Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 18:52

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 18:56

8)7

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 19:07

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 19:27

Dat er in een ander topic niet te snel nieuwe reacties komen soms. Gewoon omdat het een top topic is.

#Gaat weer kijken of er nieuwe berichten zijn

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 19:31

Ik ook niet Telpeva maar wát ik kon lezen zegt genoeg -O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 19:39

Dat ze zo'n blij hoofd bij een niet echt blij nieuwsartikel zetten :')

Afbeelding

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 19:45

Suliko schreef:

[ [url=m/sfmaGE.png]Afbeelding[/url] ]

Ik moet vooral huilen om de spelfout in de titel. -O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 19:46

xPabloBokt schreef:
Suliko schreef:

Oh damn, ik had hem nog niet eens gespot maar weet wel nog dat ik over de titel struikelde

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:01

Telpeva schreef:
Ik hoor net dat er morgen stakingen gaan zijn bij het ov maar ik kan er niks over terug vinden waar, en of ik er last van ga krijgen. Ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuis, maar dan moet ik er ook wel kunnen komen -O-

Hier zitten mensen met meer kennis over het ov als ik, weten jullie het misschien? Of tips waar ik kan kijken voor meer informatie?

Wat ik last is het morgen in Breda, Oosterhout, Groningen en Haaglanden. Ik kan vooral alleen premium artikelen erover vinden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:11

Dankjewel! De regio waar ik morgen doorheen reis is Rijnmond, dat ligt naast Haaglanden maar geen van de stops zijn in Haaglanden gebied _/-\o_ via pb heb ik ook wat hulp gekregen van een bokker, echt heel lief bedankt beide!

Ik erger mij aan mijn buurman die zijn hond nooit aanlijnt wanneer hij 'even' aan de voorkant van zijn huis bezig is (bezig aan zijn fietsen, auto, tuinieren etc). Die hond is een reu en die gaat elke keer de hort op, luistert niet wanneer hij terug geroepen wordt. Beestje loopt vervolgens de voortuinen van anderen in om te pissen, van die kleine markeer pisjes maar ik vind het gewoon zo onnodig, vies, en vervelend.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:23

Mkango schreef:
Geen ergernis, maar de baan waarvoor ik afgelopen vrijdag in eerste instantie gebeld werd dat ik het niet geworden was, heb ik toch gekregen! *\o/*

Gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:35

We willen donderdag met de hond een dagje naar zee, maar kan nergens vinden waar honden overdag welkom zijn in noord Holland/zuid Holland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:38

Hoofdpijn, de hele dag door geluidsoverlast. Ik wil hier echt niet meer wonen maar er komen maar ongeveer 5 woningen per maand vrij waarvoor ik in aanmerking kom en daar reageren 1500 mensen op. Het is loting dus in theorie moet ik toch een keer geluk hebben?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:42

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:43

Tova schreef:
We willen donderdag met de hond een dagje naar zee, maar kan nergens vinden waar honden overdag welkom zijn in noord Holland/zuid Holland.

Al gekeken naar 's-Gravenzande? Is in Zuid Holland, schuin onder Den Haag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:46

Ik heb dus begin mei een fout gemaakt op mijn werk waar ik nu bijna 3 weken later nog een melding van moet maken fijn dat ze daar nu pas mee komen want na zoveel weken vergeet ik bepaalde details ook al wel weer. En ik vindt het vrij laat en ik zei nog zo als ik wat moet invullen of aanmaken mail mij daar snel over want dan is het ook snel afgehandeld. Zal je zien dat na een maand alsnog mijn licentie ingetrokken gaat worden.... Ik had al hoop omdat ik niks hoorde dat het wel mee zou vallen allemaal. Ik heb mijn leidinggevende er nog niet over gehoord dus dat zal dan wel goed zijn.

En dan het tweede punt geen idee hoe en waar je zo'n melding moet maken en of ik daar in mijn positie wel bij kan komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 20:56

Zoon gaf een kinderfeestje vandaag en had 6 kids uitgenodigd, dus ik gereserveerd en betaald.
Komt er vanmiddag 1 jongen in tranen naar ons toe dat hij niet mee mag. Vader staat op 5 meter afstand en zegt geen woord.
Toen ik maar even verhaal ging halen blerde zijn vader dat hij maar is moet leren luisteren en nu straf heeft en niet mee mag.
Het betreft een kind van 8, ouders kijken niet naar hem om en liggen in scheiding.
Vind dit een ergenis naar vader toe en sneu voor het jongentje.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:07

Al met al ruim 3 uur bij FBTO in de wacht gestaan, om dan een verbroken verbinding te hebben (en geen gratis nummer ook nog). Via hun whatsapp, geen reactie, op hun e-mail en contactformulier geen reactie, op hun Facebook wel reactie, maar nutteloos ('het is druk'). Via de chat uiteindelijk wel reactie, maar 'ik kan u niet helpen, is een andere afdeling (schadeafhandeling).

Dit is de zoveelste keer dat ik weken bezig ben om een schade door te geven, geeft veel stress en frustratie... ik ga overstappen naar een andere verzeke
ring... echt waardeloos en nu al de zoveelste keer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:10

Zonnebloem92 schreef:
Zoon gaf een kinderfeestje vandaag en had 6 kids uitgenodigd, dus ik gereserveerd en betaald.
Komt er vanmiddag 1 jongen in tranen naar ons toe dat hij niet mee mag. Vader staat op 5 meter afstand en zegt geen woord.
Toen ik maar even verhaal ging halen blerde zijn vader dat hij maar is moet leren luisteren en nu straf heeft en niet mee mag.
Het betreft een kind van 8, ouders kijken niet naar hem om en liggen in scheiding.

Neeee... ik vind dat grenzen aan kindermishandeling. Maak je je erge zorgen? Je kunt altijd een melding doen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:12

xPabloBokt schreef:
Suliko schreef:

Onze gebeden zijn verhoord _O-

Afbeelding

Zonnebloem92 schreef:

Jezus, wat slecht. Arm kind. -O-

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:15

Hier om :')
Afbeelding
Terug bellen nadat die bij telefoonnummer 2 af is gegaan maar geen geduld hebben :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:26

Groepsprojecten. fiets hell kan dr nu niemand fatsoenlijk meewerken. Echt een schijt hekel aan mijn klasgenoten gekregen. Nog 2 maandjes en dan kan ik op stage en afstuderen maar oh wat duurt het nu lang.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:27

Dat mijn huisarts dicht is vanwege vakantie. Volgende week zijn ze er weer... ik wil de arts spreken die ik vorige keer had en die is er alleen op donderdag. Mijn lijf doet zoooo zeer en ik voel me gewoon echt niet oke. Ik ben nu volledig ziek van werk maar het voelt zo onrustig in mijn hoofd, als falen, mijn collega voor alles laten opdraaien. Diep van binnen weet ik ook dat ik in deze staat ook niet veel uitvoer maar als nog.
Bedrijfsarts is een ongeïnteresseerde ***vent die denkt dat een psycholoog mij handvatten kan geven bij mijn zenuwpijn. Waarop mijn antwoord was: mijn ervaring is dat zo lang iemand dit zelf niet heeft meegemaakt ze mij niet kunnen helpen. Zijn antwoord: ze kunnen ook mensen met autisme, ptts en andere psychische aandoeningen handvatten geven en dat hebben ze ook zelf niet. {:)-:(
Weer eigenlijk te veel gemopper voor vandaag :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:32

Meid! Neem een kop thee en zet Netflix aan.

Lekker parkeren zo'n poedersuiker die denkt dat hij het beter weet. En je collega redt zich wel, focus je lekker op jezelf!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:40

Heb ik hier nog een liefhebben die wonden heel interessant vindt en nog zin heeft in wondverzorging op de late avond??

Ik wordt een beetje misselijk ervan leuk dat ongesteld zijn. En ergens vindt ik zo'n wond ook wel interessant helemaal hoe het er nu uitziet maar niet in deze staat :')