Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:21

Een ex van mij aaide mij altijd alsof ik een kat was en liep me continu achter mijn kont aan, dus moest zeggen dat ik naar de wc ging anders ging hij automatisch mee. Heb dit ook vaker besproken maar heeft er nooit van geleerd, vandaar een ex :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:23

Dorine92 schreef:
Blacky94 schreef:
Poh, wat niet :')

Het relatief "onschuldige" dat ie me mooier vond met make up op. Maar ook dat ik (in de zomer) vooral mn benen moest scheren. Daar echt wel eens knallende ruzie om gehad omdat ik in de lente nog geen zin en tijd had gehad maar het wel zo lekker weer was dat ik een jurkje aan had getrokken. Of ik niet wat anders aan kon trekken want hij schaamde zich om naast die behaarde benen te moeten lopen :+

Op zich snap ik dit wel eerlijk gezegd. Ik vind het er onverzorgd uitzien. Ik zou ook niet met een vent willen zijn die zijn lichaamsbeharing niet bijhoudt indien nodig. En dat iedereen dat dan kan zien vind ik ook niet leuk, maar ik vind het voor mezelf al niet leuk dus ik had in de winter al ingegrepen in jouw geval als ik je ex was

Blacky94 schreef:
Seks werd op een gegeven moment een soort "ruilhandel". Ik had/heb het één en ander aan gynaecologische problemen dus als ik zo weinig seks met hem zou blijven hebben dan werd ie toch wel verplicht om het maar ergens anders te zoeken want daar was zijn libido te hoog voor B-)
De laatste keer dat ik m zag claimde die nooit vreemd te zijn gegaan tijdens onze relatie, maar weet nog steeds niet of ik dat wel moet geloven.

Ook dit snap ik wel. Het is natuurlijk wel heel bot gebracht maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij dag in dag uit seksueel gefrustreerd rondloopt. Er zijn dan eigenlijk maar 2 opties, of het MET TOESTEMMING buiten de deur zoeken, of het uitmaken. Zonder toestemming (vreemdgaan dus) is inderdaad geen optie. Hij heeft dat waarschijnlijk gedaan omdat hij je niet kwijt wilde maar ook niet meer wist wat ie met zichzelf aanmoest op dat vlak.
Het blijft lastig als je niet dezelfde behoeften hebt op dat vlak. Ligt inderdaad niet aan jou maar ook niet aan hem
Het vreemdgaan ligt uiteraard wél aan hem. Hij had het moeten uitmaken
Ingegrepen nog wel. :') Dan had je aan mij echt de verkeerde gehad, want als iemand denkt te moeten ingrijpen in wat ik doe met mijn lichaam, kun je er de donder op zeggen dat ik exact het tegenovergestelde ga doen.

Wat betreft je tweede opmerking ben ik het eens met Goner. Of koop een pop of zo als je zo nodig je kwakje kwijt moet.

Azmay

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:30

Mijn ex verbaasde zich dan weer dat ik me verzorgde. Kon zich ook echt ergeren als ik zei dat ik me nodig moest scheren. Wat hem betreft liep ik er als een gorilla bij, haar was overal welkom :+

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:45

Geen ex, maar een gast waar ik mee aan het daten was vond het een afknapper dat ik niet genoeg "mooie muziek" luisterde. :+ Dit was gebaseerd op dat ik techno raves organiseer. {:} Heb niet eens de moeite gedaan om hem te vertellen dat zijn band vroeger 1 van mijn favorieten was :Y)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:48

- De laatste man waarmee ik datete, stuurde mij een week na onze laatste date een hele lange app met allemaal dingen die ik fout had gedaan. Waaronder: ''je vroeg niet eens of ik wilde appen als ik thuis was.''
Man was 29. :+ Toen was ik er wel klaar mee.

- Mijn laatste ex was heel onzeker over zijn pielemuis. Dat werd ook een heel ding tijdens de seks... Ook hier, de beste man was al 26..

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:50

Ik mocht geen sjaal om op bed. We zaten vaak op zijn slaapkamer, omdat hij bij zijn moeder woonde. Dus ik zat vaak te lezen of tv te kijken op bed, met een sjaal om, omdat ik die ook binnen draag.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:50

Zertab schreef:
- De laatste man waarmee ik datete, stuurde mij een week na onze laatste date een hele lange app met allemaal dingen die ik fout had gedaan. Waaronder: ''je vroeg niet eens of ik wilde appen als ik thuis was.''
Man was 29. :+ Toen was ik er wel klaar mee.

Ooh ja dit deed mijn ex ook. En als ik dan in de stress schoot ging hij slapen want "hier heb ik dus echt geen zin in doei"

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 19:44

Niet tijdens de relatie, maar toen het al een paar jaar uit was. Meneer stuurde out of the blue een Facebook Messenger berichtje. Ik was zo netjes om iets terug te sturen, want op zich waren we niet naar uit elkaar gegaan ofzo (al was ik toen wel super verdrietig, maar dat was in de tussentijd wel gesleten :+ )

Ik dacht 'okee, dat was leuk, en door met mn leven'.

Krijg ik de dag erna weer zo'n random FB chatbericht: 'Update: mijn pc is in optimale staat'.

Uh, is goed vriend? We hebben elkaar drie jaar niet gesproken, ga er niet opeens van uit dat ik geïntereseerd ben in de staat van je pc _O-

We hebben daarna nog een beetje verder gekletst en zelfs nog een x afgesproken (als vrienden, verder niets), maar toen hij het tijdens dat gesprek alleen maar over zn eigen leven kon hebben en amper doorvroeg wanneer ik eens wat vertelde, was ik er ook al wel weer klaar mee. Doeg, was gezellig en een fijn leven verder :evaw:

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 20:17

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 20:28

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 20:52

Ex 1: moest het uitmaken met mij van z'n moeder, omdat ik hem aangestoken zou hebben met Pfeiffer. Tijdje daarna kreeg ik Pfeiffer, dus wie had wie nu aangestoken |o

Ex 2: Stond óp de balustrade van het balkon, op 11 hoog, voor mijn raam. Hij wilde afdwingen dat ik met hem zou praten.
Nee, ik heb het raam niet open gedaan (en ja, hij leeft nog).

Op een ander moment wist hij mijn server te jatten (huisgenoten hadden hem binnen gelaten), blijkbaar ook om te eisen dat ik bij hem langs ging om te praten, maar toen heb ik de politie ingeschakeld :=

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 20:53

Ah haha waar moet ik beginnen.
Heb heeel veel therapieën gehad om dingen te verwerken rondom een ptss wat ik had opgelopen na die relatie.

Mijn ex was goed in 'zielig' doen en mensen belazeren als hij er zelf maar voordelen in zag. En ik was daar blind voor in het begin. En toen ik erachter kwam dat niks klopte kon ik niks.

Na een lastige tijd dacht ik eindelijk dat het de goede kant op ging maar zat ik met mezelf in de knoop.
Kwam die aan met opmerkingen , 'zal ik tegen een boom aanrijden zodat ik van alle problemen af ben.'
Proberen mij het lastig te maken met zulke zinnen.

Ohja en mij proberen op te zadelen met een huurschuld van 1995,- ik was net een paar dagen bij hem weg na dat ik contact opnam met de politie voor mijn eigen veiligheid en ik niet langer meer kon.

Nu lach ik er om, wat een pipo.

Vreemdgaan zat er ook tussen,
En ik werken en hij maar geld uitgeven. :o

Sommige zullen me vast herkennen van mijn topic toen die tijd.
[LZP] Op straat gezet

Zijn moeder zei tegen hem in een periode (wat hij tegen mij zei uiteindelijk)
'mijn moeder wil dat ik tussen jou en haar kies , en als ik voor jou kies verlies ik haar.' :')maar waarom zou je kiezen? Respecteer elkaar:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 21:36

Doet me denken aan een topic waar TS van haar vriend/ex een heel lijstje kreeg met haar minpunten. Een hele SWOT analyse zelfs met alle sterke en zwakke punten en waar de kansen liggen en de bedreigingen. Echt heel bizar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 21:39

Suzanne F. schreef:
Doet me denken aan een topic waar TS van haar vriend/ex een heel lijstje kreeg met haar minpunten. Een hele SWOT analyse zelfs met alle sterke en zwakke punten en waar de kansen liggen en de bedreigingen. Echt heel bizar.

Heeft diegene zichzelf hier niet ook al gemeld? Staat me iets van bij :D

Azmay schreef:
Mijn ex verbaasde zich dan weer dat ik me verzorgde. Kon zich ook echt ergeren als ik zei dat ik me nodig moest scheren. Wat hem betreft liep ik er als een gorilla bij, haar was overal welkom :+

Lijkt me ergens heel erg fijn!
Maar, ik geef grif toe dat ik mij zojuist heb geschoren omdat ik al 23 dagen ongesteld ben en het gewoon ranzig vindt als het zo loopt te broeien, terwijl het zonder haar een stuk sneller wordt geabsorbeerd.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 21:41

Suzanne F. schreef:

Dit topic herinner ik mij ook nog ja. Was heftig :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 22:05

Suzanne F. schreef:

Holy oliebol!

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 22:37

Jaaaaaren terug, ik sliep bij mijn toenmalige vriend na een avondje stappen en ik moest er de volgende ochtend vroeg uit om op stal te gaan werken. In de nacht wordt ik wakker en denk ik wat hoor ik toch? Staat hij met zijn zatte kop in mijn tas te pissen!!!! Waar mijn kleren inzaten! Ik helemaal over de flos: die moet ik over een uur aan om te gaan werken!!! Zegt ie doodleuk: maakt niet uit die paarden stinken ook, dus dit ruiken ze vast niet.
Oké.....ik moest dus met nat gezeikte kleren gaan werken := _-:(
Volgende dag kon hij zich er natuurlijk niet veel maar van herinneren, maar dat was toch wel de druppel in onze relatie en werd het mijn ex.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 22:40

akishino schreef:
Jaaaaaren terug, ik sliep bij mijn toenmalige vriend na een avondje stappen en ik moest er de volgende ochtend vroeg uit om op stal te gaan werken. In de nacht wordt ik wakker en denk ik wat hoor ik toch? Staat hij met zijn zatte kop in mijn tas te pissen!!!! Waar mijn kleren inzaten! Ik helemaal over de flos: die moet ik over een uur aan om te gaan werken!!! Zegt ie doodleuk: maakt niet uit die paarden stinken ook, dus dit ruiken ze vast niet.
Oké.....ik moest dus met nat gezeikte kleren gaan werken := _-:(
Volgende dag kon hij zich er natuurlijk niet veel maar van herinneren, maar dat was toch wel de druppel in onze relatie en werd het mijn ex.

Ik had dus per direct die kleren in de wasmachine gegooit. Dan maar iedereen wakker hoor. Gatverdamme...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 22:47

@akishino heel vies wat hij heeft gedaan, ik moet alleen lachen om hoe je het schrijft.

Ik denk dat mijn ex mij nooit meer vergeet.
Ik bleef bij hem slapen en zijn wc zat in het halletje en was erg gehorig. Ik moest zo ontzettend nodig poepen, maar hield het in.
Hij zou naar een vriend gaan, dus ik dacht dat dat wel mijn kans was om eindelijk naar het toilet te gaan
Net toen ik een ontzettend dikke scheet liet hoorde ik hem gniffelen en vragen of het wel goed met me ging. :')
Man, ik heb me nog nooit zo geschaamd.

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 23:00

Hij had er een handje van om, als hij gedronken had, op de meest rare plekken te gaan plassen. Tegen de gordijnen, in de wasbak, in zijn kast, maar dus ook in mijn tas. Dat was wel de meest gore, gelukkig ben ik niet snel vies van iets, maar ik was not amused op dat moment moet ik zeggen. Nu is het wel een grappig verhaal én is zijn zoon een vriend van die van mij. Lijkt op zijn vader dus vanaf het moment dat ze alcohol mogen mag hij nooit meer blijven logeren _O- _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 23:06

Gatver, nou die vent zou van mij dus geen alcohol meer mogen drinken als hij de wc niet eens meer kan vinden. Duidelijk niet geschikt }:0

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 23:10

Ineke2 schreef:
Gatver, nou die vent zou van mij dus geen alcohol meer mogen drinken als hij de wc niet eens meer kan vinden. Duidelijk niet geschikt }:0

Dit, of een luier. _O-

Maar serieus, vond ie het zelf niet ontzettend ranzig?

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 23:18

Als hij nuchter was wel, maar zodra er drank in zat niet blijkbaar. Hij had dan ook geen idee dat het de wc niet was.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 23:20

Mijn ex heeft gezegd dat hij niet voor het zaad van een ander kon zorgen... Zo noemde hij mijn kinderen dus, verbaast me nog steeds dat ik hem na die uitspraak heb laten leven.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 23:36

akishino schreef:
Hij had er een handje van om, als hij gedronken had, op de meest rare plekken te gaan plassen. Tegen de gordijnen, in de wasbak, in zijn kast, maar dus ook in mijn tas. Dat was wel de meest gore, gelukkig ben ik niet snel vies van iets, maar ik was not amused op dat moment moet ik zeggen. Nu is het wel een grappig verhaal én is zijn zoon een vriend van die van mij. Lijkt op zijn vader dus vanaf het moment dat ze alcohol mogen mag hij nooit meer blijven logeren _O- _O-

Maar dit is gewoon geen normaal gedrag. Het is niet zo dat als je een piemel hebt en staand kan plassen dat je alles maar mag volzeiken en onderpissen. Dan ben je echt heel gestoord. Raar gedrag. Onopgevoed.