Sherivey schreef:Als vegetariër: "kom je heen stoffen tekort dan?"
Nee, alleen ijzer, maar dat probleem had ik al jaren voordat ik vegetarisch ging eten.
Ik geniet ervan hoe goed jouw onderschrift past bij je post.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sherivey schreef:Als vegetariër: "kom je heen stoffen tekort dan?"
Nee, alleen ijzer, maar dat probleem had ik al jaren voordat ik vegetarisch ging eten.
Fly_high schreef:Sherivey schreef:Als vegetariër: "kom je heen stoffen tekort dan?"
Dat zijn meestal ook nog dezelfde mensen die zelf een hartstikke gebalanceerd dieet van diepvries pizza en KFC hebben, maar wel met vlees dus voedingsstoffen zat toch
Jessix schreef:Ik moet mijn hele leven al mijn stamboom uitleggen. Dat is blijkbaar als je een kleurtje hebt. Sommige vragen gewoon direct hoe ik zo bruin kom, andere via een omweg. Waar ben je geboren? Utrechtse heuvelrug. Waar zijn je ouders geboren? Moeder in Utrecht, vader in Maastricht. En ja, daarna gaan ze gewoon naar de generatie ervoor!
Jessix schreef:Ik moet mijn hele leven al mijn stamboom uitleggen. Dat is blijkbaar als je een kleurtje hebt. Sommige vragen gewoon direct hoe ik zo bruin kom, andere via een omweg. Waar ben je geboren? Utrechtse heuvelrug. Waar zijn je ouders geboren? Moeder in Utrecht, vader in Maastricht. En ja, daarna gaan ze gewoon naar de generatie ervoor!
HopeMyDay schreef:Jessix schreef:Ik moet mijn hele leven al mijn stamboom uitleggen. Dat is blijkbaar als je een kleurtje hebt. Sommige vragen gewoon direct hoe ik zo bruin kom, andere via een omweg. Waar ben je geboren? Utrechtse heuvelrug. Waar zijn je ouders geboren? Moeder in Utrecht, vader in Maastricht. En ja, daarna gaan ze gewoon naar de generatie ervoor!
Jep, dit is me inmiddels al zo vaak overkomen dat ik er niet eens meer omheen praat.
[***] schreef:Lesbisch zijn is toch geen keuze.En sommige dingen gaan je niet zoveel aan. Vraag je dat dan aan vrienden of ook aan vage kennissen en vreemden?
Een partner zoeken die geen kinderen wil zoek je denk ik op dezelfde manier als een partner die wel kinderen wil. Je praat over wat je wil in de toekomst voor of tijdens het daten. Je wil er ook niet na een paar jaar achterkomen dat de andere persoon het liefst 80 uur per week werkt terwijl jij het liefst uren met diegene op de bank zit te chillen met een wijntje en een filmpje.
Ik denk persoonlijk dat de belangrijkste vraag is of de andere persoon het vervelend vindt dat je die vraag stelt. Ik zeg soms tegen mensen dat ik geen zin heb om uit te leggen waarom ik één van mijn ouders al jaren niet heb gezien en de ander amper zie, maar sommige mensen zijn te beleefd en beantwoorden vragen die ze eigenlijk niet willen beantwoorden.
Joltsje schreef:hoe zouden de mensen wel de vraag moeten stellen dan?
sommige zijn meer opmerkingen dan vragen, maar bij sommige zou ik ook gewoon nieuwsgierig zijn.
wat maakt het dat je deze keuze hebt gemaakt, ik wil het gewoon begrijp.
ik doel dan op
- 4 verschillende honden
- niet in een bed slapen
- geen kinderen willen (wat is d reden hier achter, en hoe zoek je dan een partner, straks wil hij wel etc etc etc).
- lesbisch zijn (hoe kwam je hier achter en hoe is dit in je leven gegaan, is het makkelijk, of juist niet etc etc.
ik ben geen botte hork en probeer juist geen oordeel in mijn vraag te zetten, maar ben vaak wel oprecht nieuwsgierig. dus help mij op de juiste manier een vraag te stellen
sommige zijn meer opmerkingen dan vragen, maar bij sommige zou ik ook gewoon nieuwsgierig zijn.
ik doel dan op
- 4 verschillende honden
- niet in een bed slapen
- geen kinderen willen (wat is d reden hier achter, en hoe zoek je dan een partner, straks wil hij wel etc etc etc).
- lesbisch zijn (hoe kwam je hier achter en hoe is dit in je leven gegaan, is het makkelijk, of juist niet etc etc.
ik ben geen botte hork en probeer juist geen oordeel in mijn vraag te zetten, maar ben vaak wel oprecht nieuwsgierig. dus help mij op de juiste manier een vraag te stellen
ik doel dan op
- 4 verschillende honden
- niet in een bed slapen
ik doel dan op
- 4 verschillende honden
- niet in een bed slapen