Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prima2Donna schreef:Ik had dat ook in mijn bio staan hoor, dat ik meer zocht naar een hoogopgeleid iemand. Ik val gewoon niet op het (algemene) type wat MBO doet hihi. Ik wil echt niemand in hokjes plaatsen! Maar ik merk bij mezelf dat ik eerder iemand leuk vindt als hij een wat hoger IQ heeft. En donker haar (met lichte ogen) + slank figuur
AMCM schreef:wat een uitspraken hier.
Ik heb aan de universiteit gestudeerd en kan wel meegeven dat IQ en opleidingsniveau echt los staan van elkaar. Veel mensen kunnen een master behalen, zeker in deze tijd waar alles enorm vergemakkelijkt wordt.
Ik zou iedere single die opleidingsniveau mee op het eisenlijstje heeft staan dan ook echt aanraden dit zo snel mogelijk weg te stippen, wie weet wat voor leuke mannen loop je mis.
Al eens gedacht aan een rijke ondernemer die niet gestudeerd heeft maar altijd hard gewerkt? Of een succesvolle paardenfokker die geen boeken meer zag sinds zijn 16de.
Of gewoon een man, zoals die hier in de OP, met een gouden hart, die altijd wil werken en helpen en betrouwbaar is. Die je als je het moeilijk hebt in zijn armen sluit en een heel huis voor je bouwt!
Ik zou als man echt afknappen op dergelijke kortzichtigheid
Balenciaga schreef:Ik snap dit soort redenaties nooit zo goed, wat maakt jou het nou uit waar een ander op valt? Net als dat sommige vrouwen geen man zouden willen die korter is dan zijzelf. Dan kan hij nog zo leuk en lief zijn, als je daar niet op valt houdt het op.
Als je graag een partner wilt met een bepaald denkniveau, wie zijn wij om daar iets van te vinden
Balenciaga schreef:AMCM schreef:wat een uitspraken hier.
Ik heb aan de universiteit gestudeerd en kan wel meegeven dat IQ en opleidingsniveau echt los staan van elkaar. Veel mensen kunnen een master behalen, zeker in deze tijd waar alles enorm vergemakkelijkt wordt.
Ik zou iedere single die opleidingsniveau mee op het eisenlijstje heeft staan dan ook echt aanraden dit zo snel mogelijk weg te stippen, wie weet wat voor leuke mannen loop je mis.
Al eens gedacht aan een rijke ondernemer die niet gestudeerd heeft maar altijd hard gewerkt? Of een succesvolle paardenfokker die geen boeken meer zag sinds zijn 16de.
Of gewoon een man, zoals die hier in de OP, met een gouden hart, die altijd wil werken en helpen en betrouwbaar is. Die je als je het moeilijk hebt in zijn armen sluit en een heel huis voor je bouwt!
Ik snap dit soort redenaties nooit zo goed, wat maakt jou het nou uit waar een ander op valt? Net als dat sommige vrouwen geen man zouden willen die korter is dan zijzelf. Dan kan hij nog zo leuk en lief zijn, als je daar niet op valt houdt het op.
Als je graag een partner wilt met een bepaald denkniveau, wie zijn wij om daar iets van te vinden
Prima2Donna schreef:Sorry, ik verwoorde het niet zo handig. Mijn eigen ervaring met daten is zo dat het minder klikte met jongens die MBO deden, dan met de jongens in mijn eigen studie (WO). En IQ heeft daar inderdaad niet direct iets mee te maken, dat is te kort door de bocht geweest. Misschien ligt het gewoon aan de andere interesses die toevallig met het niveau te maken zouden kunnen hebben.
Jildau schreef:Prima2Donna schreef:Ik had dat ook in mijn bio staan hoor, dat ik meer zocht naar een hoogopgeleid iemand. Ik val gewoon niet op het (algemene) type wat MBO doet hihi. Ik wil echt niemand in hokjes plaatsen! Maar ik merk bij mezelf dat ik eerder iemand leuk vindt als hij een wat hoger IQ heeft. En donker haar (met lichte ogen) + slank figuur
Hier kan ik dus zo slecht tegen. Wat heeft hoogte van je IQ te maken met opleiding? Als je een MBO opleiding doet dan heb je automatisch een laag IQ of hoe moet ik dat zien?
Prima2Donna schreef:Ik had dat ook in mijn bio staan hoor, dat ik meer zocht naar een hoogopgeleid iemand. Ik val gewoon niet op het (algemene) type wat MBO doet hihi. Ik wil echt niemand in hokjes plaatsen! Maar ik merk bij mezelf dat ik eerder iemand leuk vindt als hij een wat hoger IQ heeft. En donker haar (met lichte ogen) + slank figuur
Balenciaga schreef:AMCM schreef:wat een uitspraken hier.
Ik snap dit soort redenaties nooit zo goed, wat maakt jou het nou uit waar een ander op valt? Net als dat sommige vrouwen geen man zouden willen die korter is dan zijzelf. Dan kan hij nog zo leuk en lief zijn, als je daar niet op valt houdt het op.
MJ_ schreef:En onder welke categorie vallen dan de meer praktische universitaire studies?
germie schreef:Ik volg.
Hier ook nog geen man gevonden.
Tinder 2 keer kort geïnstalleerd gehad, maar daar lijken alleen laaggeschoolde mannen zonder fatsoenlijke baan op te zitten. En ik zoek toch wel hoger opgeleid. Misschien moet ik dat bij mijn eisen gaan toevoegen.
Wat is er mis met een foto van een gevangen vis? Dat kan immers gewoon een hobby zijn.
Djoena schreef:Wat een leuk initiatief dit topic!![]()
Ik ben zelf al 15 jaar "van de markt", maar ik zal eens polsen bij vrijgezellige vriendinnen
Edit: misschien heb ik eroverheen gelezen, maar is een dame met kind(eren), maar nog wel een kinderwens ook een optie? Bijna al mijn vriendinnen hebben eigenlijk net zoals ik gekozen om vroeg aan kinderen te beginnenen misschien is een portretfoto ook een goed idee?
AMCM schreef:wat een uitspraken hier.
anjali schreef:germie schreef:Ik volg.
Hier ook nog geen man gevonden.
Tinder 2 keer kort geïnstalleerd gehad, maar daar lijken alleen laaggeschoolde mannen zonder fatsoenlijke baan op te zitten. En ik zoek toch wel hoger opgeleid. Misschien moet ik dat bij mijn eisen gaan toevoegen.
Wat is er mis met een foto van een gevangen vis? Dat kan immers gewoon een hobby zijn.
Ik ben vegetarier en zeer diervriendelijk. Dus als iemand als beroep of hobby vissen of jagen heeft dan is dat een absolute no-go voor mij. Wat wel zeer goed valt is mannen met hun hondje of ander knuffeldiertje samen op de foto.In het geval van de vriend van ts is de foto samen met een paard naar mijn smaak dus ook zeer aantrekkelijk. (Ik ben niet op zoek overigens en ook veel te oud voor deze leuke man).
Loontje_ schreef:Djoena schreef:Wat een leuk initiatief dit topic!![]()
Ik ben zelf al 15 jaar "van de markt", maar ik zal eens polsen bij vrijgezellige vriendinnen
Edit: misschien heb ik eroverheen gelezen, maar is een dame met kind(eren), maar nog wel een kinderwens ook een optie? Bijna al mijn vriendinnen hebben eigenlijk net zoals ik gekozen om vroeg aan kinderen te beginnenen misschien is een portretfoto ook een goed idee?
Een vrouw met kinderen is geen probleem heeft hij mij ooit eens gezegd. Wel zou hij ook nog wel heel graag een kindje van hemzelf willen.
Portetfoto zal ik even moeten zoeken haha
Loontje_ schreef:Hoe groot hij is weet ik niet zeker, ik gokkkk rond de 1.81/182m? Want de mijne is 1.89 en R. is iets kleiner.
Hij heeft een vaste baan bij de GMB, werkt voltijd.
Wat betreft sport rijdt hij geen paard als sport, hij kan paardrijden omdat hij dat veel gedaan heeft maar doet het niet op het moment (hij heeft ook geen paard). Verder wandelt hij in de bossen hier in buurt en doet hij aan boogschieten.