Bij deze ook weer aangemeld, en nummer 55 op de lijst.
Sinds vorig jaar niet veel veranderd hier. Ik woon alweer bijna 6 jaar in mijn bezemkast van 25m2 in de parel van het Zuiden.
Sinds 2016 dus ook op de wachtlijst voor een woning, maar nog steeds niks en met deze idiote prijzen op de huizenmarkt is er voor vrijgezellen niks (normaals) te koop.
Ach ja, verder vermaak ik me goed hoor. Ik heb een aardig salaris, een leuke vaste baan in de metaaltechniek, mijn 2 Shetlanderheren dichtbij gestald, 2 hele lieve caviaheren om mij thuis gezelschap te houden en buiten de deur vertoef ik graag met vrienden en familie.
Verder ben ik graag in de sportschool te vinden, en sinds kort weer in het (wedstrijd)zwembad.
Ik ben 2 maanden geleden geopereerd aan een Hernia (de tweede keer). En heb de sportschool niet meer gezien nadat deze weer open mocht na de laatste Coronamaatregelen. De pijn was vreselijk.
Sinds een paar weken ben ik weer rustig begonnen met opstarten daar onder strenge begeleiding.
Al hoewel ik dol ben op bling

Ik ben wel dol op cadeautjes uitpakken, dus ga daar vooral zeker lekker mee los.

Bij deze alvast wat tops en flops.
De rest zal je gaandeweg in het topic wel tegenkomen.

Flops:
- Douchegel, bodylotion en andere verzorgingsproducten ivm gevoelige huid.
-Make-up en goedkope sieraden.
- Geen spullen met quotes en teksten erop
- Kerstspullen (ik heb al meer dan genoeg)
-Thee
-Geurkaarsen (behalve de Vanille en bessen van de Ikea)
-Formule 1, heb er zeer weinig mee.
- Fleecedekens, heb er al teveel/genoeg.
- Snoepgoed/chocolade. Al mag er best wel 1 letter of zakje inzitten.
Tops:
-Rituals
-Boeken om te beginnen met haken
-Leesboeken, Chicklits en Thrillers
-Zelfgemaakte spulletjes, eventueel naar een gewenste afbeelding.
-Streekproducten.
- Speciaal biertjes.
- Sloffen/warme sokken voor in huis, ik heb maat 40.
- Iets lekkers voor de pony’s/cavia’s.
-Goede verzorgende handcréme, daar heb ik vooral in de winter nooit genoeg van.
- Sieraden die niet verkleuren/lelijk worden.
- Telefoonhoesje voor de IPhone 13 Pro.
Als laatste, ik heb niks tegen tweedehands. Als het maar nog wel schoon/netjes is.