Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 18:46

Castilja schreef:
Ik zit om 08:00 's ochtends gewoon aan de sherry yolo
Ik had vanmorgen serieus bijna een fles wijn open getrokken om half 11. _O- Man, wat een getrut op werk. :x

lotthje

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 19:02

Het is ergens 5 uur toch? Ik hou ook wel van een borrel!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 19:07

Ik ga mijn aanmelding ook zo gelijk versturen! *\%/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 19:08

lotthje schreef:
Het is ergens 5 uur toch? Ik hou ook wel van een borrel!

Ze zeggen wel es. Goed hydrateren. Daar heb ik naar geluisterd. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 19:47

Flying_Angel schreef:
Oh ja, de love live laugh trend is ook niet zo aan mij besteed. :=

Ow nee inderdaad.. ik ben ook anti teksten in mijn huis :')

Ik zal me ook even voorstellen, wie weet heeft iemand er wat aan: [***] (34) woon op dit moment (nog) in Waggie. Werkzaam in de agrarische sector (vergunning geneuzel). Heb een IJslander, 9 kippen, 3 hanen, paar duizend bijen, een kat en een vriend. Vrije tijd: wandelen/fietsen, terrasjes pakken en speciaal bier drinken, moestuinieren, geocachen, paaldansen en boksen.

Ik heb een kort tops en flops lijstje doorgestuurd. Tops: zeekoe, bier, planten. Flops: thee (kom ik al in om). En dan dus teksten in huis nu erbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 19:56

Aangezien er e.e.a. veranderd is sinds de vorige keer dat ik me heb voorgesteld, bij dezen: inmiddels ben ik 29, nog steeds francofiel, nog steeds aan het wachten om terug te verkassen naar het VK, hoewel dat moment inmiddels steeds dichterbij komt ( *\o/* ), inmiddels niet meer werkloos en ook niet meer huisdierloos. Ik werk in online marketing, heb twee catharinaparkieten die zowel intens irritant als intens schattig zijn, en een paard dat nog een paar maanden van het luie leven mag genieten in Engeland voor ze weer aan het werk moet. Mijn huis is nog steeds een soort caravan, en dat blijft waarschijnlijk ook zo tot ik verhuisd ben. _O- Ik fotografeer nog steeds, teken ook nog steeds, wandel iets minder, maar wil dat wel weer gaan doen, en rommel wat aan met een snowboard of een kiteboard sinds dit jaar. :D Bier en koffie drink ik nog steeds niet, en ik heb nog steeds weinig met neerzetdingen, want clutter. :))

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 20:04

Zo ik heb mij ook weer opgegeven :D

Ik ben Andrea
Nu 28 dan 29 want ben 25-09 jarig

Ik heb 1 hond genaamd Leslie een Rottweiler ze heeft een volgroeid hier op bokt.
Ook heb ik 2 katten Millie en Mollie en een grijze roodstaart papegaai genaamd Dobby.
Ze worden graag verwend dus spul voor hun in het pakket mag :+

Woonachtig in het mooie Harlingen #Fryslan

Ik volg de opleiding voor hondentrimster dus alle leuke vakbladen of iets anders daarvoor zeer welkom.
Ik wil mijn eigen salon gaan opzetten dus iets voor in de salon voor in de toekomst is ook erg leuk.
Verder werkzaam als kok. Ik ben al voorzien van de kookbijbel van een eerdere sss editie die ik soms nog steeds gebruik.

Dol op lezen en kijken van series.
Ben ook dol op geurkaarsen.
En het drinken van chocomel.
En verzot op curlywurlys #verslaafd
En van die kikkers en muisjes rond sinterklaas :')
Niet van de wijnen en bier maar wel van de likeuren en cocktails.

Ik heb genoeg thee in huis dus dat liever niet.
Kleding liever ook niet omdat ik erg veel aan het afvallen ben
Lekkere warme sloffen ofzo zijn wel welkom ik heb maat 42.
Of een warm dekentje etc prima.
Dingen voor in huis of plantjes of zaadjes erg leuk.

Tweedehands of zelfgemaakt helemaal leuk.
Ik ben erg snel tevreden doe lekker wat je leuk lijkt geef mij een reep milde hazelnoot en ik ben bij wijze al blij haha.
Als er maar moeite gedaan wordt bij wijze van :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 20:18

Leuk al die voorstelrondjes

Ik ben 33 alweer en groot voetbalsupporter. Ik ben wekelijks in het stadion mijn keel aan het schorschreeuwen :')

Verder heb ik 2 ponys, amber en hans. Grietje heb ik helaas moeten laten inslapen vorig jaar. Ze krijgen trouwens weinig te snoepen want hans is al bol genoeg.

Ik ben graag creatief bezig met 3d printen en epoxy gieten. Dus glitters en spul dat daar voor gebruikt kan worden is altijd leuk. En sindskort heb ik de fotografie weer opgepakt.

Verder ben ik gek op planten. Ik word er steeds beter in ze niet te vermoorden. En ik kom om in de pannenkoekstekjes :') mijn appartement is lekker licht dus het groeit als kool allemaal.

Spelletjes spelen vind ik ook leuk. Sinds kort ken ik een groep meiden waar we iedere maand spelletjesavond mee doen. Ik heb zelf weinig spellen, alleen catan en diverse uitbreidingen.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 20:37

Ik heb mij voor het eerst ook opgeven, ben benieuwd als ik nog binnen de 100 zit. Hierbij stel ik mij wel alvast voor.

Mijn naam is Nathalie
Ik ben nu 19 jaar oud maar ik wordt 14-09 twintig jaar.

Thuis houden we erg van dieren , onze verzameling bestaat uit: 5 paarden, 2 honden, 3 katten, 1 schildpad, 2 konijnen en 4 kippen.

Met 1 van de paarden train ik zes dagen per week. Samen rijden we nu M1 dressuur met als doel hogerop te komen.

Daarnaast werk ik fulltime in de logistiek, als coördinator. Een superleuke baan in een mannenwereld waar het altijd druk is.

Naast het werken volg ik nog een opleiding in de Franse taal, dit omdat ik over een aantal jaar wil gaan verhuizen naar Frankrijk. Om de taal goed te leren heb ik ervoor gekozen om een opleiding te volgen.

In mijn andere vrije tijd ga ik graag de natuur in met de honden. Heerlijk wandelen door de bossen, heides en zandvlaktes.

Ook heb ik nog een andere hobby: vliegtuigen spotten. Een paar keer per jaar gaan we naar Schiphol toe om vliegtuigen te spotten, hier haal ik veel voldoening uit. :D

Als ik nog wat tijd over heb dan kijken we zo nu en dan wat series. Maar dit gebeurt niet vaak haha.

Verder dingetjes waar ik heel blij van wordt:

Ijskoffie <3
Geurkaarsen
Opruimen
Warme dekentjes
Qoutes
Natuurlijke producten

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 20:50

Ik heb me weer aangemeld!!

En ik zal me alvast even voorstellen:

Ik ben Anne, 34 jaar oud en woon in het mooie Groningen met vriendlief en onze katten Jessie en Freya.
In het dagelijks leven werd ik als verzorgende IG in de thuiszorg.
Ik hou van koken, bakken, tuinieren( zeker sinds onze nieuwe tuin met Chille overkapping) gezelligheid, speciaalbiertjes, koffie, spelletjes waxmelts, koffie, wierook, plantjes en meer gezelligheid voor in huis.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 20:59

Hier eerder vandaag ook aangemeld. Is van de voorgaande jaren verder genoeg te vinden maar even in het kort

Ik ben Helen en ik ben 27 jaar. Ik woon nu nog in gouda maar zal binnenkort waarschijnlijk verhuizen naar raalte om aan de slag te gaan als nutritionist voor een veevoederbedrijf.

Ik ben dol op koken en bakken. Drink graag thee en dan vooral met de wat "warme" of winterse smaken. Ik drink vooral losse thee. Verder hou ik van lezen en in de winter zit ik graag onder een dekentje. Kaarsjes vind ik ook leuk alleen geen sterke geuren aangezien de poes dat niet kan waarderen

Verder heb ik 2 poezels die alles leuk en lekker vinden. Een paard heb ik niet meer dus daar heb ik niets voor nodig.

Afbeelding
Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:07

ynskek schreef:
Pikkepor schreef:
Oh yeah *\o/* Ik heb Ynskek ook nog een PB gestuurd net!

Mijn Santa krijgt de wildcard dit jaar. _O- er is genoeg te vinden op bokt en de tops en flops zijn vast dit jaar ook weer van toepassing. En anders ben ik sowieso een dankbaar mens.

PS. Vorig jaar deed ik mijn best een beetje gezond te eten, dat heb ik inmiddels een beetje laten gaan. Dus ongezond is gewoon weer welkom Y)(^) :')

Gewoon wegschrijven onder niet af te krijgen zwangerschapskilo's O:)

Ik gooi het nu op die extra kcal die ik nodig heb voor de borstvoeding :')

Ik zal een korte update geven van het laatste jaar voor de toekomstige santa:
Ik ben in juni bevallen van ons eerste kindje, een meisje. Daar vind je vanalles over op Bokt als je wil.

Ik ben dit jaar ook dol geworden op speciaalkoffies en ijskoffies. En ik ben nog steeds niet van mijn zwangerschapscraving af :+ IJS maar dat is moeilijk in een secret santa pakket denk ik. Tony Chocolonely is ook prima :')

Wat betreft onze dochter, ze groeit als kool dus ik vind het vet lastig nu al in te schatten welke maat ze dan draagt. Wij houden ook niet zo van knalroze, luipaardenprintjes en mega veel glim en glitter :') voor een pyjama mag je wel los gaan, Santa.

En nu hou ik op. :D

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:27

Wat leuk al die voorstel rondjes, zal morgen ook een voorstel verhaaltje plaatsen :P

Cynn schreef:
Ik heb me ook weer ingeschreven! :)
Serieus al ruim 10 maanden een burn-out maar dit is één van de weinige dingen waar ik echt naar uit keek :o
Voor jou extra fijn dat je kan meedoen :knuffel:

Neonlight, waar ben je op vakantie? Hele fijne vakantie, geniet ervan.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:32

Pikkepor schreef:
Ik gooi het nu op die extra kcal die ik nodig heb voor de borstvoeding :')

Ik zal een korte update geven van het laatste jaar voor de toekomstige santa:
Ik ben in juni bevallen van ons eerste kindje, een meisje. Daar vind je vanalles over op Bokt als je wil.

Ik ben dit jaar ook dol geworden op speciaalkoffies en ijskoffies. En ik ben nog steeds niet van mijn zwangerschapscraving af :+ IJS maar dat is moeilijk in een secret santa pakket denk ik. Tony Chocolonely is ook prima :')

Wat betreft onze dochter, ze groeit als kool dus ik vind het vet lastig nu al in te schatten welke maat ze dan draagt. Wij houden ook niet zo van knalroze, luipaardenprintjes en mega veel glim en glitter :') voor een pyjama mag je wel los gaan, Santa.

En nu hou ik op. :D

Gefeliciteerd nog! <3 lastig hè die maten. Hier ook een dochtertje van januari, doe mij ook geen felroze/glitters/teksten/panter :))

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:35

Ook weer aangemeld!
Zal later nog even wat uitgebreider reageren

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:37

Hier ook een leven dat er totaal anders ziet dan voorgaande jaren. Om een beetje een idee te krijgen wat ik allemaal leuk vindt en hoe divers dat is kun je altijd een kijkje nemen op mijn Pinterest pagina: https://nl.pinterest.com/skinfaxi/_saved/

Qua leven zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor onze nieuwbouwwoning. Als alles meezit mogen we daar juni volgend jaar de sleutels voor in ontvangst nemen. Mijn konijn is helaas niet meer en we hebben besloten dat er pas nieuwe konijntjes komen na de verhuizing.

Inmiddels hoef ik geen streng dieet meer te volgen en qua eten kan er dus veel. Grote voorliefde voor chocolade, véél chocolade. Binnenkort gaan we ook een workshop bonbons maken volgen en iets in mij zegt mij dat ik dat veel vaker wil gaan doen. Dus spullen daarvoor zijn welkom.

Sowieso kookboeken, kooktools of andere dingen gerelateerd aan lekker eten (maken) zijn welkom. Zo ben ik helemaal weg van mijn slowcoocker om heerlijke stoofgerechten en pulled chicken te maken. Theetjes zijn lekker alleen heb ik sinds kort een twistea display en is de afspraak dat er buiten dat ding geen losse theetjes meer komen. Dus ja, (rooibos)thee blijft welkom maar dan wel graag van Twistea zodat ik het in mijn display kan gebruiken.

Mijn badbucket is ook bezig met zijn laatste adem, ik vrees dat die december niet meer gaat halen dus badspulletjes zijn dan niet handig. Douchespul van bijvoorbeeld rituals of treacle moon dan weer wel.

Tweedehands en zelfgemaakt is super leuk. Ik heb verder een zwak voor muurkunstwerken vooral de kleine schattige werkjes met beestjes of mooi kleurgebruik. Heb dan ook zelf al e.e.a meegenomen van mijn reizen naar Zuid-Afrika en Peru.

Plantjes, zaadjes, bolletjes alles is welkom voor binnen of buiten. Inmiddels heb ik zo goed op de kneusjesboxen gepast dat ze hun potten uitgroeien en ik nieuwe kleinere plantjes nodig heb. Het idee van de zonnebloemen van het vorige topic vond ik ook helemaal geweldig. Dan heb je echt een heel jaar plezier aan je pakket.

We spelen graag spelletjes zoals de beverbende, lama's, unstable unicorns en exploding kittens vinden we erg leuk om te spelen. Gewoon simpel, leuk en grappig.

Glitters, roze, eenhoorns, alpaca's, avocado's en alles wat er maar vrolijk en gezellig uitziet is leuk. Het kan dan ook niet snel gek genoeg. Leef je dus maar lekker uit.

Nog even goed om te weten 36 jaar, schoenmaat 39 en kledingmaat L. Kleuren rood en groen zijn favoriet.

Eigenlijk ben ik al snel bij en vind ik het vooral leuk dat iemand moeite doet om een mooi pakket voor mij te maken. Daarnaast blijft het top om mee te doen met Secret Santa vanwege het verrassingseffect en de leuke pakketten van iedereen. Je maakt mij dus al snel blij en bovenstaande staat er vooral om een inkijkje te krijgen in wie ik ben en wat ik leuk vind. De afgelopen jaren vond ik een dergelijk verhaaltje ook zeer handig zodat je toch een beetje een idee hebt waar je iemand blij mee maakt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:08

Ik doe weer mee.
Later zal ik uitgebreider reageren. Eerst nog wat onder de grond kijken ;)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:22

Topoc gaat hard zo!!

Ik las nog nog wat dingen dat ik dacht, oh dat moet ik even noemen. Ik vind koffie super vies (en ook chocolade, koekjes etc met koffie smaak), en ik draag geen make up. Maar je kan mij wel blij maken met unicorn roze nagellak om m'n voeten ik slippermodus te krijgen.

Voorstel rondje doe ik later een keetje en ik pas m'n profiel even aan. Maar daarvoor wil ik even achter een computer zitten ipv telefoon.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:28

Wij zijn een tour de France aan het doen, met een camper door Frankrijk. Staan nu in Bretagne, morgen richting Limoges, en vrijdag hopelijk daar op bezoek bij een bokker waar we de camper parkeren.

Kort voorstelrondje van mij, ik ben Maaike en nog 47 jaar, eind deze maand niet meer.
In bezit van 1 pony waar ik mee fok, en een geweldige stippen hond, waar ik mee doe detectie speuren. Of ja, een poging doe, want dalmaten zijn clowns. :))
Verder nog een hoop vijvervissen en van alles wat daar nog is aan komen waaien aan kikkers, padden en salamanders. Ik ben getrouwd maar geen kinderen.
Werkzaam als troubleshooter in een beursgenoteerd lithografisch bedrijf en al 1,5 jaar thuis aan het werk.
Hobby is de hond, daarmee wandelen en speuren. Verder houd ik er ook van om het in huis gezellig te maken, vooral met bloemen. Heb altijd minivaasjes met bloemen staan, in de woonkamer maar ook op kantoor. <3
Ik vind het ook leuk om mijn thuis kantoor gezellig te maken in thema, met kerst uiteraard een kerstboom, maar ook met het EK voetbal en met de OS was het kantoor versiert, met uiteraard de bloemen in oranje, rood wit blauw. :))
Ik ben een koffie, ranja en wijndrinker. Thee absoluut niet. Verder houd ik niet van douchen maar lig ik graag in mijn luxe bad. Dingen daarvoor zijn altijd welkom.
Qua geuren, veel vind ik stinken maar lavendel vind ik heerlijk.
Kaarsen zijn een flop, manlief heeft er een hekel aan en denkt dat met een waxinelichtje het huis al in brand vliegt. :=
En verder? Zal vast nog genoeg ter sprake komen in dit topic. :))

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:30

Ik zal dan ook maar weer een update van mijn leven geven, als iedereen zich gaat voorstellen. :D

Mijn leven ziet er momenteel zo uit: Ik ben 29 jaar en ik werk nog steeds in het onderwijs als docent. Ook mijn hobbies zijn hetzelfde gebleven: lezen, eten, spelletjes, sporten (fitness, duiken, freediven) , dieren en zei ik al eten? Ook dit jaar word ik graag verrast. Plantjes en DIY-dingen zijn bijvoorbeeld nog steeds welkom, evenals grappige/leuke dingen die ik ook nog eens goed kan gebruiken. Ga vooral lekker je eigen gang, SSS, want ik vind eigenlijk veel dingen leuk. Tweedehands is ook geen probleem voor mij.

Ik heb natuurlijk ook dingen waar ik minder enthousiast van word, zoals woonaccessoires (en die 'Home' teksten... Brrrr!). Niet dat mijn huis een kale, saaie boel is, maar ik ben nogal kieskeurig wat dat betreft. Ik heb een teer, gevoelig huidje ( :o) , dus iets van zeep/ bodylotion heb ik ook liever niet. Ook liever geen sieraden, want ik heb een stevige nikkelallergie. Wij hebben ook geen bad in huis (wel een douche, geen zorgen!)

Een erg leuk nieuwtje bovendien: ik ben inmiddels ruim 22 weken zwanger en uitgerekend op 1 januari 2022 (timing is nooit mijn sterkste eigenschap geweest). Dat betekent dat ik letterlijk op springen sta als de pakketten worden verstuurd en ontvangen.
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 01-09-21 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:30

Lekker Neon, neem je ook wat Franse droge worst mee? :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:35

Adamootje schreef:
Ik zal dan ook maar weer een update van mijn leven geven, als iedereen zich gaat voorstellen. :D

Mijn leven ziet er momenteel zo uit: Ik ben 29 jaar en ik werk nog steeds in het onderwijs als docent. Ook mijn hobbies zijn hetzelfde gebleven: lezen, eten, spelletjes, sporten (fitness, duiken, freediven) , dieren en zei ik al eten? Ook dit jaar word ik graag verrast. Plantjes en DIY-dingen zijn bijvoorbeeld nog steeds welkom, evenals grappige/leuke dingen die ik ook nog eens goed kan gebruiken. Ga vooral lekker je eigen gang, SSS, want ik vind eigenlijk veel dingen leuk. Tweedehands is ook geen probleem voor mij.

Ik heb natuurlijk ook dingen waar ik minder enthousiast van word, zoals woonaccessoires (en die 'Home' teksten... Brrrr!). Niet dat mijn huis een kale, saaie boel is, maar ik ben nogal kieskeurig wat dat betreft. Ik heb een teer, gevoelig huidje ( :o) , dus iets van zeep/ bodylotion heb ik ook liever niet. Ook liever geen sieraden, want ik heb een stevige nikkelallergie. Wij hebben ook geen bad in huis (wel een douche, geen zorgen!)

Een erg leuk nieuwtje bovendien: ik ben inmiddels ruim 22 weken zwanger en uitgerekend op 1 januari 2022 (timing is nooit mijn sterkste eigenschap geweest). Dat betekent dat ik letterlijk op springen sta als de pakketten worden verstuurd en ontvangen.
O ja, duiken doe ik ook. _O- Gelukkig ben ik vandaag nog maar tien keer langs m'n duikvinnen gelopen, hahaha.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:38

Ik zal me ook eens voorstellen!

Ik ben Marilot, 20 jaar oud. Ik studeer creative business aan Saxion in Enschede en hoop binnenkort daar ook te wonen. Ik ben gek op plantjes, het spelen van videogames en koffie. Ik maak graag ijskoffie etc, maar ik kan niet tegen melk dus maak ik alles met havermelk. Ik ben werkzaam als serveerster, maar zou ook graag barvrouw leren omdat ik ook erg van cocktails maken houd. Nieuwe likeuren uitproberen is ook erg leuk.

Ik ben verder ook graag milieu-bewust bezig en probeer daarin ook steeds betere keuzes te maken met (bijvoorbeeld) waar ik mijn kleding koop. Mijn schoenmaat is 38, voordat die vraag ineens in mijn inbox verschijnt hahahaha. Kledingmaat is over het algemeen L, dat past altijd.

Douchespul en badspul etc is niet voor mij. Grote kans dat ik er niks mee ga doen, heb eindelijk spullen gevonden die werken voor mij en mijn haar. Nagellak is ook niet voor mij, sinds ik acrylnagels heb.

Ik sport graag, specifiek krachttraining. Ook heb ik 2 pony's, 1 quarter en een mini die natuurlijk erg van eten houden.

Verder zal ik gewoon meepraten in dit topic en dan zal er vast nog meer langskomen :)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 23:13

Ik hoop dat ik erbij zit!

Alvast mijn voorstel rondje.
Renee, 32 en bijna getrouwd met manlief. Woon in Drenthe op mijn eigen bedrijf wat ik run met mijn pap, Manege Les Chevaux. In mijn vrije tijd ben ik betrokken bij de FNRS KNHS als forumlid, docent en technische commissie voor de Fproeven. Als hobby’s tennis, geocache en fotografeer ik graag. Ik lust praktisch alles (behalve kokos en koffie) aan lekkere zooi. In huis wonen we landelijk en vind ik geurkaarsen heerlijk. De livelovelaugh fase hebben we hier ook over geslagen :+ mijn huid is wat gevoelig dus zeep is niet het beste kado en gebruik ik geen make-up of nagellak. verder ben ik dol op nieuwe sokken (maat 39) en is unicorn mijn guilty pleasure :=

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 23:15

Roosch schreef:
Lekker Neon, neem je ook wat Franse droge worst mee? :9

Zal ik je zeggen dat ik donderdag op de markt thuis nog 3 franse worsten heb gekocht om in de avond te snaaien? _O-
Ben nog niet in een winkel geweest, alleen voor brood, dus geen idee of de franse worsten waar ik gek op ben hier ook te koop zijn. :))