https://www.ikea.com/nl/nl/p/faltmal-ku ... -50488932/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Voor mensen zoals ik die ook als een blok vielen voor die Unique Living plaids: het is nu 2+1 gratis. Dit pareltje komt mijn kant op, met 2 als gezelschap voor m'n vriendin
Edit: de url wil niet. Maar het is via Woonexpress, de donkergroene.
[ [url=m/p4qZj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin schreef:black_kelpie schreef:Verdorie, ook een Oodie besteldMet de quokka's
De mooisteDie heb ik ook
Ik wilde niet herkenbaar op de foto, de quokka's wel. Vanavond hebben ze me heerlijk warm gehouden![]()
[ [url=m/d501t0.jpg]Afbeelding[/url] ]
hagelslag schreef:Dit is trouwens echt een fijne verzwaringdeken.
Is alleen toch best duur in de aanschafSpoiler:
en in de onderhoudSpoiler:
[ [url=m/lITcRy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin schreef:Nee, die is niet de moeite. Tevreden gebruikers vinden het de moeiteHet blijven meningen natuurlijk.
Ik had 'm vorig jaar met een flinke korting voor 54 euro en er zijn ongetwijfeld goedkopere opties.
Figo88 schreef:Roosch schreef:Voor mensen zoals ik die ook als een blok vielen voor die Unique Living plaids: het is nu 2+1 gratis. Dit pareltje komt mijn kant op, met 2 als gezelschap voor m'n vriendin
Edit: de url wil niet. Maar het is via Woonexpress, de donkergroene.
[ [url=m/p4qZj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ben ik ook overstag gegaan![]()
judithM schreef:Ik ben 1,82. Is de Oodie dan misschien veel te kort? Ik zit niet graag lang met opgetrokken benen op de bank. Dan moet ik alsnog een dekentje over mijn benen?
black_kelpie schreef:Figo88 schreef:Ik vraag me wel af of je niet statisch wordt van zo'n oodie? Ik kan daar namelijk echt niet tegen en dan is het toch wel zonde van het geld..
Hoe het met een Oodie zit weet ik nog niet, maar fleece wassen met een drupje wasverzachter wil nog wel eens helpen tegen statische toestanden
conejo schreef:Iemand vroeg of ze ook al weer bij de primark waren dat zijn ze.