Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Rijstijl aanpassen... het is inmiddels code rood voor de helft van het land. Dat betekend ga de weg niet meer op want het is zeer gevaarlijk
Mri schreef:Spenk schreef:Rijstijl aanpassen... het is inmiddels code rood voor de helft van het land. Dat betekend ga de weg niet meer op want het is zeer gevaarlijk
En ook die opmerking snap ik.
Echter kan jij niet voor mij de keuze of afweging maken om wel of niet de weg op te gaan. de reden om wel te gaan weegt nu (nog) zwaarder dan de argumenten en situatie om niet te gaan.
Iedereen die nu met een trailer, aanhangwagen of dakkoffer de weg op gaat verklaar ik wel voor gek
Mri schreef:Spenk schreef:Rijstijl aanpassen... het is inmiddels code rood voor de helft van het land. Dat betekend ga de weg niet meer op want het is zeer gevaarlijk
En ook die opmerking snap ik.
Echter kan jij niet voor mij de keuze of afweging maken om wel of niet de weg op te gaan. de reden om wel te gaan weegt nu (nog) zwaarder dan de argumenten en situatie om niet te gaan.
JoT schreef:Ik ga maar eerder naar huis, het OV rijdt hier (Den Haag) vanaf 14.00 uur niet meer. Of ik pak een deel-scooter om thuis te komen. Tot nu aan toe vind ik het eigenlijk best meevallen met de storm, als ik zo eens uit het raam kijken.
Annet_Dottie schreef:Wij gaan vanavond naar de sauna. Eindelijk, maanden verder eindelijk eens wat gepland. Vriend gaat eerder naar huis van z'n werk en is gelukkig wel wat gewend onder gekke weersomstandigheden te rijden maar ik vind storm altijd een beetje eng dus vind het toch een beetje spannend en daarna gaan we naar zijn huis richting platteland dus daar zal het nog wel harder gaan dan hier in de stad..