Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Als je dat liedje niet in je hoofd had, dan was het je ook niet opgevallen als het 10 minuten later op de radio kwam. Dus ja.
Aan de andere kant, het is ook geluk. Er zijn zoveel liedjes... Dat net die wordt gedraaid
Hilli schreef:Lees even het bericht van Peperkroket onderaan de vorige bladzijde. Poes komt met het goede antwoord en een aantal anderen, waaronder ikzelf met een (meer of minder) concreet voorbeeld
Kookaburra schreef:Als je dat liedje niet in je hoofd had, dan was het je ook niet opgevallen als het 10 minuten later op de radio kwam. Dus ja.
Aan de andere kant, het is ook geluk. Er zijn zoveel liedjes... Dat net die wordt gedraaid
truus1957 schreef:marley93 schreef:Ik mis hier iets denk ik.
Als je zelf zwanger bent of wilt worden zie je echt óveral zwangere vrouwen.
Ik zag ze zelfs toen ik oma ging worden
consumentenbond schreef:Binnen 14 dagen nadat je de verkoper hebt laten weten dat je van de koop afziet, moet hij je het aankoopbedrag en de bezorgkosten terugbetalen. Hij mag daarmee wachten totdat hij het product daadwerkelijk terug heeft gekregen of jij bewijs hebt geleverd dat je het product hebt teruggestuurd.
Lalidan schreef:Dat mag niet:consumentenbond schreef:Binnen 14 dagen nadat je de verkoper hebt laten weten dat je van de koop afziet, moet hij je het aankoopbedrag en de bezorgkosten terugbetalen. Hij mag daarmee wachten totdat hij het product daadwerkelijk terug heeft gekregen of jij bewijs hebt geleverd dat je het product hebt teruggestuurd.
Als jij gratis hebt kunnen retourneren had het wel gemogen, maar er mag maximaal 1 keer retourneren voor jouw rekening komen. https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... e-aankopen
Meeste katten komen vanzelf weer de boom uit Deksel, als de rust is weer gekeerd. Hoe meer je er onder gaat staan, hoe langer het duurt voor hij eruit komt. Ik zou het dus van een afstand even in de gaten houden. Als je weet waar hij weg komt kan je het daar eventueel melden, als hij er morgen nog zit is het wel tijd om ergens aan de bel te trekken. Maar katten laten zich over het algemeen niet helpen (hier laatst nog een stuk in de krant over kat in nood in boom, brandweer de bij, tegen de tijd dat de brandweerman hem eindelijk bereikt heeft bedenkt de kat zich niet en rent de boom uit.
Gini schreef:Als je de link van Lalidan leest zie je wel dit:
Als je een product terugstuurt dan mag de verkoper je de kosten van retourzending in rekening brengen. Hij moet je daarover wel vooraf informeren, anders hoef je die kosten niet te betalen.
En waarschijnlijk staat dit wel ergens in de voorwaarden op de website = vooraf geïnformeerd.