Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Morrie schreef:Wij hebben ook een ledstrip onder het bed. Staat wel de hele nacht aan, rood licht, schijn je goed van te slapen. In de caravan heb ik dat niet en daar heb ik grote moeilijkheden met inslapen
tienus63 schreef:Oja, qua verlichting.
Uitstapverlichting onder het bed.
Led strip die zacht geel licht geeft, bewegingssensor die qua brandtijd ingesteld kan worden.
Ideaal als partner er heel vroeg uit moet voor zijn werk, geen (schemer)lamp die aan moet.
We hebben hem aan de binnenkant van ene zijde van het bed geplakt, zodat er minder reflectie op de spiegeldeur van de kast is.
Aan de andere zijde van het bed, is de strip gewoon aan de onderkant van de plank geplakt.
xSCWx schreef:Ja zeker is dat er van Hue, de lichtstrip en als je daar een bewegingssensor aan koppelt heb je hetzelfde systeem. Ben je ongeveer €100 verder.

, hackers?) brokjes schreef:In het kader van je leven makkelijker maken en ik erg vaak ruzie heb met mijn oordopjes, overweeg ik draadloze bluetooth oortjes. Zijn deze fijn en de moeite waard?
Zijn ze veilig (bluetooth straling, hackers?)

Morrie schreef:ze werken wel op een iMac met MS teams erop, toen ik nog werkte, had iedereen die dingen in. Ik heb ze pas gekocht toen ik al gestopt was met werken (en mijn iMac is veel te oud)
dat is ook een simpel ding die mijn leven veel beter/gemakkelijker maakt. brokjes schreef:Kunnen airpods met een android telefoon?