Van “I love you so much” naar foetsie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:42

_Ekenna schreef:
Eigenlijk wel okee!
Vorige week vrijdag heeft ie me gefacetimed en zei dat hij een fout heeft gemaakt, me mist, het niet meer zo tussen hem en z’n ex is als hij dacht/had gehoopt, en nu bezig is met een of ander certificaat halen en daarna, volgende week, terug komt naar Nederland. Maandag hebben we geappt en toen kwam het er eigenlijk een beetje op neer dat ie misschien toch niet meer terug kwam. Ik heb toen afgelopen dinsdag het volledige contact direct afgekapt. Ik ben geen stuk speelgoed.. Ik heb ‘m overal geblokkeerd en verwijderd. Heb er geen behoefte meer aan. En sindsdien gaat het echt een heel stuk beter.

Wauw, wat dapper, sterk en verstandig van jou. Respect.

cissy

Re: Van “I love you so much” naar foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:48

Lijkt wel een flipperkast die kerel, wel niet wel niet oeps foutje bedankt!??
Goed plan dat je m overal hebt geblokkeerd, wat een loser.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:55

Geweldig TS, heel goed gedaan!!
Wat denkt ie wel niet om zo met mensen om te gaan, zowel met jou als ex. Je verdient iemand die 100% voor jou gaat.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 17:03

Heel dapper! Hoe moeilijk het ook mag lijken, dit is de beste oplossing. Zoals je zegt, je bent geen speelgoed.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 17:09

Wat heeft die gast een bijzondere manier van met mensen omgaan... Die ben je beter kwijt dan rijk.

Fijn dat het oplucht nu je hem helemaal uit je leven hebt geschrapt!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 17:17

Lief! Dank jullie wel!

Vanochtend heeft hij me op een social media kanaal, waar ik ‘m nog niet geblokt had - wel verwijderd, wel een bericht gestuurd. Dat ik wel iemand vind die mij wel waard is en dat het hem spijt hoe hij me heeft behandeld, blablabla. Hij blijft dus naar mogelijkheden zoeken om toch contact te hebben terwijl ik ‘m al vrijwel overal had geblokkeerd. Ik heb gevraagd waarom..
Kreeg ik geen reactie op. Dus ik heb de vraag maar zelf voor ‘m ingevuld:

Cause you realize that you made a mistake but that it’s hard for you to admit. That things are not like you thought/hoped with her. That you two will never be happy on the long term. That you miss me, and that you’re throwing away love and happiness. Don’t ever text me again. Not on FB, not through e-mail, not on WhatsApp, not through SMS, not here. Not anywhere. You can call or FaceTime me on my phone number if you REALLY want or need to talk. But other than that I don’t ever wanna hear from you again.

Goodbye.

*block*

Vrij duidelijk denk ik zo. :D

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 17:29

Waarom houdt je de deur nog open voor contact?

Ik zou het echt 100% afsluiten.
Jammer voor hem als hij de behoefte voelt om te bellen. Dat is dan zijn probleem en niet het jouwe toch?

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 17:41

Van twee walletjes eten noemen ze dat toch? Denk je echt dat hij haar, op zijn zoon na, totaal heeft afgekapt op het moment dat hij in Nederland was? Om vervolgens bij terugkomst gelijk te verloven.
En nu hij daar is zoekt hij naar openingen bij jou. En die zijn er nog steeds. Wat ik best begrijp van jouw kant hoor.
Ik denk dat negeren het beste werkt in deze.

Heel veel succes. Hoop oprecht dat je een onwijs leuke kerel treft. Volgens mij ben je een onwijs leuke en loyale meid!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 17:43

Topvrouw!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 17:49

boemel schreef:
Waarom houdt je de deur nog open voor contact?

Ik zou het echt 100% afsluiten.
Jammer voor hem als hij de behoefte voelt om te bellen. Dat is dan zijn probleem en niet het jouwe toch?

Vraag ik me ook af. Nu houd je toch de deur open. En hij zal je vast binnen enkele dagen FaceTimen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 17:54

Hij gaat me niet FaceTimen, iig niet de aankomende weken. Mocht hij daarna toch nog z’n verhaal kwijt willen, dan mag dat. Maar dan ben ik al weer een heel stuk verder. En daarnaast, mocht hij toch terug komen naar NL, hoor ik dat graag van hem zelf voordat hij ineens naast me staat op ‘t werk. En ik wil niet dat ik werken in Nederland voor hem ‘onmogelijk’ maak. Ja.. kweenie. Misschien ben ik nog steeds gewoon te goed voor ‘m. :+

@ Annet, lief, dankjewel! Ik heb er nooit aan getwijfeld of hij het contact wel of niet volledig had afgekapt toen wij een relatie hadden. Maar nu weet ik het idd niet zo zeker meer. Ik heb hun berichten nooit gelezen, heb m er wel eens naar gevraagd.. maar of hij dan de waarheid sprak weet ik niet. Maar doet er nu ook niet meer toe. ‘t Is klaar zo. :)

@ Urielle thanks <3

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 17:56

Een met mijn voorgangers, Ts, je verdient echt veel beter dan zo'n lapzwans. Dat je begrip voor zijn situatie opbrengt siert je enorm, maar zet jezelf alsjeblieft op de eerste plaats. Dat verdien je. :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:42

Ts ik snap je hoor, ik vind dat je 't echt top aanpakt.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:50

_Ekenna schreef:
Eigenlijk wel okee!
Vorige week vrijdag heeft ie me gefacetimed en zei dat hij een fout heeft gemaakt, me mist, het niet meer zo tussen hem en z’n ex is als hij dacht/had gehoopt, en nu bezig is met een of ander certificaat halen en daarna, volgende week, terug komt naar Nederland. Maandag hebben we geappt en toen kwam het er eigenlijk een beetje op neer dat ie misschien toch niet meer terug kwam. Ik heb toen afgelopen dinsdag het volledige contact direct afgekapt. Ik ben geen stuk speelgoed.. Ik heb ‘m overal geblokkeerd en verwijderd. Heb er geen behoefte meer aan. En sindsdien gaat het echt een heel stuk beter.

Wat een eikel.

Prima gedaan hoor, het contact verbreken :j Je verdient beter

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 20:28

Goed gedaan TS, maar ik snap dat dit echt moeilijk is hoor. Eerst beloftes maken en dan weer twijfelen.
Goed dat je voor jezelf opkomt.

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 20:36

Ik vind het heel knap van je TS, dat je zo voor jezelf durft te kiezen. Groot gelijk ook, zo te horen verdien jij echt wel beter! :)

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 20:40

Ik krijg het gevoel dat hij jou voor de sex erbij wil houden voor de tijd dat hij in NL is.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 22:30

Iedereen heeft t maar over dat hij word gedwongen maar je kunt ook gewoon van 2 mensen houden en als 1 dat je kind heeft en vraagt om een 2e kans...maar tja, ook dit is speculatie, k*t blijft t

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 22:41

Xx schreef:
Ik krijg het gevoel dat hij jou voor de sex erbij wil houden voor de tijd dat hij in NL is.

En dat gevoel baseer je serieus op een paar berichten die maar één kant van het verhaal belichten? Bijzonder.

Goed gehandeld TS, je bent een topper!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-21 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd.

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:32

Annet73 schreef:
Van twee walletjes eten noemen ze dat toch? Denk je echt dat hij haar, op zijn zoon na, totaal heeft afgekapt op het moment dat hij in Nederland was? Om vervolgens bij terugkomst gelijk te verloven.
En nu hij daar is zoekt hij naar openingen bij jou. En die zijn er nog steeds. Wat ik best begrijp van jouw kant hoor.
Ik denk dat negeren het beste werkt in deze.

Heel veel succes. Hoop oprecht dat je een onwijs leuke kerel treft. Volgens mij ben je een onwijs leuke en loyale meid!

Ik ben het hier wel mee eens. Als hij zelf aangeeft dat het niet meer is met zijn ex zoals hij dacht/hoopte toen hij er heen ging. Klinkt het toch alsof hij zelf de keuze heeft gemaakt om naar haar toe te gaan en niet echt gedwongen is. Dus dan heeft hij zelf de keuze gemaakt nadat hij I Love You had gezegd tegen jou.
Ik wil je er niet verdrietiger mee maken maar misschien sterkt dit je wel. Want hij is je echt niet waard! Hij zal het misschien wel blijven proberen, voor zijn ego, schuldgevoel of om weer een back-up te hebben als die in NL is. Maar meid, laat dat niet toe! Je bent veel meer waard. Gewoon iemand die 100% voor jou gaat!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:38

Wat goed van je dat je zo duidelijk hier in kan zijn, diep respect hoor!

Overigens zou ik het ook helemaal niet gek vinden wanneer je iemand die het gewoon even niet meer rondgebreid krijgt in zijn hoofd en hart, op een gegeven moment vergeeft als hij alles weer duidelijk op een rijtje heeft en duidelijk is in het toekomstperspectief.

Maarja een vrouw met een kind dat blijft een erg tricky situatie....ook al passen ze niet bij elkaar, ze komen toch nooit helemaal los van elkaar. Dus voor jou zou het echt wel het beste zijn als je een "makkelijkere" kerel vindt die er 100% voor jou is :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-21 22:44

In eerste instantie dacht ik idd ook dat hij toch op een of andere manier gedwongen werd door z’n ex. Inmiddels is die gedachtegang veranderd en ben ik er wel van overtuigd dat hij daar heen is gegaan om die relatie te redden. Of het nou zijn keuze was om er zo op stel en sprong heen te rijden... dat denk ik niet. Ze zal ‘m wel een ultimatum hebben gesteld. Nu terug komen = laatste kans oid.

pmarena schreef:
Wat goed van je dat je zo duidelijk hier in kan zijn, diep respect hoor!

Overigens zou ik het ook helemaal niet gek vinden wanneer je iemand die het gewoon even niet meer rondgebreid krijgt in zijn hoofd en hart, op een gegeven moment vergeeft als hij alles weer duidelijk op een rijtje heeft en duidelijk is in het toekomstperspectief.

Maarja een vrouw met een kind dat blijft een erg tricky situatie....ook al passen ze niet bij elkaar, ze komen toch nooit helemaal los van elkaar. Dus voor jou zou het echt wel het beste zijn als je een "makkelijkere" kerel vindt die er 100% voor jou is :)

Dankjewel! Het is in zijn hoofd inderdaad een enorme warboel, en ik weet dat ik dat uiteindelijk echt wel kan vergeven. Hij heeft me echt niet bewust zo willen behandelen, hoewel het natuurlijk toch echt niet goed te praten is. Maar hij zal het me dan wel allemaal heel duidelijk uit moeten leggen en stappen moeten ondernemen om mentaal weer helemaal “helder” te worden. Maar of het ooit weer iets kán worden... daar heb ik wel m’n twijfels bij. Want dit zal toch wel altijd diep van binnen aan me blijven knagen. We gaan het allemaal wel zien mettertijd. Nu is ‘t voorlopig gewoon ik, mij en mezelf. M’n zelfvertrouwen, en het vertrouwen in de mede-mens/man, heeft toch wel (weer) een fikse deuk opgelopen, dus dat eerst maar weer op orde krijgen. :)