Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 12:37

marleen_usar schreef:
Ik was in de sportschool maar die was net dicht gegaan, ik wist niet dat ze op zaterdag om 12 uur dicht gingen. Dus nu denken ze thuis dat ik goed bezig ben, terwijl ik nu aan een bakje friet zit bij de Ikea.

Deze is echt mooi _O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 12:38

marleen_usar schreef:
Ik was in de sportschool maar die was net dicht gegaan, ik wist niet dat ze op zaterdag om 12 uur dicht gingen. Dus nu denken ze thuis dat ik goed bezig ben, terwijl ik nu aan een bakje friet zit bij de Ikea.

Love this.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 12:38

linoleum schreef:
Mijn man belde terwijl ik in de trein zat. Heb hem weggedrukt en geappt dat ik in een overvolle trein in stiltecoupé zat en dus niet van m’n plek kon gaan, terwijl ik heerlijk rustig in een gewone coupé zat :+
Ik wist gewoon dat hij veel te moeilijk en lang gesprek wilde voeren over iets heel simpels. En dat was ook precies zo :')

Doe ik ook regelmatig.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 12:41

xPabloBokt schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik zit te janken omdat mijn verloofde zijn haar te kort heeft laten knippen. :')

Update: nu is hij zelf ook niet meer blij ermee omdat ik het niet mooi vind en nu voel ik me schuldig. :')

Aahhhww
Ik wou een man met lang haar, maar ik woon al 10 jaar met een kaal hoofd.

marleen_usar schreef:

Deze is echt mooi

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 12:45

Hij heeft ooit heel lang haar gehad, ik heb hem juist aangespoord om het korter te maken. Maar hij heeft altijd van die leuke krullen bovenop normaal gesproken en nu zijn het net stekeltjes.

Gelukkig groeit zijn haar absurd snel dus over 4 weken zit het wel weer goed :Y)

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 12:49

Isjtar schreef:
Ik zeg op werk wel eens dat mijn suiker te laag is (ik heb type 1 diabetes), zodat ik ongegeneerd een stuk vlaai naar binnen kan werken.

Dit doe ik ook wel eens... extra koekjes eten of taart inderdaad :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:04

DuoPenotti schreef:
Kookaburra schreef:
Ik moet eigenlijk mijn huis poetsen, want er komt zo visite. Ik zit voor de tv.

Wordt het deze?
[ [url=m/pXxXnG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha, zo vreselijk herkenbaar! :D

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:08

Omg ja, mijn man heeft krullen en wil het allemaal millimeteren in de zomer want warm.

Ik zeg dan dat als hij zijn krullen eraf haalt, ik de mijne er ook af haal. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:09

Ik geef vandaag mijn baarmoeder de schuld zodat ik lekker kan snaaien :Y)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:24

Op elk feestje waar ik kom, kom ik een bepaalde jongen tegen. Seksuele aantrekkingskracht tot en met. Dat resulteerde in een leuke nacht.

Nu verwacht hij een relatie.

Èn dat was niet de bedoeling. :+

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:41

nimbletje schreef:
Isjtar schreef:
Ik zeg op werk wel eens dat mijn suiker te laag is (ik heb type 1 diabetes), zodat ik ongegeneerd een stuk vlaai naar binnen kan werken.

Dit doe ik ook wel eens... extra koekjes eten of taart inderdaad :D

Het wordt wel lastiger met die Freestyle Libre ... 'oh, laat eens zien'. Ja duh!

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:47

xPabloBokt schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik zit te janken omdat mijn verloofde zijn haar te kort heeft laten knippen. :')

Update: nu is hij zelf ook niet meer blij ermee omdat ik het niet mooi vind en nu voel ik me schuldig. :')

Ach, ik jank ook als mn hond lelijk terug komt van de trimmer. Daarna ook geswitcht, want ik vergeef het die vrouw nooit meer wat ze mijn arme hond heeft aangedaan

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:49

hagelslag schreef:
Ik geef vandaag mijn baarmoeder de schuld zodat ik lekker kan snaaien :Y)

Jaloers, dat wil ik ook maar ik heb echt geen zin om naar de supermarkt te gaan om vanalles te kopen... ik doe dat al te vaak en ben bang dat ze me herkennen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:54

little_birdy schreef:
Ik lees dit topic smakelijk mee en verbaas me er ondertussen over hoe braaf ik ben en eigenlijk niets op te biechten heb behalve het stiekem meelezen en genieten van jullie biechten _O-

Nou echt he, dit!
Ik voel mij zo'n braaf, tam en heilig boontje nu :')

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 14:11

De hond moet nu om het uur uitgelaten worden. O:) Maar eigenlijk ben ik gewoon mn verjaardagsbezoek aan het ontlopen want ik ben er met 10min wel klaar mee.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 14:14

Ik heb gisteren tegen een joch van een jaar of 4, die de hele supermarkt bij elkaar aan het gillen was temidden van zijn familie, gesist dat hij zijn kop dicht moest houden. Het hielp wel :j

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 14:55

prompter schreef:
Ik heb gisteren tegen een joch van een jaar of 4, die de hele supermarkt bij elkaar aan het gillen was temidden van zijn familie, gesist dat hij zijn kop dicht moest houden. Het hielp wel :j

HELD _/-\o_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-22 14:59

Beetje zielig vind ik dat :=
Ben dol op schandalig gedrag, daarom dit topic, maar dit vind ik gewoon een beetje meh.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 15:04

Als de ouders niks doen en het negeren, dan vind ik het he le maal oke als iemand er iets van zegt.

Wel vind ik het altijd naar als ouders het wel proberen, en mensen zich er dan mee gaan bemoeien. Dan denk ik zelf wel altijd van 'joh, laat die ouders met rust, hebben het nu al poedersuiker genoeg. Schamen zich waarschijnlijk dood en die goed bedoelde woorden komen alleen maar banketstaaf over nu'

Maar als die ouders het gedrag van hun kind prima vinden en niks doen... Kijk die mensen zelf meestal gewoon vies aan. (maar dus alleen als ouders niks doen, proberen of zeggen en het gedrag tolereren.)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-22 15:10

Maar je weet niet wat hun tactiek is. Waar ervoor gebeurd is, of erna, het hoe en waarom.

Gewoon niet mee bemoeien, tenzij je het vraagt aan de ouders want soms is hulp van buitenaf best wel fijn.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 15:20

Dat ik ben "voorgedrongen" bij een rij waar een hoop kindjes stonden te wachten, ja kon er ook niet aan doen dat ik werd geroepen om mee te rijden. Maar tuurlijk ga ik ook niet zeggen dat die andere mensen en kinderen voor mij waren

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 15:21

Dat is waar. Heb je ook helemaal gelijk in Urbanus.
Ik heb zelf geen kinderen dus kan mezelf ook lastig in de schoenen van ouders plaatsen.
Negeren is inderdaad misschien wel het beste om te doen.

Om terug te komen op het topic, net heel erg overdreven gedaan alsof ik een telefoon gesprek had en daarom in de auto bleef zitten, omdat ik mijn buurman zag aan komen lopen. En had even geen zin om sociaal te zijn en hele gesprekken te voeren

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 15:50

Hij was de hele tijd al aan het gillen en de ouders deden he-le-maal niks. Normaal zeg ik ook nooit wat, maar dit was niet normaal zo'n gebrul, geen huilen, maar puur dat hoge gillen de hele tijd.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 15:51

prompter schreef:
Hij was de hele tijd al aan het gillen en de ouders deden he-le-maal niks. Normaal zeg ik ook nooit wat, maar dit was niet normaal zo'n gebrul, geen huilen, maar puur dat hoge gillen de hele tijd.

Dit is heerlijk om te lezen, maar typisch een reactie van iemand die geen kinderen heeft.
Want soms is juist negeren de beste tactiek. Soms niet, maar dat hangt van de situatie af. Kortom; je weet het op zo’n moment niet.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 15:53

Dit is dus eigenlijk een "biecht alleen iets op als wij het leuk vinden topic". Prima, dan is dit niet het topic voor mij, want ik hou er weer niet van om mijn man voor allerlei flutklusjes op te laten draaien met een banketstaaf excuus :).