Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 14:20

Goedemiddag allemaal :wave:

Bij deze ook weer aangemeld, en nummer 55 op de lijst.
Sinds vorig jaar niet veel veranderd hier. Ik woon alweer bijna 6 jaar in mijn bezemkast van 25m2 in de parel van het Zuiden.
Sinds 2016 dus ook op de wachtlijst voor een woning, maar nog steeds niks en met deze idiote prijzen op de huizenmarkt is er voor vrijgezellen niks (normaals) te koop.
Ach ja, verder vermaak ik me goed hoor. Ik heb een aardig salaris, een leuke vaste baan in de metaaltechniek, mijn 2 Shetlanderheren dichtbij gestald, 2 hele lieve caviaheren om mij thuis gezelschap te houden en buiten de deur vertoef ik graag met vrienden en familie.
Verder ben ik graag in de sportschool te vinden, en sinds kort weer in het (wedstrijd)zwembad.
Ik ben 2 maanden geleden geopereerd aan een Hernia (de tweede keer). En heb de sportschool niet meer gezien nadat deze weer open mocht na de laatste Coronamaatregelen. De pijn was vreselijk.
Sinds een paar weken ben ik weer rustig begonnen met opstarten daar onder strenge begeleiding.

Al hoewel ik dol ben op bling *D , liever geen losse glitters in mijn verpakking, gezien het risico dat dit in de caviakooi terecht komt.

Ik ben wel dol op cadeautjes uitpakken, dus ga daar vooral zeker lekker mee los. :D

Bij deze alvast wat tops en flops.
De rest zal je gaandeweg in het topic wel tegenkomen. ;)

Flops:

- Douchegel, bodylotion en andere verzorgingsproducten ivm gevoelige huid.

-Make-up en goedkope sieraden.

- Geen spullen met quotes en teksten erop

- Kerstspullen (ik heb al meer dan genoeg)

-Thee

-Geurkaarsen (behalve de Vanille en bessen van de Ikea)

-Formule 1, heb er zeer weinig mee.

- Fleecedekens, heb er al teveel/genoeg.

- Snoepgoed/chocolade. Al mag er best wel 1 letter of zakje inzitten.

Tops:

-Rituals

-Boeken om te beginnen met haken

-Leesboeken, Chicklits en Thrillers

-Zelfgemaakte spulletjes, eventueel naar een gewenste afbeelding.

-Streekproducten.

- Speciaal biertjes.

- Sloffen/warme sokken voor in huis, ik heb maat 40.

- Iets lekkers voor de pony’s/cavia’s.

-Goede verzorgende handcréme, daar heb ik vooral in de winter nooit genoeg van.

- Sieraden die niet verkleuren/lelijk worden.

- Telefoonhoesje voor de IPhone 13 Pro.

Als laatste, ik heb niks tegen tweedehands. Als het maar nog wel schoon/netjes is. :j

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:03

Lous schreef:
Goedemiddag allemaal :wave:

Bij deze ook weer aangemeld, en nummer 55 op de lijst.
Sinds vorig jaar niet veel veranderd hier. Ik woon alweer bijna 6 jaar in mijn bezemkast van 25m2 in de parel van het Zuiden.
Sinds 2016 dus ook op de wachtlijst voor een woning, maar nog steeds niks en met deze idiote prijzen op de huizenmarkt is er voor vrijgezellen niks (normaals) te koop.
Ach ja, verder vermaak ik me goed hoor. Ik heb een aardig salaris, een leuke vaste baan in de metaaltechniek, mijn 2 Shetlanderheren dichtbij gestald, 2 hele lieve caviaheren om mij thuis gezelschap te houden en buiten de deur vertoef ik graag met vrienden en familie.
Verder ben ik graag in de sportschool te vinden, en sinds kort weer in het (wedstrijd)zwembad.
Ik ben 2 maanden geleden geopereerd aan een Hernia (de tweede keer). En heb de sportschool niet meer gezien nadat deze weer open mocht na de laatste Coronamaatregelen. De pijn was vreselijk.
Sinds een paar weken ben ik weer rustig begonnen met opstarten daar onder strenge begeleiding.

Al hoewel ik dol ben op bling *D , liever geen losse glitters in mijn verpakking, gezien het risico dat dit in de caviakooi terecht komt.

Ik ben wel dol op cadeautjes uitpakken, dus ga daar vooral zeker lekker mee los. :D

Bij deze alvast wat tops en flops.
De rest zal je gaandeweg in het topic wel tegenkomen. ;)

Flops:

- Douchegel, bodylotion en andere verzorgingsproducten ivm gevoelige huid.

-Make-up en goedkope sieraden.

- Geen spullen met quotes en teksten erop

- Kerstspullen (ik heb al meer dan genoeg)

-Thee

-Geurkaarsen (behalve de Vanille en bessen van de Ikea)

-Formule 1, heb er zeer weinig mee.

- Fleecedekens, heb er al teveel/genoeg.

- Snoepgoed/chocolade. Al mag er best wel 1 letter of zakje inzitten.

Tops:

-Rituals

-Boeken om te beginnen met haken

-Leesboeken, Chicklits en Thrillers

-Zelfgemaakte spulletjes, eventueel naar een gewenste afbeelding.

-Streekproducten.

- Speciaal biertjes.

- Sloffen/warme sokken voor in huis, ik heb maat 40.

- Iets lekkers voor de pony’s/cavia’s.

-Goede verzorgende handcréme, daar heb ik vooral in de winter nooit genoeg van.

- Sieraden die niet verkleuren/lelijk worden.

- Telefoonhoesje voor de IPhone 13 Pro.

Als laatste, ik heb niks tegen tweedehands. Als het maar nog wel schoon/netjes is. :j

Hoe weet jij welk nummer je op de lijst bent ?

_AB_

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:07

Staat op de vorige pagina! Jij bent nr 27 :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:15

ynskek schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Ik heb inmiddels alle aanmeldingen tot nu toe bijgewerkt. Voor de deelnemers uit België ga ik er straks voor het indelen van de lootjes van uit dat het geen bezwaar is om eventueel naar NL te verzenden. Mocht dit anders liggen ontvang ik graag een bericht van jullie.

Zijn er deelnemers die in Nederland wonen en geen probleem er mee hebben om het pakket naar België te verzenden mag je mij ook een PB sturen.

Citaat:
1 Banjer
2 Castilja
3 Marjo
4 Lolacabana
5 Roosch
6 Saul
7 Megane
8 EedihcrO
9 Judith_
10 Alja
11 Miccamaaike
12 Goldenarrow
13 KM_Ris
14 Balenciaga
15 Fem
16 Charaz
17 Dyphusion
18 Roulette_
19 rockwitch
20 Apple
21 Boeflover
22 Banyu
23 Tancreda4
24 Menino
25 Neonlight
26 Adamootje
27 Hahahatsjoe
28 fohadie
29 LWDaisy
30 saden
31 Sam_I_Am
32 Hiraeth
33 Lavitabella
34 pradadaan
35 Thats_Me
36 StonedRomy
37 idinn
38 marleen_88
39 roosjenat
40 germie
41 Jolien87
42 8nnemiek
43 MaNdiii
44 justdiesel
45 Flying_Angel
46 Kaatastrof
47 Tanya
48 Matheno
49 rink
50 irisskib
51 Chantaliiejj
52 _AB_
53 Nala
54 capopjekop
55 Lous
56 Pauline
57 suusje26
58 Linnie050
59 MarlindeRooz
60 pimaude
61 Jodym
62 candalisa
63 Pikkepor
64 Claudiadvx
65 Iloveiswan

Bij deze, op de vorige pagina. ;)
Gepost om 11.09

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:45

Ook dit jaar twijfel ik weer om mee te doen :+ Vorig jaar wou ik super graag meedoen maar uiteindelijk toch voor gekozen om niet mee te doen, maar het lijkt me toch ergens zo leuk. :o Maar ik ben niet zo heel actief en in het verzinnen van hints en noem maar op ben ik gewoon echt heel erg slecht := Dus toch nog maar eens heel goed nadenken wat ik dit jaar wil haha.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:48

Hints hoeven niet heel moeilijk of Uber creatief te zijn. Genoeg voorbeelden van voorgaande edities. Dan is er vast wel iets leuks van te maken ;)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:52

Super leuk dat ik er weer bij zit :)

Ook ik zal mij weer even voorstellen:

Ik ben Ingrid, 36 jaar en ik woon met mijn grote zwarte kater Flappie (aka Baby Poesj aka Smokey, ik had wat moeite met de naamgeving….) in een minihuisje. Ik werk als ecologisch adviseur – voornamelijk vanuit huis-, ben graag buiten, wandelen of rommelen op stal, puzzel graag (1000 stukjes), ben een theeleut (alleen rooibos smaken), vind koffie(smaak) echt heel vies, ben gek op varia puzzelboekjes (elke blz een ander soort puzzel) en lees ook graag (liefst Engels).

Mijn dieren: Wiet mijn gelderse merrie van 19 (helaas vanwege artrose nu met pensioen) en mijn 17 jarige shetje Pony. Vorig jaar had ik een lieve grote rode kater, helaas heb ik van hem in maart afscheid moeten nemen. Maar ik woon nog samen met een grote kater Flappie. Inmiddels is hij 1.5 jaar oud, woont in oktober alweer een jaar bij mij <3 Hij heeft een hartprobleem en is eigenlijk wat te dik, maar hij krijgt nog wel eens wat lekkers verstopt om hem wat bezig te houden. Hij mag niet buiten komen, dus binnen heb ik veel vermaak voor hem, hij speelt heel graag met van alles en nog wat.

Ik heb niet echt 1 bepaalde kleur in mijn huis, alleen in mijn keuken fel roze (fuchia). Plantjes vind ik leuk, maar ik moet hierbij wel rekening houden dat ze veilig zijn voor de kat omdat hij wel eens een hapje wilt proeven :o Ik draag geen make up, wel nagellak (ook roze), hou van douche spulletjes (behalve kokos geur), en vind keltische dingetjes echt geweldig! Verder spaar ik ook botjes van beestjes.

Oh, ik drink geen bier. Wel witte wijn

Voor verdere tops en flops zal ik meepraten in dit topic :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:03

xPareltje schreef:
Ook dit jaar twijfel ik weer om mee te doen :+ Vorig jaar wou ik super graag meedoen maar uiteindelijk toch voor gekozen om niet mee te doen, maar het lijkt me toch ergens zo leuk. :o Maar ik ben niet zo heel actief en in het verzinnen van hints en noem maar op ben ik gewoon echt heel erg slecht := Dus toch nog maar eens heel goed nadenken wat ik dit jaar wil haha.

Meedoen! Je weet het nooit tot je het probeert en stiekem is het best laagdrempelig. Belangrijkste is de zin om er iets leuks van te maken voor een ander en zo te lezen heb je daar genoeg van!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:09

_AB_ schreef:
Staat op de vorige pagina! Jij bent nr 27 :)

Dank, had ik compleet gemist. Mijn kat is sinds vanochtend in de dierenkliniek met iets waarvan ze geen idee hebben wat het is, dus ik ben er een beetje vanaf.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:10

Gewoon meedoen! Ik ben zelf echt absoluut niet creatief (ik kan niet eens cadeautjes inpakken, heel erg..) Maar ik vind het elke keer zi tof om mee te doen!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:10

Lous schreef:
Bij deze, op de vorige pagina. ;)
Gepost om 11.09

Jij ook bedankt :j

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:11

Tancreda4 schreef:
Super leuk dat ik er weer bij zit :)

Ook ik zal mij weer even voorstellen:

Ik ben Ingrid, 36 jaar en ik woon met mijn grote zwarte kater Flappie (aka Baby Poesj aka Smokey, ik had wat moeite met de naamgeving….) in een minihuisje. Ik werk als ecologisch adviseur – voornamelijk vanuit huis-, ben graag buiten, wandelen of rommelen op stal, puzzel graag (1000 stukjes), ben een theeleut (alleen rooibos smaken), vind koffie(smaak) echt heel vies, ben gek op varia puzzelboekjes (elke blz een ander soort puzzel) en lees ook graag (liefst Engels).

Mijn dieren: Wiet mijn gelderse merrie van 19 (helaas vanwege artrose nu met pensioen) en mijn 17 jarige shetje Pony. Vorig jaar had ik een lieve grote rode kater, helaas heb ik van hem in maart afscheid moeten nemen. Maar ik woon nog samen met een grote kater Flappie. Inmiddels is hij 1.5 jaar oud, woont in oktober alweer een jaar bij mij <3 Hij heeft een hartprobleem en is eigenlijk wat te dik, maar hij krijgt nog wel eens wat lekkers verstopt om hem wat bezig te houden. Hij mag niet buiten komen, dus binnen heb ik veel vermaak voor hem, hij speelt heel graag met van alles en nog wat.

Ik heb niet echt 1 bepaalde kleur in mijn huis, alleen in mijn keuken fel roze (fuchia). Plantjes vind ik leuk, maar ik moet hierbij wel rekening houden dat ze veilig zijn voor de kat omdat hij wel eens een hapje wilt proeven :o Ik draag geen make up, wel nagellak (ook roze), hou van douche spulletjes (behalve kokos geur), en vind keltische dingetjes echt geweldig! Verder spaar ik ook botjes van beestjes.

Oh, ik drink geen bier. Wel witte wijn

Voor verdere tops en flops zal ik meepraten in dit topic :)

Ik ben nu echt mega benieuwd naar een foto van je keuken <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:12

Roulette_ schreef:
xPareltje schreef:

Meedoen! Je weet het nooit tot je het probeert en stiekem is het best laagdrempelig. Belangrijkste is de zin om er iets leuks van te maken voor een ander en zo te lezen heb je daar genoeg van!

Meedoen is echt leuk. Vorig jaar maakte ik de doos open en moest huilen (klinkt dom, sorry) omdat ik zo geraakt was dat iemand zoveel moeite voor mij gedaan had.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:19

Ik heb al een idee hoe ik met de hints om ga springen dit jaar. :') Wel moeilijk wordt dat, medelijden met m'n lootje }:)

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:31

Mezelf ook maar even voorstellen! Heb er super veel zin in, heel leuk dit!

Ik ben Sam, 26 jaar en ik hoop in januari af te studeren aan m’n masters. Ik doe voor het eerste mee aan secret santa en ik heb er zin in!

Ik heb meerdere paarden, mijn aller grootste liefde en ex wedstrijdpaard is 20 en met plezier pensioen, zij doet niet veel meer. Verder heb ik er nog een paar onder de twee in de opfok staan en eentje van 3 die volgend voorjaar onder het zadel moet.

Ik heb twee katten, Felix van 7 uit het asiel en Aslan van 8 maanden, dit is een Maine Coon. Ik wil graag foto’s van ze plaatsen maar ik weet niet of dat hier of in het kippenhok moet?

Mijn tops en flops weet ik nog njet helemaal. Belangrijk is dat het nooit eisen zijn, ook de voedselbeperkingen niet. M’n vriend is een kliko dus dat komt vast goed. Die zal ik in mijn profiel zetten en blijven aanvullen. Wat ik al wel kan zeggen is dat ik geen alcohol mag drinken. Ben dol op koffie en thee. Lezen doe ik ook heel veel, voornamelijk fantasy en Nederlands of Engels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 16:53

Kaatastrof schreef:
Yesss, ik zit er ook bij. Gezellig! :)

Dit is het eerste jaar dat ik plan mee te doen met Secret Santa. Ik ben dus een echt groentje, bare with me please. Mijn naam is Kaat. Ik ben 24 jaar en wonende in België. Mijn ouders en ik zijn samen in het bezit van 2 lieve Tinkers, Boris en Tinky en twee Shetlanders, Jacky en Zohra. Ik ben een echte 'buitenruiter'. Verder ben ik vrij alternatief op het vlak van paarden houden - graanvrij, bitloos, ijzerloos, you name it. ;) Daarnaast hebben we nog een hele dierenboel op ons erf: 2 Welsh corgi cardigans, 2 katten, 2 cavia's, een roodwang schildpad, een pyrrhura, een kameleongekko en 3 Hebridean schapen.

Zelf ben ik ook wel alternatief, haha. Ik ben fan van kunst en creatief bezig zijn. Zo maak ik zelf geregeld illustraties (voorbeeldjes kan je vinden via de link in mijn onderschrift) en andere knutsels. Ik hou van (indie) games, bordspelletjes, boeken, manga/anime, .. Ik ben wel heel specifiek in de genres die ik leuk vind, dus als je daarover twijfelt neem je best contact op met de organisatie. Ik ben ook een enorme groen- en natuurliefhebster. Ik ben afgestudeerd met een professionele bachelor Agro- en biotechnologie met als afstudeerrichting Dierenzorg. Ik volg momenteel een bijkomende opleiding Natuurmanagement (waarvan ik binnen 9 dagen examen heb := ). Als je met mij gaat wandelen, mag je je verwachten aan iemand die om de 5 minuten stopt om elk interessant plantje en diertje te bestuderen en fotograferen. :')

[ [url=m/NQqHoj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hieronder mijn top en flop lijst:

- Mooie (informatieve/illustratieve) boeken over planten en dieren. Dat mag dus zeker ook gaan over vogels. Kunstboeken met dieren in de hoofdrol worden ook enorm geapprecieerd.
- Kunstgerief, ik teken en schilder graag. Mooi mix-media of aquarel papier vind ik altijd erg tof bijvoorbeeld. Maar ik experimenteer regelmatig met verschillende media, dus mijn SS mag ook heus creatief zijn in zijn/haar keuze qua materiaal.
- Leuke schriftjes of stationary - washitape, leuke balpennen, etc. met diertjes/natuurprint
- Ik hou wel van zoete dingen! Je maakt me zeker blij met een stukje lekker chocolade of wat zure snoep. Daarin ben ik overigens absoluut niet moeilijk :') Iets typisch Nederlands vind ik wel leuk om te ontvangen gezien ik in België woon
- Sokken met leuke print (maar dit valt wellicht onder kleding?), ik heb mini voetjes dus maatje 36 graag :o
- Ik ben fan van macabere dingen en verzamel (dieren) schedeltjes, geweitjes etc. dus je maakt me zelf tevreden met een random dierenbotje of tandje
- 2dehands vind ik helemaal oké zolang het een beetje in het thema is van de dingen die ik hier benoem
- Leuke ansichtkaartjes
- Nagellak (liefst van Essie <3 ) in meer sobere kleuren (groen, zwart, donkerrood, ..)
- Zelfgemaakte dingen

Kortom: alles in dieren of natuur thema vind ik fantastisch.

FLOP
- Huidverzorgingsproducten, zeepjes, badbommen etc. kan ik meestal niet gebruiken door mijn gevoelige huid
- ROZE! Of echt meisjesachtige dingen in het algemeen..
- Ik ben vegetarisch, dus a.u.b geen droge worst ofzo opsturen. Ook geen drop, dat lust ik simpelweg niet.
- Make-up, goedkope juwelen
- Liefst ook geen milieuonvriendelijk verpakkingsmateriaal zoals glitters
- Cringy, tacky/kitscherige dingen (zoals de LLL bordjes, Boeddha beeldjes, ... := )
- Geurkaarsen, kan ik niet gebruiken ivm toxisch voor mijn vogel
- Tijdschriften
- Kledij (muv sokken dus)

Dit geeft wel een goede idee van de 'aesthetic' die ik erg mooi vind. Mijn kleine 'shrine' <3
[ [url=m/kA3Q1u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke een mede Belg! Wat een leuke illustraties maak jij!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:06

Jolien87 schreef:
Lavitabella schreef:
Ik zal mezelf ook voorstellen! Ik woon heerlijk in het zuiden van Nederland. In vergelijking met mijn voorstel rondje vorig jaar is er wel het een en ander veranderd helaas. Gelukkig wel weer een jaartje ouder, nu 27 jaar. Vorig jaar kon ik met trots nog typen dat ik 2 paarden had maar helaas is mijn 'oudste' merrie met haar veulen in maart overleden. Nu heb ik alleen haar dochter nog die het gelukkig erg goed doet en inmiddels al 2,5 jaar is! Verder heb ik nog 1 Cane Corso waar ik verliefd op ben. Vorig jaar moest er nog rekening worden gehouden met parfum vrije en neutrale producten. Dit hoeft gelukkig niet meer !

Als eerste zag ik weer de LLL teksten voorbij komen, liever niet! Verder vind ik het wel leuk als mensen creatief zijn, ik zelf ben dat niet echt. Verder heb ik al ontzettend lang paarden dus daar heb ik het meeste wel van. Snoepjes kan er wel altijd in bij die van mij :+.

Kwa inpakken/vulling kan vrij veel, behalve vieze slijmerige dingen. Glitters, snippers enzovoort kan allemaal. Alleen van te voren even een waarschuwing voor een nieuwsgierige hond.

Jaaa 'mijn' santa van vorig jaar! Leuk dat je weer meedoet en dat het zo goed met je gaat. <3
Ik geniet nog regelmatig van je cadeautjes. :)

Ohhhh dat is super leuk om te horen ! Dan was mijn 1e pakket ooit gelukkig goed geslaagd ! :D Je was ook wel een leuk lootje dus dat maakte het voor mij ook makkelijker!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:11

Leuke voorstelstukjes allemaal!

Ik zal mezelf ook even voorstellen.

Ik ben Maaike, 37 jaar oud en woonachtig in een dorpje in het mooie Drenthe, samen met mijn man en zoon. In het dagelijks leven werk ik parttime voor een gemeente en hou ik me voornamelijk bezig met het verhuren van vastgoed en grond. We hebben geen huisdieren, sinds 1,5 jaar heb ik wel weer een paard. Mijn paard is een kasteel van 1,77m hoog, hij is een KWPN x Fries.

Over tops en flops is er genoeg te vinden in de afgelopen jaren en zal hier ook mee praten.

Paar dingetjes:
- Ik hou niet van koffie, wel van thee
- Ik hou niet van bier, wel van wijn
- Mijn zoontje is 6 en mocht mijn Santa het leuk vinden is een kleinigheidje voor hem altijd welkom (geen verplichting uiteraard)
- Ik kan niet tegen alle verzorgingsproducten. Mocht je toch iets willen doen, doucheschuim gaat meestal wel goed, zolang er geen mint/eucalyptus in zit.
- Ik leef op grote voet met mijn maat 43 :+
- Ik ben zelf niet mega creatief, maar vindt zelfgemaakte cadeautjes wel echt heel leuk
- Koken en bakken vind ik ook leuk om te doen
- Geen allergieën

Mochten er nog andere dingen te binnen schieten, dan zal ik t laten weten.

Nog even een kleine fotoimpressie:

Mijn kasteeltje Eclips! Het liefst rijden we in het bos, maar ook dressuren we (alleen thuis, geen wedstrijden nog)
Afbeelding
Afbeelding

Onze inrichting, we zijn net verhuisd dus nog een beetje zoekende naar wat er nog bij moet. Kleuren die mooi matchen zijn grijs, oud roze of lichtblauwe tinten.
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:31

Ik meld mij voor de eerste keer aan! Wel vorig jaar meegedaan met de dog edition dus deze mag ook niet ontbreken.

Ik ben Jessica 38 jaar woon in Wijchen met mijn vriend en 3 Australian shepherds mila Emma en Raya.
Ik heb nog een kleine Shetlander genaamd Sterre en een quarterhorse Sydney.

In het dagelijks leven ben ik hondentrainer en geef ik een aantal avonden les op de hondenschool. Daarnaast is Emma nu hulphond in opleiding omdat ik door een aantal gebeurtenissen angstaanvallen en ptss heb ontwikkeld.

Ik ben wel een creatieve miep en maak graag scrapbooks van foto’s van mijn beestenbende.
Ik wil binnenkort gaan beginnen met hardlopen met de honden maar moet even nog wat energie opbouwen daarvoor.
Een groot deel van mijn leven gaat uit naar mijn dieren als hun gelukkig zijn ben ik het.

Omdat ik wat rust probeer te creëren ben ik thuis flink aan het ontspullen heb ook een heel klein huis helaas …

Ik ben iemand die altijd gek is op aandenkens dus als we ergens zijn geweest een koelkast magneetje of sleutelhanger meeneemt of een bedel voor aan mijn Pandora armband. Ik maak ook 1000en foto’s omdat ik altijd in mijn gedachte heb dat het zo maar het laatste moment zou kunnen zijn.

Ik geloof dat ik mezelf zo wel een beetje voorgesteld heb leuk om jullie zo te leren kennen :j

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:42

Jeuzes wat heb je een mooi paard onder je reet Miccamaaike! :~ :~ :~

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:48

Oja, ik heb nog steeds geen bad, dus ook badspul is een Flop.

En roze is zeker een hele grote TOP! :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:50

Dank je wel Castilja :o
Ben ook heel blij met hem :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:02

Is er eigenlijk überhaupt iemand die wild wordt van Live Laugh Love? _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:08

Neuh, niet echt.. ik vind het niet vreselijk, maar ik loop er niet warm voor :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:11

Ik heb me zojuist aangemeld, zag het pas net. Hopelijk nog op tijd dat ik er weer bij zit dan stel ik me later nog wel even verder voor :-)