worden ook niet, dus waarom zou ik.
Tancreda4 schreef:Marije_jiplover schreef:Roken ben ik gewoon trots op dat ik nog nooit 1 hijs genomen heb, dus dat durf ik best toe te geven.
Ik vind sigarettenrook zo ongelooflijk stinken, dat ik echt niet snap waarom al mijn vriendinnen op de manege dat zo nodig moesten proberen en er vervolgens niet meer mee stopten.
Hier hetzelfde. Nooit 1 hijs, en prima om toe te geven. Ik vind roken echt ongelooflijk smerig, en heb gelukkig ook niet echt veel vrienden die roken, want ik vind het wel echt een afknapper
secricible schreef:Nou, dat. Daarom dus ook 9/10 keer virgin cocktails, want ik vind een cocktail soms wel lekker, maar als ik de alcohol toch niet proef omdat het zo mierzoet is, hoef ik het er ook niet in te hebben.Ik vind "oh, maar hierin proef je het niet" ook altijd hilarisch.
Als je het niet proeft, waarom zou ik het dan willen drinken, dan smaakt zonder alcohol toch hetzelfde?
Ik drink overigens wel, maar heb een hekel aan aangeschoten worden dus drink zeer met mate.
Marije_jiplover schreef:Dat werd tegen mij altijd gezegd: “na twee biertjes proef je het toch niet meer,” maar waarom zou ik mezelf dan eerst door twee biertjes heen worstelen om het vervolgens niet meer te proeven?@Fly_high: maar omdat ik het zo ongelooflijk smerig vind ruiken, kan ik gewoon geen enkele reden verzinnen om het te willen proberen.
En van de mensen die ik ken die ooit gerookt hebben, ken ik er ook geen één die niet zegt de eerste hijs enorm smerig gevonden te hebben. En dan snap ik dus zelf niet waarom men er dan na die eerste smerige hijs en die vieze geur die je verspreid, mee door zou gaan.
Dat je, nadat je doorgezet bent, eenmaal verslaafd raakt, dat snap ik wel, maar dat het smerige van die eerste hijs niet afschrikwekkend genoeg is, vind ik wel gek.
Ik vond mijn eerste slok bier ook echt niet lekker en ik drink nu nog steeds geen bier. Wijn vind ik zo nu en dan wel lekker, maar als ik dat nooit meer zou kunnen drinken, is er ook geen man over boord.
Ik heb geen alcohol nodig voor een gezellige avond, eerder in tegendeel, want ik word slaperig van alcohol.
Marije_jiplover schreef:@Fly_high: maar omdat ik het zo ongelooflijk smerig vind ruiken, kan ik gewoon geen enkele reden verzinnen om het te willen proberen.
En van de mensen die ik ken die ooit gerookt hebben, ken ik er ook geen één die niet zegt de eerste hijs enorm smerig gevonden te hebben. En dan snap ik dus zelf niet waarom men er dan na die eerste smerige hijs en die vieze geur die je verspreid, mee door zou gaan.
Dat je, nadat je doorgezet bent, eenmaal verslaafd raakt, dat snap ik wel, maar dat het smerige van die eerste hijs niet afschrikwekkend genoeg is, vind ik wel gek.
Ik vond mijn eerste slok bier ook echt niet lekker en ik drink nu nog steeds geen bier. Wijn vind ik zo nu en dan wel lekker, maar als ik dat nooit meer zou kunnen drinken, is er ook geen man over boord.
Ik heb geen alcohol nodig voor een gezellige avond, eerder in tegendeel, want ik word slaperig van alcohol.
Jildau schreef:Mensen die alcohol smerig vinden, heb je dan meerdere soorten geprobeerd? Ik snap namelijk dat je na een slok bier en een slok wijn denkt van laat maar.. Terwijl de keer dat ik echt goed dronken was, kwam dat door cocktails.
Zelda_Link schreef:Picopico schreef:Nooit een rijbewijs gehaald of rijlessen gehad (autorijden heb ik dan weer wel gedaan)
Net als Musiqolog hoop ik toch echt dat dit nooit op de openbare weg was! En anders is het echt ongelofelijk stom en niet iets om trots op te zijn…Dan mag je van geluk spreken dat je dat hier kunt navertellen…Auto kunnen rijden is véél meer dan weten waar de gas, rem en het stuur zit…