Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
superpony schreef:Mensen zeggen bijv dat iemand zich dan verveelt. Maar als die vrouw nou geen leven heeft? Als ze geen werk heeft, geen familie en of vrienden, geen hobby's en weet ik het, is het zoals het is. Dan zit ze de hele dag thuis en is blijkbaar gevoelig en prikkelbaar op dit soort dingen.
superpony schreef:Mensen zeggen bijv dat iemand zich dan verveelt. Maar als die vrouw nou geen leven heeft? Als ze geen werk heeft, geen familie en of vrienden, geen hobby's en weet ik het, is het zoals het is. Dan zit ze de hele dag thuis en is blij
meggiemeg schreef:superpony schreef:Mensen zeggen bijv dat iemand zich dan verveelt. Maar als die vrouw nou geen leven heeft? Als ze geen werk heeft, geen familie en of vrienden, geen hobby's en weet ik het, is het zoals het is. Dan zit ze de hele dag thuis en is blijkbaar gevoelig en prikkelbaar op dit soort dingen.
Oké, dan zit de buurvrouw in een lastige situatie. Stel nu dat ze weet dat ze zo in elkaar zit, dan maak je het voor je zelf toch wel heel lastig om zo te gaan wonen? Dan doe je er toch alles aan om op een plek te gaan wonen waar je dat allemaal niet hebt?
fokfanaat schreef:superpony schreef:Mensen zeggen bijv dat iemand zich dan verveelt. Maar als die vrouw nou geen leven heeft? Als ze geen werk heeft, geen familie en of vrienden, geen hobby's en weet ik het, is het zoals het is. Dan zit ze de hele dag thuis en is blij
Dan ben ik nog steeds van mening dat andere mensen zich daar niet voor in allerlei bochten hoeven te wringen
Ze zal zelf actie moeten ondernemen om de situatie te verbeteren en dat is niet door zaken af te dwingen bij anderen. Maar grip op je eigen leven en geluk te krijgen en inhoud aan je leven geven.
Onali schreef:Serieus?!
Ook al is het doodlopend en is nog altijd OPENBAAR. TS mag daar best paard in- en uitladen.
Wie zegt dat ze 15 minuten bezig is en het paard de trailer uitdenderd.
De buurvrouw stoort zich aan het zichtbare stuk dak van de trailer als ze in de keuken op 1 specifieke stoel gaat zitten.
Je moet er niet dingen bij gaan verzinnen of invullen.
Kinke schreef:zeker kan dat. het geeft in mijn ogen gewoon hoe zo'n lastig type die buurvrouw is
Needje schreef:Maar kan ze er niet over zeuren