Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wij hebben ook nog even nagedacht om te trouwen in het buitenland. Maar om meerdere redenen uiteindelijk toch voor Nederland gekozen. We gaan wel op huwelijksreis naar Italië. Jullie bruiloft gaat vast prachtig worden! Heb je al foto's van de locatie?
.
. Hij zei: dan kunnen we iedereen laten zien wat je allemaal kunt met vegan eten! Onze daggasten weten al dat de hele dag (taart, sweettable, diner en hapjes tijdens het feest) vegan gaat zijn, en zij zijn gelukkig allemaal enthausiast! En de andere vegans al helemaal omdat dit een dag word waarbij ze nergens op hoeven te letten, ze kunnen gewoon alles pakken haha. Dus echt super
.

Escada schreef:Hebben jullie je jurk al?
Ik gekocht bij WED2BE, echt een aanrader en zo goedkoop
Spoiler:
[ [url=m/m2knVy.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik was vast en zeker iets heel geks aan het vertellen.

Escada schreef:Hele gave stijl Hedi!! Doe je ook met hoed?
Ik wil ook een hoedenhoofd
Phylos schreef:Heeft iemand tips voor het huren van een auto? Wij willen graag een oldtimer, maar bij ons in de buurt (Hellendoorn) zit niet zo veel
) nu hebben we heel veel vega(n) vrienden dus is waarschijnlijk eerder de al wat oudere familie
zo mooi! nu wil ik ook in italie trouwen
(taart word door iemand anders gemaakt). Maar ik heb er alle vertrouwen in. Het is een super goede cateraar, ze werken met verse streek producten en het is een bekende van mijn bonusmoeder haha. Maar ze hebben verschillende vegan kookboeken aangeschaft en een prachtige offerte neergezet. Het word een luxe 5 gangen diner 
Zoiets als dit:
Zelf nog nooit geprobeerd, maar aquafaba is niet altijd even makkelijk om mee te werken volgens mij haha. Ik ben heel benieuwd waar jullie voor gaan kiezen!
Ik ben zelf vegetarisch, en hebben ook best een aantal vegetariers en vegans op onze bruiloft, dit wordt per persoon aangepast en tijdens het borrel uurtje is er een hapjes tafel en dat is ook van alles.
Captain schreef:Heel mooi!!
Hoeveel zouden jullie een vriendin geven die foto's komt maken? Komt vroeg in de ochtend en blijft 's avonds mee eten. Hoeft dan geen foto's te maken. Moet de foto's zelf nabewerken (ook mijn voorkeur).
beetje afhankelijk van ervaring. Misschien geeft dat wat houvast.
10-11-2023, dus over een ruim half jaartje.