Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Mensen die liever niet vaccineren, hoe staan jullie tegenover testen als alternatief?
@Hutcherton, dat je niet wilt vaccineren prima, maar ik schrik er wel van dat je daar tegenover liegt. Je gaat er van uit dat de ander al is gevaccineerd, maar wat als daar nou eens iemand tussen zit die niet kon vaccineren, die geef je dan toxh geen keus? Ik vind dat wel kwalijk.
Hutcherson schreef:Kuggur schreef:ONGELOVELIJK.
Ik heb hier woorden voor, maar die zijn te heftig om hier op te schrijven.
Stel je niet aan. Er is niets van dit ter sprake. Bovendien, de mensen zijn zelf gevaccineerd toch? Ik ben dan toch degene die gevaar zou lopen?
Hutcherson schreef:Tiggs schreef:Geen woorden voor Hutcherson, jij liegt dus tegen cliënten om ze ten onrechte een veilig gevoel te geven? Als je bij mij werkte en ik merkte dat, dan lag je eruit.
Gelukkig werk ik niet voor een baas en zou jij dan als werkgever een probleem hebben als je iemand eruit zet om die reden.
Hutcherson schreef:Gelukkig werk ik niet voor een baas en zou jij dan als werkgever een probleem hebben als je iemand eruit zet om die reden.
Mindim schreef:Mensen die liever niet vaccineren, hoe staan jullie tegenover testen als alternatief?
@Hutcherton, dat je niet wilt vaccineren prima, maar ik schrik er wel van dat je daar tegenover liegt. Je gaat er van uit dat de ander al is gevaccineerd, maar wat als daar nou eens iemand tussen zit die niet kon vaccineren, die geef je dan toxh geen keus? Ik vind dat wel kwalijk.
Celestial schreef:Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van [CV] Corona Vragen
Blue_Eyes schreef:Je liegt nergens over? Je zegt letterlijk:Citaat:En clienten die me een vaccin opdringen krijgen als antwoord : ik ben al gevaccineerd.
Hoe noem je dat dan?
Hutcherson schreef:[quote="Blue_Eyes"
Je liegt nergens over? Je zegt letterlijk:Citaat:En clienten die me een vaccin opdringen krijgen als antwoord : ik ben al gevaccineerd.
Hoe noem je dat dan?[/quote
Lees de rest van de post en die erna.
Niemand claimt of eist iets van me. Tot nu toe vraagt niemand er eigeenlijk naar of ik kan gewoon aangeven dat ik niet gevaccineerd ben daar blijfft het bij. Er is nooit een discussie ontstaan, het heeft me nooit beperkt in mijn werk.
Er is dus niets van dit aan de hand.
Citaat:En als mensen van mij eisen dat ik ga vaccineren (gelukkig doet niemand dat) en ik continue een discussie aan moet gaan terwijl het mijn goed recht is om eigen keuze te maken, dan zeg ik zeer zeker weten dat ik gevaccineerd ben. Puur om van het gedoe wat niet relevant is voor mijn werk, af te zijn.