Dit! Dan denk ik what the f*ck

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik hoor net dat er morgen stakingen gaan zijn bij het ov maar ik kan er niks over terug vinden waar, en of ik er last van ga krijgen. Ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuis, maar dan moet ik er ook wel kunnen komen![]()
Hier zitten mensen met meer kennis over het ov als ik, weten jullie het misschien? Of tips waar ik kan kijken voor meer informatie?
Tova schreef:https://www.doggydating.com/hondenloslo ... enstrandenWe willen donderdag met de hond een dagje naar zee, maar kan nergens vinden waar honden overdag welkom zijn in noord Holland/zuid Holland.
Zonnebloem92 schreef:Zoon gaf een kinderfeestje vandaag en had 6 kids uitgenodigd, dus ik gereserveerd en betaald.
Komt er vanmiddag 1 jongen in tranen naar ons toe dat hij niet mee mag. Vader staat op 5 meter afstand en zegt geen woord.
Toen ik maar even verhaal ging halen blerde zijn vader dat hij maar is moet leren luisteren en nu straf heeft en niet mee mag.
Het betreft een kind van 8, ouders kijken niet naar hem om en liggen in scheiding.
Vind dit een ergenis naar vader toe en sneu voor het jongentje.
xPabloBokt schreef:Suliko schreef:Dat ze zo'n blij hoofd bij een niet echt blij nieuwsartikel zetten![]()
[ [url=m/sfmaGE.png]Afbeelding[/url] ]
Ik moet vooral huilen om de spelfout in de titel.
Zonnebloem92 schreef:Zoon gaf een kinderfeestje vandaag en had 6 kids uitgenodigd, dus ik gereserveerd en betaald.
Komt er vanmiddag 1 jongen in tranen naar ons toe dat hij niet mee mag. Vader staat op 5 meter afstand en zegt geen woord.
Toen ik maar even verhaal ging halen blerde zijn vader dat hij maar is moet leren luisteren en nu straf heeft en niet mee mag.
Het betreft een kind van 8, ouders kijken niet naar hem om en liggen in scheiding.
Vind dit een ergenis naar vader toe en sneu voor het jongentje.