Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 10:47

Punz schreef:
Mijn wimpers en wenkbrauwen weggeschroeid door bolbliksem omdat ik nog snel even voordat het onweer echt dichtbij was mijn pony binnen wilde zetten. Bliksem sloeg uiteindelijk in in onze schuur. Maar ik zal het verblindende licht, de hitte en het "woesh"geluid nooit meer vergeten. Even snel iets voor het onweer binnen zetten doe ik dus niet meer.

:wow:

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:32

Howly, Punz, jij wint het denk ik. Veel geluk gehad in je ongeluk. Niets aan overgehouden ?

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:44

Nope...

Nou ja..
Een gezond respect voor onweer.. en dus nooit meer snel nog voor een bui een paard uit de wei willen halen.. :')

Edit:
Ook de rest van mijn haar was destijds trouwens duidelijk kroeziger ( beetje verschroeid).. dan normaal.
Maar ook dat is na een knip beurt weer goed gekomen uiteindelijk...

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 14:13

Niet zo spectaculair als die van Punz maar ik heb een keer mijn haar in de fik gezet :+ Had kaarsjes op de badrand staan, leunde achterover, en ojee, waar komt die rooklucht nu ineens vandaan :=

Verder:

- de middelbare school nooit afgemaakt (maar nu wel bijna mijn universitair diploma op zak)

- alleen naar India gegaan en nu (3 jaar later) besloten om na mijn afstuderen in augustus het fulltime werken nog maar even uit te stellen en weer een ticket geboekt naar India, Singapore, Maleisie en Zuid Afrika...

Soepblik

Re: Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 14:17

Mijn vriend en ik zijn als tweede date een week op vakantie gegaan. Het zat gewoon goed, en dat zit het nog steeds. Heel veel vrienden reageerde van: is dit niet veel te snel? Maar soms had het gewoon zo moeten zijn

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 15:11

Heerlijk topic wat een onwijs heftige dingen komen voorbij, maar ook mooie en ontroerende dingen. Leuk en bijzonder om te lezen.

Ik heb ook wel wat bijzondere / bizarre dingen gedaan

- als headliner gedraaid op een House event op Mallorca met 10000+ mensen met mijn kop op de flyer langs alle doorgaande wegen op enorm formaat. :D
- als DJ gedraaid op een underground extreme fetish feest waarbij ik mannen aan de riem met bal in de mond voorbij heb zien kruipen en mensen bepaalde handelingen op en om de dansvloer uitvoerden die ik niet perse hoefde te zien. Heb de DJ booth nog nooit zo goed bestudeerd zegmaar.... (en nee dat het zooooo'n event was, wist ik niet)
- Tijdens mijn duikcursus kwamen 2 grote walvissen voorbij op ongeveer 30 meter afstand. Je weet dat ze groot zijn, maar om dat zo mee te maken alsof een heel huis voorbij drijft.
- Vroeger als danseres op Ibiza bij een wildvreemde met heel veel geld in de auto gestapt op uitnodiging voor een etentje waarbij ik bij een boetiek alles mocht uitkiezen aan kleding om gepast daar te komen eten. Om vervolgens door grote hekken heen te rijden met honden bewaking waarbij ik nooit het terrein levend had verlaten als hij kwaad in de zin zou hebben. Het was echt superleuk en gezellig, niets gebeurd, zat ook niets achter en kwam weer gewoon veilig thuis. Naief maar goed gegaan.
- Gedanst bij de Hells Angels in het clubhuis te Amsterdam :D
- Muze geweest bij een witgoedhandelaar (bedoel ik geen wasmachines mee) op Mallorca bij een gok event waar hij gelukkig heel veel geld had gewonnen. Kreeg ik nog even 750 euro fooi voor alleen mijn aanwezigheid. :=
- Op een tandem snowboard de berg af gegaan terwijl ik nog nooit op een snowboard had gestaan. Uiteindelijk met die leraar getrouwd :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 15:54

Zo dan Mer1980 jij hebt aardig wat meegemaakt! Gelukkig dat je heelhuids daar weg bent gekomen van je etentje op Ibiza, achteraf wel een fantastisch verhaal :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 17:55

Ik vind het wel wat dat je dat fetisjfeest heftiger vond dan verkeren tussen de criminelen... := Kinksters doen je alleen pijn als je erom vraagt, dat weet je bij die Hells Angels niet helemaal zeker.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 19:12

Merr;;; bohhh jaloers op wat jij hebt meegemaakt! Dat zijn wel echt dingen waarbij je denkt yolo

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 20:11

Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige kinderen die met een spreekbeurt over drugs echte cocaïne etc rond heeft laten gaan in de klas :Y) had een politieagent gevraagd of hij met voorbeelden in de klas kon komen, best interessant :') uiteraard na afloop heeft hij wel gechecked of alles nog aanwezig was

Verder een hoop alleen afgereisd, inclusief veel bizarre scenario’s ;

- alleen in een ghetto in brooklyn verdwaald zijn
-bijna dood ervaring door op hol geslagen paard richting een klif (Aruba)
- flinke hersenschudding na val van paard (Tunesië)
- zwaar gekneusde enkel door uitglijden op ijs tijdens fotosessie met paarden in Oostenrijk
- met zwaar gekneusde ribben de muur van de oude stad Jeruzalem beklommen :')
- midden in tornado seizoen in Kansas zitten

Vergeet een hoop :+

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 23:33

musiqolog schreef:
Ik vind het wel wat dat je dat fetisjfeest heftiger vond dan verkeren tussen de criminelen... := Kinksters doen je alleen pijn als je erom vraagt, dat weet je bij die Hells Angels niet helemaal zeker.

Zolang je geen verkeerde vragen stelt is er niets aan de hand. Heb mij overigens nog nooit zo veilig gevoeld.

Wat betreft de kinksters, iedereen is vrij in zijn of haar doen en laten, ik hoef alleen niet alles te zien. Als ik van tevoren had geweten dat alles letterlijk voor mijn neus zou plaatsvinden had ik de boeking niet geaccepteerd. Ik meerdere bijzondere feesten gedraaid waar van alles gebeurde in de zogenoemde dark rooms. Daar ben ik niet in geweest, dat hoef ik ook niet. Dit was gewoon bizar. En ronduit ranzig.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 00:37

Wilde een uur geleden gaan slapen maar kwam dit topic tegen, oliebol :')

Ik heb echt een heel gematigd leven als ik dit hier lees, haha.

Ik heb wel een keer s ochtends op mijn werk besloten dat ik dezelfde dag nog naar Australië wilde, baas gebeld en vakantie opgenomen, geboekt en s middags vertrokken. Naar schoonfamilie, die ik nog nooit live gezien had. In mijn eentje overigens.
Die een half jaar later ook onze volledige bruiloft hebben georganiseerd en die ik dus volledig uit handen heb gegeven. Dat was ook bizar en heb ik ergens ook wel spijt van.

Als kind tijdens dezelfde vakantie zowel in een cactus gevallen (als in levensgroot dus zowel voor als achter compleet onder de naalden), tussen twee muurtjes gevallen waarbij in aan mijn hoofd bungelde én met mijn hoofd klem gezeten in een hek. Mijn zoontje is nu even oud als ik destijds en ik vind dat mijn moeder een sterk hart heeft. :')

Oh ik heb ook een keer de conducteur moeten overtuigen dat wij (ik en de rest van de reizigers uit onze coupé) niet voor de lol langs het spoor liepen maar zijn trein hadden stilgezet omdat die zojuist ontploft was. Hij wilde dat we terug gingen terwijl wij oprecht dachten dood te gaan in dat ding toen de noodknop op de deur niet werkte maar de coupé vol stond met rook. Prorail is overigens in alle interviews met ons na die tijd blijven ontkennen dat die ontploffing gebeurde terwijl de reizigster in het betreffende halletje meer dood dan levend in het brandwondencentrum lag...

Vast nog wel meer maar niet paraat. Nu ga ik écht slapen. :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 08:12

Punz schreef:
Nope...

Nou ja..
Een gezond respect voor onweer.. en dus nooit meer snel nog voor een bui een paard uit de wei willen halen.. :')

Edit:
Ook de rest van mijn haar was destijds trouwens duidelijk kroeziger ( beetje verschroeid).. dan normaal.
Maar ook dat is na een knip beurt weer goed gekomen uiteindelijk...

IK ben eens op concours geweest en was te paard, dus zonder vervoer verder. Komt er een onweersbui, het hele concours wordt stilgelegd, maar ik kon nergens heen. Ben dus in de stromende regen maar blijven rijden op het veld als enige. Maar er was werkelijk niemand meer. Ook niemand die zei van kom hier maar even schuilen. Tja, dan rij je wel door hoor. Ik stap ook niet af dan, want met zo veel regen kom je er ook lastiger weer op.

Heb op de fiets met onweer wel eens gewoon in het veld gelegen omdat het zo heftig was, fiets plat, wij plat.

Niet 'aangevallen' door onweer gelukkig.

Afspreken met duikers (veelal mannen) aan de andere kant van de wereld terwijl je ze alleen via fb kent. Zo kom je nog eens ergens zeg maar.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:43

Mijn schoonvader zien overlijden t.g.v. ziekte incl gasping.

Mijn schoonmoeder zien verdrinken in haar eigen longen (longvocht).

Mezelf van de Overtoom in A’dam laten ‘schrapen’ door de politie omdat ik geprobeerd had te blowen en dit viel verkeerd.

Bolbliksem in zien slaan in een woonhuis.

Gebleven bij/ tijdens de storm op pinkpop.

Verder heb ik een (als ik het vergelijk met anderen) heeeeeeeeelll braaf leven.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 13:06

marrlinde schreef:
Wilde een uur geleden gaan slapen maar kwam dit topic tegen, oliebol :')
*knip

Kwam vorige week dit topic ook tegen vlak voor het slapen gaan en voordat je het weet ben je een uur verder :')

Dingen die ik heb gedaan:

Op mijn negentiende in mijn eentje naar Tsjechië gereisd om een partner acro trainingsprogramma te volgen voor 5 weken.

Een project georganiseerd zonder enig werkervaring onder het motto "wat ik niet kan, kan ik leren" (Het project was een succes :D)

Wanneer ik langer dan 10 minuten wachttijd heb voor een trein doe ik vaak een handstand op het station. Beetje entertainment voor de mensen op het perron en voor mij leuk om te doen.

Redelijk bizar is denk ik ook dat ik 3 keer ben begonnen aan een opleiding en er ook na een halfjaar mee ben gestopt.

Ik doe vast wel meer bizarre dingen maar ik sta met 1 been in het circusleven dus mijn definitie van bizar is wat verschoven :+

Raak wel geïnspireerd door dit topic om weer te gaan reizen en gekke dingen te doen.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 13:17

Ik heb een duikopleiding gedaan (oke, eigenlijk dus gewoon gekregen van mijn werk) en mag nu duiken in de aquariums van Burgerszoo!

Ik heb een eigen CD opgenomen toen ik heel klein was in de muziekstudio van mijn oom, ik kan/kon niet zingen maar had het helemaal zelf geschreven en iedereen die nieuw in de familie komt krijgt het wel een keer te horen.
Nieuwsgierig geworden? https://youtu.be/i1Gd2usDsLI

Ik vind aanwezig zijn bij geboortes van dieren persoonlijk ook iets bijzonders (hond, paard, koe, vis, live gezien)

Ik ben als klein kind uit de auto gevallen terwijl hij 30km/u reed. Ik wilde het raam open doen, zat voorin, had geen gordel om, en in plaats van het raam opendraaien met zo'n ouderwetse hendel, trok ik aan de deurklink. Had flinke schrammen over mijn hele lijf maar verder was ik oke, en ik denk nogsteeds na als ik een raampje open maak :+