Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 00:08

Dilan93 schreef:
sevke schreef:
Toen ik opnFB in de cavaliergroep een post las van iemands hond die overleden was. Ik kende noch het baasje, noch de hond :?

Oh maar wat honden betreft ben ik ook al gauw emotioneel als ik niet ongesteld ben :o

Film Hachi, ik heb als een klein kind zitten huilen... :=

Ik ben ongesteld, lees de naam Hachi en begin te huilen. Denk dat dit toch wel wint voor mij.

Jester_

Re: Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 00:21

Maar de film hachi hoef je niet ongesteld voor te zijn. Als je daarbij niet huilt heb je een hart van steen :')

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 02:02

Jester_ schreef:
Maar de film hachi hoef je niet ongesteld voor te zijn. Als je daarbij niet huilt heb je een hart van steen :')

Sorry, bij die film geen traan gelaten.. En ik heb het echt geprobeerd :j

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 07:05

Dat mijn favoriete merk tomatensap uitverkocht was en ik een huismerk moest pakken.. :(:)
Ga nog stuk om mezelf.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 08:38

Jester_ schreef:

Bij die film huil ik idd op ieder moment in de maand.

Maar volgens anderen zou je ook een hart van steen hebben als je bij de Titanic niet huilt. := Goede menstruatie die mij hierbij aan het huilen krijgt :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 08:41

Met films ben ik sowieso een ontzettende emo-doos. Kan ook huilen om boeken bijvoorbeeld. Leef me iets te goed in denk ik :=

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:23

Hachi kijk ik niet, maar dat is meer omdat ik een diep gewortelde hekel heb aan Richard gere

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:32

Dilan93 schreef:
Jester_ schreef:

Bij die film huil ik idd op ieder moment in de maand.

Maar volgens anderen zou je ook een hart van steen hebben als je bij de Titanic niet huilt. := Goede menstruatie die mij hierbij aan het huilen krijgt :')

Oja titanic ook geen traan, maar in Hachi is een hond, en dieren zijn anders dan mensen. Schiet iedereen maar af but dont touch the dog!!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 10:33

Bij I am legend had ik het ook best zwaar toen de hond dood ging

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:06

ik kan er wel een paar noemen. maar ben zowizo een emotioneele muts met films/series vooral als eindelijk dat leuke koppel een relatie krijgen, en dan later toch uit elkaar of 1 er van dood gaat.

maar wat mij meest is bij gebeleven is dat ik keer long time ago. pokemon keek en ash, zijn pikachu achterliet bij een groep wilde pikachus.

of bij Mclauds dochters dat claire dood ging. Daarna vond ik mclauddochters niet leuk meer..

Of bij de paarden film flicka de orgineele dat flicka verkocht/weg gaat en dat meisje achter de trailer aan rent.. zo zielig

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:09

Altijd als ik ongesteld ben en ik zie die reclame van de LOI met dat zielig muziekje en die man die zo bedenkelijk zegt: wat wil ik later worden? is voor mij echt genoeg om even stiekem te huilen haha.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 11:32

Monte_Cristo schreef:
Altijd als ik ongesteld ben en ik zie die reclame van de LOI met dat zielig muziekje en die man die zo bedenkelijk zegt: wat wil ik later worden? is voor mij echt genoeg om even stiekem te huilen haha.

HAHA echt?!! Wat grappig, ik krijg daar helemaal de kriebels van omdat ik die reclame enorm weeïg vind _O-

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:55

Toen het vriendje de m&ms had opgegeten gingen de sluizen open.

"maar.. Maar.. Die wou ik opeten.. ;( "

Hij is toen wel stiekem naar de supermarkt gegaan om een nieuwe zak voor me te halen en allemaal andere lekkere dingen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:02

youaremystar schreef:
Toen het vriendje de m&ms had opgegeten gingen de sluizen open.

"maar.. Maar.. Die wou ik opeten.. ;( "

Hij is toen wel stiekem naar de supermarkt gegaan om een nieuwe zak voor me te halen en allemaal andere lekkere dingen.

Zo lief zou mijn vriend dan ook wel zijn :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:11

youaremystar schreef:

doe mij ook zo'n vent _O-

Ik merk dat ik weer tegen mijn hum-periode aan begin te schuren. Dus dat wordt gezellig want die -O- AVONDKLOK -O-

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:30

plutolover schreef:
Of bij de paarden film flicka de orgineele dat flicka verkocht/weg gaat en dat meisje achter de trailer aan rent.. zo zielig

Dit verhaal doet mij denken aan een strip in de penny die ik als pennymeisjes gelezen heb over een wedstrijdpaard wat geen wedstrijden meer kon lopen en toen doodongelukkig werd. Op een dag besloten ze m helemaal te wassen en vlechten alsof ie op wedstrijd ging en het paard bloeide weer helemaal op, toen ze met m naar de trailer liepen werd ie volgens mij ingeslapen. Ik heb toen gehuild en iedere keer als ik er weer aan denk gehuild en nu dus weer. Slaat helemaal nergens op :')

Maar ik hoef niet ongesteld te zijn om te janken hoor, dat kan ik altijd wel :D Lucht behoorlijk op sinds ik besloten heb dat dat gewoon ok is.

Ohja en de film Blue Lagoon heb ik heel vroeger 1x gezien(kreeg toen gelijk "voorlichting" over menstruatie. Ik heb de film nooit meer willen kijken omdat het kindje "nooit meer wakker worden besjes" had gegeten en de papa en mama ze toen ook besloten te eten. Toen ze gevonden werden door hun ouders dacht ik dat alleen het kindje het overleefd had. Heb m laatst toch nog een keer gekeken en toen bleek dat ik het verkeerd onthouden had en dat ze gewoon sliepen. Nou huilen huilen huilen niet normaal. En nu natuurlijk weer :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:37

Ik kijk de serie Heartland. Vorige week een aflevering waarbij een paar ingeslapen werd. Ook meteen tranen natuurlijk.

Maar idd, ook buiten mn ongesteldheid blijft het doodgaan van dieren een gevoelig punt :=

fierefluiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:46

Niet tijdens het ongesteld zijn, maar door een burnout moest ik dit weekend op het treinstation huilen omdat ik moest plassen.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:50

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:02

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:06

Citaat:
Liefste dagboek, gisterenavond sneed ik voor het avondeten een chilipeper. Enkele uren later bracht ik mijn menstruatiecup in. Dat was geen aanrader. Liefs, Maren

— Maren Moreau (@MarenMoreau) August 31, 2020

Helaas herkenbaar -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:18

Qimm schreef:
Citaat:
Liefste dagboek, gisterenavond sneed ik voor het avondeten een chilipeper. Enkele uren later bracht ik mijn menstruatiecup in. Dat was geen aanrader. Liefs, Maren

— Maren Moreau (@MarenMoreau) August 31, 2020

Helaas herkenbaar -O-

Auw :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:44

Ja dat heb ik nog wel een tijdje voelen nagloeien

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 15:10

corinep schreef:
plutolover schreef:

Dit verhaal doet mij denken aan een strip in de penny die ik als pennymeisjes gelezen heb over een wedstrijdpaard wat geen wedstrijden meer kon lopen en toen doodongelukkig werd. Op een dag besloten ze m helemaal te wassen en vlechten alsof ie op wedstrijd ging en het paard bloeide weer helemaal op, toen ze met m naar de trailer liepen werd ie volgens mij ingeslapen. Ik heb toen gehuild en iedere keer als ik er weer aan denk gehuild en nu dus weer. Slaat helemaal nergens op :')

Maar ik hoef niet ongesteld te zijn om te janken hoor, dat kan ik altijd wel :D Lucht behoorlijk op sinds ik besloten heb dat dat gewoon ok is.

Ohja en de film Blue Lagoon heb ik heel vroeger 1x gezien(kreeg toen gelijk "voorlichting" over menstruatie. Ik heb de film nooit meer willen kijken omdat het kindje "nooit meer wakker worden besjes" had gegeten en de papa en mama ze toen ook besloten te eten. Toen ze gevonden werden door hun ouders dacht ik dat alleen het kindje het overleefd had. Heb m laatst toch nog een keer gekeken en toen bleek dat ik het verkeerd onthouden had en dat ze gewoon sliepen. Nou huilen huilen huilen niet normaal. En nu natuurlijk weer :')

Je eerste voorbeeld was volgens mij uit de Ponyclub, over het paard Danilo dacht ik. Laatste zin was iets van: hij heeft het schot niet eens meer gehoord of gevoeld. Hij galoppeerde al, op gezonde en sterke benen door de bossen, en vloog over hindernissen zo hoog als de hemel...

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 15:30

Van die doemscenario's in je hoofd die waarschijnlijk nooit gaan gebeuren, maar dat je jezelf dan helemaal verdrietig maakt :')