Kaka schreef:Wat een prachtig haar heeft jouw zoon TS! Mijn zoon, jaartje jonger, is er jaloers op. Die wil zijn blonde haren net zo lang laten groeien. Geen tips voor vlechtwerk, maar ik zag ook prachtige voorbeelden langs komen waar je helemaal los op kunt gaan.
Iemand noemde hier de 'net-niet-fase', daar heb ik wel tips voor omdat mijn zoon die net voorbij is (altijd haar in je oog omdat het nog te kort is om achter de oren weg te stoppen): hoedjes, petten, mutsen en de 'David Beckham haarband'. Staat nog leuk ook.
En omdat ik zelf ook licht krullend haar heb wat snel neigt naar pluizen: weinig wassen, 2x per week conditioner zonder zooi erin en alleen nat kammen met een grove kam = geen pluis meer en glanzend, doch niet vet haar.
Die net niet fase hebben wij ook gehad idd.
Ook opgelost met een soort haarbanden/bijna bandana's
We hebben toen een paar gevonden van Cars waar hij fan was dus hij droeg ze ook graag en ik vond het er ook nog eens stoer uitzien
KarenQ schreef:Tjeee... mooie bos haar! Toch wel grappig om te zien dat sommige kinderen al snel zo'n enorme bos kunnen kweken en andere erg lang met een soort babyhaar rond blijven lopen. (Observatie mbt neefjes en nichtjes.)
Het kind is ook nog eens zo kaal als wat geboren