Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elizabeth85 schreef:Hier een schoonmoeder die een ster is in cadeaus geven:
Vorig jaar wilde mijn zoontje (8 jaar en heel erg slim) een echte encyclopedie door zijn verjaardag. Was helemaal goed. Maar die was blijkbaar uitverkocht dus kreeg hij een kartonnen zoekboek met auto plaatjes... ik heb uiteindelijk de felbegeerde encyclopedie zelf gekocht.
Z'n broer van 11 was 2 weken later jarig. Die kreeg een ingewikkeld puber boek voor oudere kinderen. En dat terwijl hij erg achter loopt.in z'n ontwikkeling en nog niet eens goed kan lezen. Dan denk ik echt why?
Overigens krijgen alle Kids elke.verjaardag een boek. Terwijl onze Kids nooit een boek lezen en de boeken allemaal ongelezen in de kast liggen.
Ze geeft wel meer vage cadeaus.
- ministeck aan onze dochter van 5 maanden met sint
- een jaar later kreeg ze een grote kleurloos van Cars.
- zo kunnen we eindeloos doorgaan
Wij krijgen altijd nuttige cadeaus. Voor de dames vaak poets spullen, heel lief bedoelt hoor, maar ik wordt echt niet blij van poetslappen... manlief vaak sokken of een boek.veel cadeaus verdwijnen ongebruikt in de kast helaas....
Ach ja ze bedoelt het goed, maar ik.houd meer van een cadeau wat met liefde en aandacht is uit gezocht.
kiki1976 schreef:Wij hadden in een groeps app een gesprek betreft iemand zijn verjaardag.
Er werd gevraagd wat degene voor wensen had.
Waarop er enkel een plaatje werd gedeeld met een zak met geld.
Nu hebben wij geen enkel probleem ermee om geld voor een verjaardag te geven. Soms wil je dat graag omdat je iets wilt wat wat duurder is.
Wij voor de grap een super leuk tasje gevonden en die gevuld met enkel klein geld.
Degen vond het helemaal geweldig, want ja degene had idd echt een zak geld gekregen.
Een week later was mijn man jarig.
Kreeg hij een vies vodje met daarin nog wat klein geld (deel van de munten waren precies degene die wij gegeven hadden omdat daar bepaalde stickers opzaten).
Alle grotere muntstukken waren eruit gehaald en het restant kreeg hij terug. Was ook echt een raar bedrag
StonedRomy schreef:Van mijn vader:
Een boek over een meisje wat in de hemel was na een auto ongeluk.
De beste man gaf me dit op mijn 13e verjaardag. Nadat ik 8 uur in het ziekenhuis was geweest omdat ze bang waren dat mijn hart ernstig beschadigd was na een auto ongeluk een paar weken daarvoor.
Op diezelfde verjaardag gaf hij mij een boek over een meisje met kanker. Ik had die dag te horen gekregen dat ik een gezwel had.
Het mooiste is ook nog dat hij speciaal voor deze boeken die dag naar de boekenwinkel is gegaan.![]()
Maar hij heeft mijn moeder, die op dat moment stervende in het ziekenhuis lag door een darm ontsteking, eens een kookboek gegeven voor haar verjaardag. Tegenwoordig geeft hij boekenbonnen
MissSicarius schreef:Ik was nog niet heel lang samen met mijn vriend toen ik voor hoe eerste keer jarig was met hem erbij. Hij vond paradijsvogelbloemen zo leuk. Ik vond ze ook wel gaaf en ik zou een plant ervan krijgen. Hij kwam aanzetten met een bosje bloemen met paradijsvogelbloemen erin. Tja, die gaan natuurlijk na een paar weken dood. Hij vertelde wel vol trots dat hij ze had gereserveerd bij de bloemist. Kan het nog steeds geen plekje geven stiekem
MissSicarius schreef:Ik was nog niet heel lang samen met mijn vriend toen ik voor hoe eerste keer jarig was met hem erbij. Hij vond paradijsvogelbloemen zo leuk. Ik vond ze ook wel gaaf en ik zou een plant ervan krijgen. Hij kwam aanzetten met een bosje bloemen met paradijsvogelbloemen erin. Tja, die gaan natuurlijk na een paar weken dood. Hij vertelde wel vol trots dat hij ze had gereserveerd bij de bloemist. Kan het nog steeds geen plekje geven stiekem
Mri schreef:van mijn ex voor mn verjaardag: een kleding vouw plank![]()
Ik hoor jullie denken: Een WAT?
Ja, een kleding vouw plank.
deze
https://www.bol.com/nl/nl/p/kleding-vou ... re_pdp_www
just_kiki schreef:Ik krijg ieder jaar chocolade van m’n schoonmoeder![]()
![]()
En ik zeg ook ieder jaar weer dat ik geen chocolade lust
Ayasha schreef:just_kiki schreef:Ik krijg ieder jaar chocolade van m’n schoonmoeder![]()
![]()
En ik zeg ook ieder jaar weer dat ik geen chocolade lust
Lust je alcohol?
Dan kunnen we misschien ruilen. Ik krijg regelmatig (sterke) drank terwijl ik geen alcohol drink.en ik houd van chocolade.
Misschien moeten we een cadeau ruil-topic openen.