Toverbal schreef:Ts, vat dit aub niet verkeerd op.
Maar je gaf al aan dat je zat te wachten op iets dat verkeerd zou gaan, omdat dat vaak gebeurd in jouw leven.
En dit nu het bewijs is.
Maar ligt dat niet gewoon aan de keuze die je zelf maakt?
Ik snap dat je ontzettend verliefd bent, maar dit zijn wel rode vlaggen om een gezonde basis te krijgen voor een relatie.
Een baby bij een andere vrouw, die "bewust" heeft gelogen.
En je partner staat onder bewind, dus mogelijk heeft hij eerder zelf verkeerde keuzes gemaakt.
En jij stap daar nu zelf bewust in, je laat je bewust mee voeren met dit drama. Terwijl zoals ik lees je eigenlijk genoeg hebt aan jezelf. Kort gelden een burn-out en medicijnen.
Ik wil niet vervelend zijn, maar jij hebt echt een partner nodig die stabiel is en jouw leert op eigen benen te staan! Deze man waar je nu verliefd op bent, die heeft genoeg aan zijn eigen drama op dit moment.
Echt kies voor jezelf!!! En zorg dat je niet afhankelijk bent van een partner (echt geloof mij uit eigen ervaring, als je dit kan, sta je zo sterk op jezelf, dan maak je hele andere keuzes) en voor jezelf kan zorgen en blijf bij andermans drama vandaan!!!
Mijn advies, kap ermee hoe moeilijk het ook is!!
Richt je op je eigen herstel en studie.
Toen ts schreef dat haar vriend onder bewind staat en dat er daarom eerst geld vrijgemaakt moet worden voor die test,toen dacht ik eerlijk gezegd ook dat dit toch niet zo'n droompartner is.Want als ts hiermee doorgaat dan mag zij straks gaan betalen voor van alles en nog wat omdat hij financiele problemen heeft.Ik snap best dat je verliefd kunt worden maar blijf liever op jezelf wonen en houd wat afstand,anders wordt je straks meegezogen in zijn problemen.