Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 19:12

Jolien87 schreef:
Ik knijp hem wel een beetje nu ze ook hier in Zwolle oproepen om te gaan rellen. Ik woon precies tussen de Melkmarkt, waar ze zeggen te verzamelen en de IJsselhallen, waar nu een grote test- en vaccineerlocatie is. Die twee plekken liggen op steenworpafstand van elkaar dus ik zou er niet gek van staan te kijken als ze massaal op de IJsselhallen af marcheren.

Mijn zusje woont ook in Zwolle en zei dat er vanaf 19u werd opgeroepen om te komen. Hier in assen hetzelfde blijkt nu. Ik woon gelukkig nog ver buiten de stad in een rustige wijk. Geen fijn idee om er vlakbij te wonen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 19:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 19:16

Ik knijp m hier ook wel een klein beetje voor de rellen in Tilburg..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 19:30

Zebrastreep schreef:
Jolien87 schreef:
Ik knijp hem wel een beetje nu ze ook hier in Zwolle oproepen om te gaan rellen. Ik woon precies tussen de Melkmarkt, waar ze zeggen te verzamelen en de IJsselhallen, waar nu een grote test- en vaccineerlocatie is. Die twee plekken liggen op steenworpafstand van elkaar dus ik zou er niet gek van staan te kijken als ze massaal op de IJsselhallen af marcheren.

Mijn zusje woont ook in Zwolle en zei dat er vanaf 19u werd opgeroepen om te komen. Hier in assen hetzelfde blijkt nu. Ik woon gelukkig nog ver buiten de stad in een rustige wijk. Geen fijn idee om er vlakbij te wonen

Ik verhuis wel naar Nieuw-Zeeland en stel me daar voor als Duitser. Schaam me dood voor onze medemensen hier in NL. :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 19:52

Zebrastreep schreef:
Jolien87 schreef:

Sterkte allebei, hopelijk valt het mee in vergelijking met de andere plaatsen... :\

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:17

Over de blauw licht brillen van pagina's terug: wat bij mij al hielp was mijn schermen op nachtstand zetten, dan wordt ook het blauwe licht uitgefilterd en hoef je geen speciale bril op (moet dat standje natuurlijk wel op je pc staan) op Windows machine gewoon onder display settings. Scheelt-zo-veel :-)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:24

Aan een collega die het te veel moeite vond om de remsporen in de wc even weg te borstelen na een grote boodschap.
Soms vraag ik me echt af hoe mensen dat thuis doen...

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 20:44

Vandaag echt aan mijn vriend!

Begon vorige week al met dat onze pup is geopereerd aan een speekselklier abces. Dat ingepakt houden is echt gods onmogelijk. Dus je blijft heisen. De hele dag door. Je kan het beestje niet uit het oog verliezen.

Ik moest eten koken en laat hem 2 tellen over aan mijn vriend. Die heeft zijn ogen op de tv dus de kleine man krijgt het voor elkaar de drain is eruit.

Bij de DA we laten de drain eruit en pakken de boel in.
Ja geweldig. Niet te doen, en oppas regelen die zo gek zijn net als ik de hele dag te heisen. Snachts niet slapen want heisen. (De kraag opheisen van ons puppekind)

Vriend lief komt vanavond thuis, hele verhalen over zijn werk. Probeer zo aandachtig mogelijk te luisteren, vragen te stellen etc.. maar mijn wekker ging vanmorgen ook weer om 04.00u dus mijn aandacht verslapte even door een nieuws bericht op tv en hop meneer is kwaad.

Wederom eten koken en de kraag van ons puppekind zakt weer onderste boven. Dus ik zeg klap even terug. Nou toen was het hek van de dam en nu is hij naar bed.

Ik heb eten in vuilnisbak gekiept.

En de pup weer in gepakt.

Echt hoe moeilijk kan het zijn? Even 2 tellen op onze hond te letten?

Een overleden vriendin van mij zei vroeger wel eens.
Een man is een foutje van onze lieve heer.
Zucht!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:05

Seventje schreef:
Vandaag echt aan mijn vriend!

Begon vorige week al met dat onze pup is geopereerd aan een speekselklier abces. Dat ingepakt houden is echt gods onmogelijk. Dus je blijft heisen. De hele dag door. Je kan het beestje niet uit het oog verliezen.

Ik moest eten koken en laat hem 2 tellen over aan mijn vriend. Die heeft zijn ogen op de tv dus de kleine man krijgt het voor elkaar de drain is eruit.

Bij de DA we laten de drain eruit en pakken de boel in.
Ja geweldig. Niet te doen, en oppas regelen die zo gek zijn net als ik de hele dag te heisen. Snachts niet slapen want heisen. (De kraag opheisen van ons puppekind)

Vriend lief komt vanavond thuis, hele verhalen over zijn werk. Probeer zo aandachtig mogelijk te luisteren, vragen te stellen etc.. maar mijn wekker ging vanmorgen ook weer om 04.00u dus mijn aandacht verslapte even door een nieuws bericht op tv en hop meneer is kwaad.

Wederom eten koken en de kraag van ons puppekind zakt weer onderste boven. Dus ik zeg klap even terug. Nou toen was het hek van de dam en nu is hij naar bed.

Ik heb eten in vuilnisbak gekiept.

En de pup weer in gepakt.

Echt hoe moeilijk kan het zijn? Even 2 tellen op onze hond te letten?

Een overleden vriendin van mij zei vroeger wel eens.
Een man is een foutje van onze lieve heer.
Zucht!

Beterschap met jullie puppekind!
En begrijp je ergernis heel goed.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:06

Vriendje die de afwas zou doen. Raad eens wat er nog op het aanrecht staat...

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:12

_San87_ schreef:
Vriendje die de afwas zou doen. Raad eens wat er nog op het aanrecht staat...

Ik voel met je mee -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:16

Jolien87 schreef:
Nayomie schreef:
Niet per se een ergernis, maar iemand in dit topic had het over een blauw licht filterbril. Heb er ook eentje genomen omdat ik ook hele dagen achter de PC zit. Kleine aanpassing maar geeft nu al meer rust aan de ogen. :))

Nice! Ik was nog aan het kijken naar een goeie bril. Welke heb jij?

Ik heb nu een 'simpele' van bol.com. Als het op langere termijn ook fijn is, wil ik naar de opticien gaan voor een beter passende bril.
https://www.bol.com/nl/p/jands-nr-2-com ... androidapp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:30

Dat ik bang ben zwanger te zijn ofzo. Ben ineens sinds afgelopen week sneller moe, afgelopen weekend zelfs zo goed als van m'n stokje gegaan. Was net optijd anders had iemand me van de grond mogen rapen. Voel me gewoon raar. Maar het kan niet want ja spiraaltje.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:32

Doe een test... al acht ik het met een spiraal wel heel klein.

Maar een test geeft je zo antwoord. Niets is zo raar hier onzeker over te zijn.

Vergeet niet dat je nachtdiensten ook veel ongemak met zich mee kan brengen.

Beterschap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:41

Knert schreef:
Doe een test... al acht ik het met een spiraal wel heel klein.

Maar een test geeft je zo antwoord. Niets is zo raar hier onzeker over te zijn.

Vergeet niet dat je nachtdiensten ook veel ongemak met zich mee kan brengen.

Beterschap

Nah ja voelme niet ziek of fysiek anders ofzo. Maar ja gwn raar idk. Vergeet ineens kapot veel en dus snel dat ik licht in m'n hoofd word zonder aanleiding. Heb trouwens ook constant 2 weken lang rechts pijn (denk ovulatie ofzo). Das niet anders geworden. Zat er idd wel over na te denken om een test te halen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:46

Gewoon een test halen, dan weet je het zeker.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:05

Aan mensen die té graag aandacht willen...

En dat ( vooral) de avond steeds veel te snel voorbij gaat.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:09

Marije_1997 schreef:
Dat ik bang ben zwanger te zijn ofzo. Ben ineens sinds afgelopen week sneller moe, afgelopen weekend zelfs zo goed als van m'n stokje gegaan. Was net optijd anders had iemand me van de grond mogen rapen. Voel me gewoon raar. Maar het kan niet want ja spiraaltje.

Dit is misschien niet het eerste waar je aan zal denken, maar laat je testen op corona. Ik heb nu zelf corona en zowel mijn vader en ik waren echt heel erg moe en ik had dan ook dat als ik wat deed dat ik dan licht in mijn hoofd werd. Vermoeidheid hoort ook echt bij corona helaas.

Ik erger mij momenteel aan de mensen die aan het rellen zijn, ik schaam mij diep om Nederlander te zijn op het moment...

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:11

Net rellen hier in de stad. Komt iemand de stad uit rennen. Mijn flat in. Ik doe mijn deur open en zie hem zo naast me bij mijn irritante buurvrouw naar binnen gaan. :7

Heb nog even gevraagd of het rustig was in de stad, hij zei van wel. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:16

taartjee schreef:
Marije_1997 schreef:

Dit is misschien niet het eerste waar je aan zal denken, maar laat je testen op corona. Ik heb nu zelf corona en zowel mijn vader en ik waren echt heel erg moe en ik had dan ook dat als ik wat deed dat ik dan licht in mijn hoofd werd. Vermoeidheid hoort ook echt bij corona helaas.

Ik erger mij momenteel aan de mensen die aan het rellen zijn, ik schaam mij diep om Nederlander te zijn op het moment...

Nope kan en is geen corona. Ik kan gewoon werken zonder licht in m'n hoofd te worden. En ik doe fysiek zwaar werk. Maar gisteren 10 min lopen even naar de supermarkt was teveel. Moe moe ben ik niet. Maar meer het vermoeide gevoel, zonder dat ik het eigenlijk ben. Idk moeilijk omschrijven voel me raar. En door m'n spiraaltje weet ik dat ik niet zwanger kan zijn. Toch heb ik een raar gevoel.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:21

De rellen %)
Kan het echt niet begrijpen. Dat je het niet eens bent met de avond klok, tot daar aan toe. Maar rellen, vernielingen... Nee
Laatst bijgewerkt door michelle___ op 25-01-21 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:22

Oh en pakket ophalen bij de buren is hem niet geworden, ze hadden hem in de patio gegooid. Misschien een uitlokkende actie, maar ben vooral blij dat ik niet weer de confrontatie hoef aan te gaan :roll:

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:22

michelle___ schreef:
De rellen %)
Kan het echt niet begrijpen. Dat je het niet eens bent met de avond klok, tot daar aan toe. Maar rellen, vernielingen... Nee

Nou he....
En dan nu al die aankondigingen van de andere steden die nu willen laten zien "hoe het moet"....

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:25

iirrssjjee schreef:
michelle___ schreef:
De rellen %)

Nou he....
En dan nu al die aankondigingen van de andere steden die nu willen laten zien "hoe het moet"....

Morraalridders :')
Kijk nu Jinek, mensen plunderen een Jumbo of een Dirk... Waaaaarom? Gratis Colaatje voor onderweg? :roll:

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:26

Marije_1997 schreef:
Nope kan en is geen corona. Ik kan gewoon werken zonder licht in m'n hoofd te worden. En ik doe fysiek zwaar werk. Maar gisteren 10 min lopen even naar de supermarkt was teveel. Moe moe ben ik niet. Maar meer het vermoeide gevoel, zonder dat ik het eigenlijk ben. Idk moeilijk omschrijven voel me raar. En door m'n spiraaltje weet ik dat ik niet zwanger kan zijn. Toch heb ik een raar gevoel.

Mijn vriend had ook geen klachten. Op vermoeidheid na. Maar testte wel positief op Corona. Zal het dus niet uitsluiten en voor de zekerheid testen.