marleen_usar schreef:Ik was in de sportschool maar die was net dicht gegaan, ik wist niet dat ze op zaterdag om 12 uur dicht gingen. Dus nu denken ze thuis dat ik goed bezig ben, terwijl ik nu aan een bakje friet zit bij de Ikea.
Deze is echt mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Mijn man belde terwijl ik in de trein zat. Heb hem weggedrukt en geappt dat ik in een overvolle trein in stiltecoupé zat en dus niet van m’n plek kon gaan, terwijl ik heerlijk rustig in een gewone coupé zat![]()
Ik wist gewoon dat hij veel te moeilijk en lang gesprek wilde voeren over iets heel simpels. En dat was ook precies zo
xPabloBokt schreef:xPabloBokt schreef:Ik zit te janken omdat mijn verloofde zijn haar te kort heeft laten knippen.
Update: nu is hij zelf ook niet meer blij ermee omdat ik het niet mooi vind en nu voel ik me schuldig.
marleen_usar schreef:Ik was in de sportschool maar die was net dicht gegaan, ik wist niet dat ze op zaterdag om 12 uur dicht gingen. Dus nu denken ze thuis dat ik goed bezig ben, terwijl ik nu aan een bakje friet zit bij de Ikea.
nimbletje schreef:Isjtar schreef:Ik zeg op werk wel eens dat mijn suiker te laag is (ik heb type 1 diabetes), zodat ik ongegeneerd een stuk vlaai naar binnen kan werken.
Dit doe ik ook wel eens... extra koekjes eten of taart inderdaad
xPabloBokt schreef:xPabloBokt schreef:Ik zit te janken omdat mijn verloofde zijn haar te kort heeft laten knippen.
Update: nu is hij zelf ook niet meer blij ermee omdat ik het niet mooi vind en nu voel ik me schuldig.
prompter schreef:Hij was de hele tijd al aan het gillen en de ouders deden he-le-maal niks. Normaal zeg ik ook nooit wat, maar dit was niet normaal zo'n gebrul, geen huilen, maar puur dat hoge gillen de hele tijd.