Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je zit op een baan waar je 100 mag rijden, je rijdt 100, twee vrachtwagens voor je rijden 90 en je steekt deze netjes voorbij aan de toegelaten snelheid van 100.Gini schreef:Ik snap sommige dingen echt niet.Je zit op een baan waar je 100 mag rijden, je rijdt 100, twee vrachtwagens voor je rijden 90 en je steekt deze netjes voorbij aan de toegelaten snelheid van 100.
En dan zou jij diegene zijn die gevaarlijk rijdt en het verkeer ophoudt? Omgekeerde wereld is dat.
Dat jij liever aan 120 wilt rijden en dat "risico" ook neemt, dat is oké, heb ik zelfs niets op tegen, maar dat maakt andere mensen niet opeens irritant of gevaarlijk omdat zij zich aan de regels houden. Dan neem je rustig gas terug, houd je voldoende afstand, wacht je tot de wagen voor je terug naar de rechterrijbaan gaat en dan kan je terug gassen naar een snelheid die jij leuker vindt, maar niet zozeer toegelaten is.
, dat gebeurt............. weet je dan hoe lang het duurt voordat de 1e auto en alle auto's inmiddels daarachter, deze vrachtauto's zijn gepasseerd?
Electra63 schreef:Gini schreef:Ik snap sommige dingen echt niet.Je zit op een baan waar je 100 mag rijden, je rijdt 100, twee vrachtwagens voor je rijden 90 en je steekt deze netjes voorbij aan de toegelaten snelheid van 100.
En dan zou jij diegene zijn die gevaarlijk rijdt en het verkeer ophoudt? Omgekeerde wereld is dat.
Dat jij liever aan 120 wilt rijden en dat "risico" ook neemt, dat is oké, heb ik zelfs niets op tegen, maar dat maakt andere mensen niet opeens irritant of gevaarlijk omdat zij zich aan de regels houden. Dan neem je rustig gas terug, houd je voldoende afstand, wacht je tot de wagen voor je terug naar de rechterrijbaan gaat en dan kan je terug gassen naar een snelheid die jij leuker vindt, maar niet zozeer toegelaten is.
Stel je haalt die rij vrachtauto's in met 92, dat gebeurt............. weet je dan hoe lang het duurt voordat de 1e auto en alle auto's inmiddels daarachter, deze vrachtauto's zijn gepasseerd?
En dan gaan sommigen nog niet na het passeren van de vrachtauto's opzij naar de rechterbaan, maar blijven nog lekker even plakken om de auto die achterop komt (en hard rijdt ?) even te irriteren, als ik sommigen in dit topic mag geloven