1. Verjaardag van mijn grote zus gevierd 2. Dire Straits ontdekt (ik kende de bekende nummers al, maar nu ben ik fan ) 3. Drukke dienst gehad, dus lekker doorgewerkt
Ik doe ook mee! Wat een leuk positief topic. Hier wordt je toch blij van
1. Ik heb een heerlijk nummer gevonden op Spotify 2. Zo meteen lekker met de auto naar mijn volgende vergadering 3. Een mars gegeten omdat mijn dieet het vandaag toelaat
Mando
Geplaatst: 20-01-21 13:31
Vandaag al 3 mooie dingen.
- fysio die me zo hard te pakken had, maar ik zo blij ben (had een frozen shoulder) dat ik nu mijn arm steeds beter kan bewegen.
- compliment van mijn fysio en mijn stalgenoot dat mijn benen zo slank worden... uhhhh de rest ook hoor
- dat ik een goede nachtrust had gehad en weer was opgeladen vanochtend...
1. ik heb het einde van mijn werkdag gehaald...en dat zegt wat want ik had rugpijn van hier tot Tokio en een brandende schouder. Rot stoelen. 2. ik heb weer 15 min op King mogen stappen. 3. zo lekker op de bank met AC.
SplashIsLief
Geplaatst: 20-01-21 19:34
1. Heerlijke rit met Nuut gemaakt 2. Er kunnen zijn voor mijn vader 3. Veel gewandeld en buiten geweest
Kookaburra
1- Heerlijk aan de hand gaan wandelen met mijn paard 2- Zaterdag naar eerste autootje kijken (leuk vooruitzicht) 3- Mijn stappendoel (10.000 stappen) behaald
Wat een fijn positief topic, ik haak ook in . 1. Lekkere buitenrit gemaakt 2. Paard was op mijn voet gesprongen maar ik kan nog prima lopen 3. Onder het genot van een drankje de dag kunnen afsluiten met een muziekje
Jalapeno
Geplaatst: 20-01-21 21:11
Ik reageer bijna nooit op Bokt, maar een topic als dit heb ik echt even nodig! Heerlijk positief
1. Ik heb proefpakketjes voor het uitkiezen van de vloer in mijn hopelijk straks definitieve nieuwe woning besteld
2. Ik had gisteren veel hoofdpijn en dat was vandaag zo goed als weg!
3. Ik had verwacht dat het de hele dag zou regenen, maar het is zo goed als droog gebleven. Waardoor ik in de middag eindelijk weer even een rondje ben gaan hardlopen. Heerlijk!
Ik ga ook mee doen: 1. Super productieve dag gehad met school en stage vandaag. 2. Heerlijk gegeten 3. Mijn writersblock wat betreft mijn beheersingsindicatoren en module opdrachten is opgelost!
Juut
Geplaatst: 20-01-21 21:32
- Biden is president - mok pony lijkt tot rust te komen - lekker gewerkt met mn clienten
Judass
Geplaatst: 20-01-21 21:33
1. De inauguratie van Biden en Harris 2. Begin van (onverwachts) vijf dagen vrij 3. Heerlijk eten besteld bij een tent om de hoek
1. Lekker glutenvrij banqnenbrood gebakken. 2. Gezellig meegeweest naar paard van mijn vriendin. 3. Milkshake aardbei met slagroom bij KFC gehaald, zo lekker!
1. Waarschijnlijk kan ik toch per 1 februari stoppen met mijn huidige baan 2. Een bijna schoon huis (ga nog even dweilen) 3. Baby die altijd super enthousiast is als ik haar ophaal van oppas
Verjaardag buurmeisje gevierd en samen slechtste chauffeur van Nederland gekeken.
xPareltje
Geplaatst: 21-01-21 01:24
Van gisteren, want ik ben een halfuur telaat met posten haha oeps.
1. Iets kunnen betekenen voor iemand 2. Heerlijk avondeten gegeten 3. Begonnen aan een netflix film die ik al een tijdje wilde kijken, maar waar ik nog geen tijd voor heb gehad.
1. Dat ik volgende week ga samenwonen 2. Dat ik waarschijnlijk ook al een leuke plek gevonden heb voor Rogie 3. Dat ik helaas de katten weg ga doen maar ze gezellig bij mijn zusje en haar vriend mogen gaan wonen