omdat de maten per merk zoveel verschillen dat ik dat nooit online koop
maar denk wel dat we het overleven 
En de bouwmarkt
maar gelukkig mag je daar wel bestellen en afhalen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
omdat de maten per merk zoveel verschillen dat ik dat nooit online koop
maar denk wel dat we het overleven 
maar gelukkig mag je daar wel bestellen en afhalen
nps schreef:ElSea schreef:De bouwmarkt, gezien we midden in een verbouwing zitten... Echt poedersuiker met de hoofdletter K. Je hebt zovaak dat je iets op raakt/ineens nodig hebt en dan niet verder kan tot je weer voor de 4e keer die dag naar de bouwmarkt bent geweest
Ditwij hebben ook de laatste twee weken van december vrij genomen en hebben nog best wat grote dingen nodig (gipsplaten, verf). Ik hoop op (online) bestellen en afhalen.
) en de pedicure._San87_ schreef:Morrie schreef:ik kom al vanaf maart niet meer in winkels, ik doe alles online. Met een beetje zoeken vaak nog goedkoper dan in de winkel!
Ik vind het dan weer wel een ding om lokale ondernemers te steunen. Dus ik ging wel lekker naar de winkels, de kapper en de pedicure. Dat laatste gaat online bepaald niet lukken en nu baal ik dat ik vorige week geen afspraak heb gepland.
Bij de website Libris.nl is een flink aantal boekhandels aangesloten (Broese, Paagman etc), als je daar iets online bestelt, dan kun je kiezen naar welke winkel de opbrengst moet gaan. Ongetwijfeld kost deelname ook iets voor die winkels, maar het is in ieder geval beter dan je geld naar bol.com of Amazon brengen. Tiggs schreef:Kan je eigenlijk een PostNL bezorger gewoon een fooi geven? Die beste man staat hier zo vaak aan de deur en volgens mij verdienen ze zo beroerd, dat ik hem wel een extraatje gun.
Karin schreef:Libris, die noemde ik idd al in dit topic. Daar kun je centraal bestellen bij je eigen lokale boekhandel (of een andere naar keuze als je iemand in een andere plaats een cadeautje wilt geven, ik noem maar wat). Sinds ik van die site weet, bestel ik vrijwel al mijn nieuwe boeken daar.
marleen_usar schreef:Geen winkel mis ik maar de hondenspeeltuin, ik heb een Roemeen in de opvang en die kon daar heerlijk los lopen.