Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.

BeFunny schreef:Prachtige brillen Janine. Met jou haar kleur en gezichtvorm staat volgens mij ook heel veel mooi.
Pearle en Hans anders hebben tegenwoordig ook stevige monturen ook merk o.a Ray Ban(vroeger had ik idd ook van die slappe monturen haha) ik ging naar de Pearle voor de oogmeting die afspraak was online zo gemaakt. Ik had om 15:00 uur de oogmeting en om 16:00 uur liep ik naar buiten met bril inclussief glazen op maat. Mijn laatste vorrige bril kocht ik 15 jaar geleden en toen moest ik 14 dagen wachten. Ik mocht nu ook kijken hoe ze de glazen sleep. Dus een hele andere ervaring.
. Alleen zagen zij niet dat ik scheel ben wat de reden was dat de bril zo snel niet meer hielp en wat voor mij de overweging is geworden om naar een niet-franchise onderneming te stappen, waar ik meer dan alleen het standaard onderzoek kreeg.

. Overigens is dit niet het enige merk met brillen voor smalle gezichten. JF Rey heeft bijvoorbeeld een ‘petite’ collectie, Colibris is smal, Carven… ik dacht dat Look ook een smalle lijn heeft/had. Het is er dus echt wel.
_Anneruth schreef:Ik vind het op dit moment best lastig een leuke bril te vinden. Heb het idee dat er niet veel veranderd en mij staat helaas ook niet alles. Lopen jullie daar ook tegenaan?
Nu twijfel ik wel eens om de glazen eruit te laten halen zodat ik hem gewoon voor de leuk kan dragen
Kan helaas geen goede foto vinden van mij met bril, maar dit is hem:
_Anneruth schreef:Ik vind het op dit moment best lastig een leuke bril te vinden. Heb het idee dat er niet veel veranderd en mij staat helaas ook niet alles. Lopen jullie daar ook tegenaan?
_Anneruth schreef:Misschien heb je wel gelijk hoor Lenaa_tje. Ik kom inderdaad niet vaak bij de betere opticiens.
@BeFunny: ik was laatst bij de specsavers en zij hebben ook hun eigen lijnen, heel jammer en beperkt. Toch maar even verder zoeken en online heb ik nog nooit gedaan. Goed idee!