aalstreep schreef:Leuk toppic!
Wij gaan november 2022 trouwen. Ik ben in augustus gevraagd in het sprookjesbos van de Efteling.
Locatie is het archeon ( middeleeuws klooster) en we laten de ringen aanvliegen door een uil. De dag sluiten we af met middeleeuws banket.
Jurk heb ik al. Geweldige wijde sprookjes jurk met sleep en sluier. Afgelopen week ben ik geweest voor verstellen en volgende week kan ik hem al halen, moest alleen in lengte en kleine aanpassing in decolleté.
Wat een leuk topic.
Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd in het prehistorisch dorp in Eindhoven.
Was heel bijzonder en sfeervol. Absoluut niet mijn smaak, maar zag er wel de charme van in.
Enige puntje waar dus geen rekening mee was gehouden was dat toen het bruidspaar weg werd genomen voor een fotoshoot wij allemaal een rondleiding kregen. Hakken en zandpaden en stenen paden a la prehistorisch was geen goede combi...
Kreeg ik nog eens bij dat ik al de dood ben voor kippen, voor t eerst een hele dag hakken aan had, en de kippen steeds achter mij aan zaten

Mijn vriend heeft al vaker gehint dat tie graag wil, maar ik heb m gezegd dat wanneer tie de vraag stelt, ik t wel een memorabel moment moet vinden. Vaak zijn de dingen die tie doet niet zo goed doordacht

De reden dat tie van zn eigen achternaam af wil is omdat tie voor zijn gevoel dan echt definitief alle banden heeft gebroken met zijn vader. Ik had juist graag zijn achternaam willen hebben. Ik heb zo'n lange achternaam dat tie bijna nooit in de vakjes past en die van hem is lekker kort