Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorine92 schreef:Ingegrepen nog wel.Blacky94 schreef:Poh, wat niet
Het relatief "onschuldige" dat ie me mooier vond met make up op. Maar ook dat ik (in de zomer) vooral mn benen moest scheren. Daar echt wel eens knallende ruzie om gehad omdat ik in de lente nog geen zin en tijd had gehad maar het wel zo lekker weer was dat ik een jurkje aan had getrokken. Of ik niet wat anders aan kon trekken want hij schaamde zich om naast die behaarde benen te moeten lopen
Op zich snap ik dit wel eerlijk gezegd. Ik vind het er onverzorgd uitzien. Ik zou ook niet met een vent willen zijn die zijn lichaamsbeharing niet bijhoudt indien nodig. En dat iedereen dat dan kan zien vind ik ook niet leuk, maar ik vind het voor mezelf al niet leuk dus ik had in de winter al ingegrepen in jouw geval als ik je ex wasBlacky94 schreef:Seks werd op een gegeven moment een soort "ruilhandel". Ik had/heb het één en ander aan gynaecologische problemen dus als ik zo weinig seks met hem zou blijven hebben dan werd ie toch wel verplicht om het maar ergens anders te zoeken want daar was zijn libido te hoog voor
De laatste keer dat ik m zag claimde die nooit vreemd te zijn gegaan tijdens onze relatie, maar weet nog steeds niet of ik dat wel moet geloven.
Ook dit snap ik wel. Het is natuurlijk wel heel bot gebracht maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij dag in dag uit seksueel gefrustreerd rondloopt. Er zijn dan eigenlijk maar 2 opties, of het MET TOESTEMMING buiten de deur zoeken, of het uitmaken. Zonder toestemming (vreemdgaan dus) is inderdaad geen optie. Hij heeft dat waarschijnlijk gedaan omdat hij je niet kwijt wilde maar ook niet meer wist wat ie met zichzelf aanmoest op dat vlak.
Het blijft lastig als je niet dezelfde behoeften hebt op dat vlak. Ligt inderdaad niet aan jou maar ook niet aan hem
Het vreemdgaan ligt uiteraard wél aan hem. Hij had het moeten uitmaken
Zertab schreef:- De laatste man waarmee ik datete, stuurde mij een week na onze laatste date een hele lange app met allemaal dingen die ik fout had gedaan. Waaronder: ''je vroeg niet eens of ik wilde appen als ik thuis was.''
Man was 29.Toen was ik er wel klaar mee.
verootjoo schreef:https://www.thebestsocial.media/nl/exen ... HFj1cNw0i4
Even voor de luchtige noot; exen die geen punten scoren van the best social media
Suzanne F. schreef:Doet me denken aan een topic waar TS van haar vriend/ex een heel lijstje kreeg met haar minpunten. Een hele SWOT analyse zelfs met alle sterke en zwakke punten en waar de kansen liggen en de bedreigingen. Echt heel bizar.
Azmay schreef:Mijn ex verbaasde zich dan weer dat ik me verzorgde. Kon zich ook echt ergeren als ik zei dat ik me nodig moest scheren. Wat hem betreft liep ik er als een gorilla bij, haar was overal welkom
akishino schreef:Jaaaaaren terug, ik sliep bij mijn toenmalige vriend na een avondje stappen en ik moest er de volgende ochtend vroeg uit om op stal te gaan werken. In de nacht wordt ik wakker en denk ik wat hoor ik toch? Staat hij met zijn zatte kop in mijn tas te pissen!!!! Waar mijn kleren inzaten! Ik helemaal over de flos: die moet ik over een uur aan om te gaan werken!!! Zegt ie doodleuk: maakt niet uit die paarden stinken ook, dus dit ruiken ze vast niet.
Oké.....ik moest dus met nat gezeikte kleren gaan werken![]()
![]()
Volgende dag kon hij zich er natuurlijk niet veel maar van herinneren, maar dat was toch wel de druppel in onze relatie en werd het mijn ex.
akishino schreef:Hij had er een handje van om, als hij gedronken had, op de meest rare plekken te gaan plassen. Tegen de gordijnen, in de wasbak, in zijn kast, maar dus ook in mijn tas. Dat was wel de meest gore, gelukkig ben ik niet snel vies van iets, maar ik was not amused op dat moment moet ik zeggen. Nu is het wel een grappig verhaal én is zijn zoon een vriend van die van mij. Lijkt op zijn vader dus vanaf het moment dat ze alcohol mogen mag hij nooit meer blijven logeren![]()