Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marleen_usar schreef:Het geld blijkt al afgeschreven te zijn terwijl ze niet rood kan staan. De ING vertelde mij gisteren dat ze wel rood kan staan maar dat wilde ik niet dus ook nooit aangevinkt.Hij zegt dat dat wel is ingesteld.
ingedebruijn schreef:Dat afschrijven zal dan tijdelijk zijn omdat het een incasso is. Alleen zou je een incasso gewoon moeten kunnen storneren. Ik werk voor een bank en snap hier helaas niets van. Welke transactie afkorting staat er bij de afschrijvingen?
sasja0705 schreef:ingedebruijn schreef:Dat afschrijven zal dan tijdelijk zijn omdat het een incasso is. Alleen zou je een incasso gewoon moeten kunnen storneren. Ik werk voor een bank en snap hier helaas niets van. Welke transactie afkorting staat er bij de afschrijvingen?
Dat bedoel ik nou, wat staat er bij de afschrijvingen...
marleen_usar schreef:Er staat niks bij alleen dit.
[ [url=m/bbFJbQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
AnnedB schreef:Het is wel duidelijk een oplichtersnummer.
https://meldnu.nl/meldingen/5926-oplich ... 265186420/
Grof dit.
Iinge_ schreef:Ik zat ook even te kijken en zie dat je op de buckaroo website de transactie en rekeningnummer waar het naartoe is gegaan kunt invullen. Dan kunnen zij checken waar het naartoe is gegaan. Misschien is dat nog een idee
verootjoo schreef:marleen_usar schreef:Er staat niks bij alleen dit.
[ [url=m/bbFJbQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit bankrekeningnummer wordt door Buckaroo gebruikt als je met iDeal betaalt.
Het lijkt dan toch dat er iemand met de bankrekening van je dochter met IDeal spullen bij de Primera koopt.
Het is dus geen incasso.