Castilja schreef:Ik had vanmorgen serieus bijna een fles wijn open getrokken om half 11.Ik zit om 08:00 's ochtends gewoon aan de sherry yolo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flying_Angel schreef:Oh ja, de love live laugh trend is ook niet zo aan mij besteed.
ynskek schreef:Pikkepor schreef:Oh yeahIk heb Ynskek ook nog een PB gestuurd net!
Mijn Santa krijgt de wildcard dit jaar.er is genoeg te vinden op bokt en de tops en flops zijn vast dit jaar ook weer van toepassing. En anders ben ik sowieso een dankbaar mens.
PS. Vorig jaar deed ik mijn best een beetje gezond te eten, dat heb ik inmiddels een beetje laten gaan. Dus ongezond is gewoon weer welkom![]()
Gewoon wegschrijven onder niet af te krijgen zwangerschapskilo's
Cynn schreef:Voor jou extra fijn dat je kan meedoenIk heb me ook weer ingeschreven!![]()
Serieus al ruim 10 maanden een burn-out maar dit is één van de weinige dingen waar ik echt naar uit keek
Pikkepor schreef:Ik gooi het nu op die extra kcal die ik nodig heb voor de borstvoeding![]()
Ik zal een korte update geven van het laatste jaar voor de toekomstige santa:
Ik ben in juni bevallen van ons eerste kindje, een meisje. Daar vind je vanalles over op Bokt als je wil.
Ik ben dit jaar ook dol geworden op speciaalkoffies en ijskoffies. En ik ben nog steeds niet van mijn zwangerschapscraving afIJS maar dat is moeilijk in een secret santa pakket denk ik. Tony Chocolonely is ook prima
![]()
Wat betreft onze dochter, ze groeit als kool dus ik vind het vet lastig nu al in te schatten welke maat ze dan draagt. Wij houden ook niet zo van knalroze, luipaardenprintjes en mega veel glim en glittervoor een pyjama mag je wel los gaan, Santa.
En nu hou ik op.
Adamootje schreef:O ja, duiken doe ik ook.Ik zal dan ook maar weer een update van mijn leven geven, als iedereen zich gaat voorstellen.![]()
Mijn leven ziet er momenteel zo uit: Ik ben 29 jaar en ik werk nog steeds in het onderwijs als docent. Ook mijn hobbies zijn hetzelfde gebleven: lezen, eten, spelletjes, sporten (fitness, duiken, freediven) , dieren en zei ik al eten? Ook dit jaar word ik graag verrast. Plantjes en DIY-dingen zijn bijvoorbeeld nog steeds welkom, evenals grappige/leuke dingen die ik ook nog eens goed kan gebruiken. Ga vooral lekker je eigen gang, SSS, want ik vind eigenlijk veel dingen leuk. Tweedehands is ook geen probleem voor mij.
Ik heb natuurlijk ook dingen waar ik minder enthousiast van word, zoals woonaccessoires (en die 'Home' teksten... Brrrr!). Niet dat mijn huis een kale, saaie boel is, maar ik ben nogal kieskeurig wat dat betreft. Ik heb een teer, gevoelig huidje () , dus iets van zeep/ bodylotion heb ik ook liever niet. Ook liever geen sieraden, want ik heb een stevige nikkelallergie. Wij hebben ook geen bad in huis (wel een douche, geen zorgen!)
Een erg leuk nieuwtje bovendien: ik ben inmiddels ruim 22 weken zwanger en uitgerekend op 1 januari 2022 (timing is nooit mijn sterkste eigenschap geweest). Dat betekent dat ik letterlijk op springen sta als de pakketten worden verstuurd en ontvangen.
Roosch schreef:Lekker Neon, neem je ook wat Franse droge worst mee?