Kindse dingen als volwassene...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 11:54

Fortitude schreef:
En jongens. Heeft iemand hier het bouwen van zandkastelen al genoemd??!

Ja ik :D
Wij hebben hier zandgrond, dus ik maak ze tijdens het tuinieren, maar aan het strand blijft het ook leuk :j

J0anieke, dat kamperen doe ik vooral in de winter in m'n twee-persoons bed. Heerlijk warm inderdaad, en de katten die er ook graag bij kruipen. Deed dat bijna 50 jaar geleden al met m'n oma, en dan je stil houden en ma laten wachten tot ze een ons woog..... :D Meestal kon ik uiteindelijk m'n lachen niet meer houden :')

Oh, en met je fiets hindernissen springen... Zo moeilijk is dat toch niet? <<)
Ik ging als kind de trappen op en af bij ons in de omgeving, nee geen foto's helaas, mobiele telefoons moesten nog uitgevonden worden. En als mijn moeder het had geweten, dan had ik huisarrest gehad tot ik volwassen zou zijn O:) :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 11:56

Ik heb gelukkig zelf kinderen, dan valt het wat minder op.

Wij hebben een trampoline in de tuin, en ik ga graag naar kinderfilms in de bios en naar kindertheater.

In de speeltuin bezet ik altijd de schommel.

Alles voor de kinderen hè O:)

caro29

Re: Kindse dingen als volwassene...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 12:17

Knetter snoep, knetter ijsjes, lolly’s dippen in salmiak. Gamehal, kermis en heerlijk om dat nu ongegeneerd met kind te doen. Dierentuinen afgaan en speeltuinen

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 13:41

Ik ben gewoon een kind in een 29 jarige verpakking :') never grow up, it’s a trap *\o/*

Lego bouwen, plassen stampen, ijsjes eten, limonade drinken met een koekje, schelpen of mooie stenen zoeken, prentenboeken lezen/kijken, overal op tekenen, knutselen, Adventure Time kijken… af en toe kijken m’n vriend en ik ook samen Bassie & Adriaan :') ik heb ook een super levendige verbeelding en ben heel creatief dus ik vind het ook heerlijk om naar de wolken te kijken en daar vormen in te zien om hele verhalen mee te bedenken haha.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 13:55

Slapen met een knuffel :D

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 14:08

Oh ja, met knuffels slapen ben ik ook nooit gestopt.
Ik heb een hele fijne zachte eenhoornknuffel met regenboogmanen <3

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 14:18

Ik heb een tijdje terug tijdens een workshop echt mega leuke dingen gedaan met een groepje volwassenen, ben zelf 34.

- tussen iemands benen door glijden terwijl je de handen vasthoud
- tikkertje
- "paardje rijden" op iemand die op handen en knieën door de zaal heen ging
- handje klap liedjes doen/zingen
- Simon says

En vast nog meer, was echt heel erg leuk en zou ik eigenlijk wel vaker willen doen :D

In het dagelijkse leven met kinderen:

- meespelen in binnenspeeltuinen/ballenbakken
- attractieparken overal in meegaan
- knutselen, fimokleien, strijkkralen, kleuren
- discolamp en muziek hard aan en lekker dansen in de woonkamer
- ik slaap niet met knuffels maar heb er wel een aantal

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 14:41

Met knuffels slapen is toch heel normaal? Ik dacht dat veel meer volwassenen dit deden in ieder geval. Ik heb meerdere knuffels en ik slaap met 2.

Ik ga binnenkort larpen met mijn werk en ik verheug me er nu al op. Dan komt het kind in mij ook weer boven hoor. Ik moet nog even bedenken welke rol ik wil.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 14:47

Ik ben toch echt wel een paar keer voor kinderachtig uitgemaakt en uitgelachen omdat ik vertelde met knuffels te slapen. Inmiddels hou ik het meestal gewoon voor me.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 14:47

Suzanne F. schreef:
Ik kijk op YouTube Nintendo game plays. Superleuk om te kijken.

Oh ja, doe ik ook. :')

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 15:38

Slaap idd nog ,et een knuffel! En laatst kwam ie weer heeeeeeeel goed van pas ( heimwee op vakantie). Moeders: heb jij nog een knuffel? Wat voor 1? Ik droog: een luipaard

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 15:46

Over die zandkastelen; vorig jaar had ik een dagje strand met een kennis en haar zoontje. Heerlijk, ik kon helemaal los! Zelfs de slotgracht had een slotgracht <<). En zijn moeder heeft heerlijk een boekje gelezen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 15:53

Af en toe twaalfjarige in het lichaam van een tachtigjarige, maar biologisch gezien over de helft daarvan qua leeftijd, kan helemaal kinderlijk gelukkig worden van unicorns (en daar ook als een overjarig Penny meisje op reageren). <3 :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 16:02

Ik durf weleens te hinkelen, huppelen of zelfs galopperen op het werk *\o/*
Verder kijk ik elke Disney-film en staan de liedjes hiervan standaard in m'n spotify.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 16:14

Onali schreef:
dalena schreef:
-en ja, knuffels dus! <3

Ik ook!
Wil alleen nog een poppel hebben maar die bestaan helaas niet meer |(

Ik heb nog steeds mijn Poppel van vroeger.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 17:09

In verlichte zit met de fiets over drempels is toch de enige manier waarop dat kan? :D . De fiets heeft ook een naam 'Blacky' en op stal vragen de stalgenoten ook regelmatig hoe het met Blacky gaat en of Blacky nog braaf is met buitenritten (niet bokken enzo). Stalhouder is wel altijd blij dat zij niets met Blacky hoeven doen als wij een paar dagen weg zijn. Zo gemakkelijk, blijft braaf ook met boksrust :j .

Donald Duckjes lezen. Penny's.

Verse voetstappen maken in de sneeuw. Als er geschaatst kan worden sta ik als eerste op de schaats :-)

Bubbeltjesplastic kapot maken.

Het 'rare zaken met paard doen' ben ik een beetje afgeleerd toen ik ergens begin 40 eens besloot van de rechterkant op te stappen op paardlief. Paardlief stond met rollende ogen aan de andere kant van de bak en ik lag plat op mijn rug in het zand. Nadat ik mijzelf bijeen had geraapt en zag dat ik geen toeschouwers had dacht ik dat ik er goed af kwam (totdat de wederhelft een paar dagen later vroeg waar die enorme blauwe plek op mijn kont vandaan kwam :+ )

Wij hebben hier thuis ook een Garfield scheurkalender. En veel knuffels. We hebben eigenlijk een 'knuffelstop' waar wij ons vervolgens niet aan houden (net als de 'boekenstop' :+ )

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 17:19

Rebel_Jits schreef:
Ik durf weleens te hinkelen, huppelen of zelfs galopperen op het werk *\o/*
Verder kijk ik elke Disney-film en staan de liedjes hiervan standaard in m'n spotify.

Huppelen en galopperen op het werk... Check doe ik ook :D
Over paletten (of dozen ofzo) springen (ook in de lengte)

Ook nog knuffel in mijn bed (en mijn hond ook :+ ) zonder krijg ik gewoon nachtmerries.

Sneeuw? Helemaal te gek... Sbeeuwengelen maken, sneeuwman, sneeuwballen gooien :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 17:20

Wat ijsvermaak Poppel, Rockwich?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 17:32

Op mijn werk heb ik ook wat kindse acties op mijn naam bedenk ik net. Voetballen met de ergonomische zitbal in de kantoortuin. En toen de afdeling ging verhuizen hadden ze uit de kluizen gewassen dolly's met plastic verhuisbakken. Ik pas daar dus best goed in O:) en had need for speed :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 17:45

rien10 schreef:
Wat ijsvermaak Poppel, Rockwich?

Afbeelding
Dit is een Poppel. Die kan je zeg maar veranderen in een bal. Maar als je die zak naar achter doet is het gewoon een knuffel.
Dit is ook precies degene die ik heb. Bizar hoe duur ze zijn nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 18:00

Dreamy schreef:
Ik duik nog steeds wel eens een kinderspeelparadijs/ballenbak in als ik het tegen kom of ga van de glijbaan/schommel/spring op trampolines/zit op wipkippen :+
Ben 32 :')

:') Licht off topic, maar toch ook weer niet.

Ik weet nog dat wij regelmatig naar dezelfde meetings gingen in de bokt begintijd. Ik was toen een jaar of 11, jij een jaar of 14 ?

Nu ik je in dit soort topics tegenkom als 32 jarige (en ik bijna 30) voel ik me zowel weer een bokt-baby als ontiegelijk en ongelooflijk oud :+ :D .

Verder kun je mij blij maken met alles wat glittert :+ Hoe kitscher hoe beter.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 21:18

Menino schreef:
Dreamy schreef:
Ik duik nog steeds wel eens een kinderspeelparadijs/ballenbak in als ik het tegen kom of ga van de glijbaan/schommel/spring op trampolines/zit op wipkippen :+
Ben 32 :')

:') Licht off topic, maar toch ook weer niet.

Ik weet nog dat wij regelmatig naar dezelfde meetings gingen in de bokt begintijd. Ik was toen een jaar of 11, jij een jaar of 14 ?

Nu ik je in dit soort topics tegenkom als 32 jarige (en ik bijna 30) voel ik me zowel weer een bokt-baby als ontiegelijk en ongelooflijk oud :+ :D .

Verder kun je mij blij maken met alles wat glittert :+ Hoe kitscher hoe beter.

Klopt, wij hadden een bokt-bowlingmeeting :)) bij Bisonspoor.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 21:27

Oke ik heb altijd gezegd, ik wordt niet volwassen, want dan moet ik me zo gedragen ook :D

Maar goed, het voordeel van kinderen hebben was toc altijd wel, tja je speelt met ze mee toch?
Beetje jammer dat ze niet voor altijd klein blijven -O- en voor je het weet zijn ze alweer 17 en 21

Maar goed vorig jaar met de sneeuw. Heerlijk samen met beide kids naar buiten, het hiernaast gelegen natuur gebied. Van de dijk afspringen de sneeuw in, lees en dat tot je kruis vast staan. Gewoon heerlijk!
Kids hebben een mega sneeuwpop (nou ja oke, was een piemel) gemaakt. Noem me slecht, maar heb dr mega hard om gelachen.

Bordspelletjes, ja hoor daar houden we ook wel van. Maar heb ook een hele tijd samen met mijn beide kinderen het online spel "mijn paardenspel" gespeeld. Kids vonden het op den duur niet leuk meer. Moeders had meer paarden, meer geld, fokte meer _O-

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 21:32

Waterglijbanen/wildwaterbanen in het zwembad *\o/* Hoe wilder hoe beter

Oja, en mijn partner nam me laatst mee naar zijn nieuwe werk (na kantoortijd) om vanaf de bovenste verdieping naar buiten te kijken. Daar wordt ik ook altijd héél blij van :))

Leeftijd; vrijwel niemand durft meer in bikini

Edit: Sinterklaasjournaal kijken en stiekem de intocht toch nog een beetje spannend vinden
Laatst bijgewerkt door Lijsken op 10-04-22 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 21:35

25 hier. Toen ik ziek was Spongebob gekeken en ervan genoten :')