meggiemeg schreef:Jolliegirl schreef:Mag ik alsjeblieft een keer bij jou komen om de deur open te doen voor hem?
Zal hem de ballen uit zn broek vragen over aardbeien tot ie dr gek van zal worden
Doe ik altijd bij de bellers van microsoft, herken inmiddels de nummers wel, neem gewoon op en dan hoor je het ook direct aan de achtergrondgeluiden, dan doe ik net alsof ik van microsoft ben en hun bel voor hun probleem van hun computer, dit blijf ik maar herhalen, wordt dan gegarandeerd een aantal weken niet meer gebeld.
Off topic, maar te vaak deze aan de lijn gehad.
Ik heb een paar keer aangegeven dat ik blij ben dat ze bellen omdat mijn computer het inderdaad niet goed doet en zo traag opstart, of ze even willen wachten tijden het opstarten.
Ondertussen leg je de telefoon bij dit liedje
Na 2 minuten, ooh hij start echt traag op, maar of ze nog even willen wachten...
Die denken echt bijna hun slag te kunnen slaan, dus wachten geduldig

Dat herhaal je een paar keer en dan vraag je of ze denken dat je gek bent en je wel weet wat oplichting is.
Je leert alle buitenlandse scheldwoorden kennen

Ik vind hier de optie zeggen dat je portemonnee gaat halen maar wel de deur dicht doet wel de beste oplossing. Laat hem maar lekker aan de deur