Wat doe/koop jij écht voor jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:28

Pepperrr schreef:
Skippy01 schreef:

Ow, dit vind ik wel héél subtiele zelf-zorg :')
(wie het kleine niet eert... absoluut waar! Maar die reep chocolade koop ik toch zeer regelmatig hoor :D )

Ben net 30 kilo kwijt en wil ik vooral graag zo houden _O- Zodra ik al naar suiker kíjk zit er alweer 5 kilo aan. Dus héél af en toe inderdaad :')

Ah, groot gelijk in dat geval! Dan is het 'gewicht zo houden' een beetje het cadeautje aan jezelf ook *D Super knap trouwens, zoveel afvallen _/-\o_

Pepperrr

Re: Wat doe/koop jij écht voor jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:40

Klopt, is het mooiste en fijnste 'cadeau' wat ik ooit aan mezelf gegeven heb. Dat is nou echt iets waar ik zo ontzettend happy van geworden ben, en nog steeds ben. Zeker als ik oude foto's terug kijk :D

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:44

Wat ik echt voor mezelf doe? Ik denk mijn honden(sport). Ik doe behendigheid. mijn eerste hond vond er geen zak aan, de tweede hond vond het oke maar wilde vooral mij blij maken, maar mijn huidige hondje vind het net zo fantastisch als ik en dat is echt feest! Gaat flink wat budget in, 2x in de week met twee honden trainen, vaak nog workshop/seminars en buiten de corona tijd vaak om het weekend wedstrijd. Is hard werken maar geniet er zo van!

Verder kapper, nagels, beautysalons etc geef ik dan weer helemaal niks om. Ook shoppen is voor mij niet weggelegd.. :o

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:04

Ik word heel blij van aankopen voor mijn tuin. Zaadjes voor de minimoestuin, nieuwe planten, lekker luchtje voor de jacuzzi, solarlampen voor de bomen/ struiken en powertools die het onderhoud wat makkelijker maken :D Ik probeer mijn tuin een beetje een festival sfeertje te geven, dat je overal waar je kijkt iets bijzonders ziet. Mijn beste aankoop dit jaar was een solarlampje van blik in de gedaante van een kameleon. Was nog geen 5 euro bij de action maar als ik hem zie word ik meteen vrolijk:D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:07

Storm schreef:
Wat doe jij voor jezelf? Of wat koop jij voor jezelf wat je eigenlijk best duur vind? En waarom?

Ik laat op dit moment mijn benen laseren. Geen haartjes meer. Het is best prijzig, maar het haar komt niet terug. Dit is het eerste dat ik écht iets voor mezelf/voor mijn lijf doe na de scheiding met mijn exman. Een kadootje omdat ik het verdien :)

Een paard en alles er omheen. Kost iedere maand bakken met geld.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:10

mijn paarden, mijn fijne huis buitenaf, escaperooms, lekker eten, en vooral mooie vakanties

niet aan kleding, makeup, enzo

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 11:11

1x per 6 weken naar de pedicure. Is noodzakelijk overigens maar het is wel echt voor mezelf :)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:05

Door dit topic had ik opeens weer zin in ECHT iets voor mezelf doen!!!!! In mijn eerdere reactie gaf ik al aan dat ik nooit iets echt voor mezelf doen omdat ik alleen ben en een hypotheek heb en natuurlijk mijn oude paardje wat genoeg aan kosten met zich meebrengt met zijn ESS aandoening.

Maar toeval wil dat ik een aardigheidje van mijn ouders kreeg en juist nu in deze tijd, en door dit topic heb ik mezelf gisteren getrakteerd op wat ik ECHT lekker vindt:

Een hotelkamer hier om de hoek geboekt mét ligbad!!!
Heerlijk daar gegeten ( in een leeg restaurant, :D ) en daarna héérlijk in bad gelegen met een glaasje wijn en een goed boek. Daarna me bed ingerold en nog zelf wat nageborreld met wat lekkers....heerlijk geslapen en vanmorgen weer naar mijn werk.
Ben daar zo van uitgerust!!!! Heerlijk.

Dusseuh.... TS thnx voor het topic!!! :knuffel:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:07

Heerlijk zeg! Goed dat je dat jezelf gegund hebt! Daar ben ik ook zo aan toe. Helaas geld op. Ga wel bij mijn ouders in het bad liggen van de week. _O-

Ik ga mezelf misschien wel iets van die nieuwe rituals lijn gunnen als ik hem lekker vind ruiken. :j

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:11

Nou, ik kan ook bij 2 vriendinnen in bad maar dan moet je altijd weer aankleden en naar huis rijden..... nu kun je lekker wijn drinken en zo je bed in ploffen, dat is de reden van het hotel, wat overigens echt 5 minuten rijden is van huis :7

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:14

Voor niets en niemand anders ... behalve mezelf:
- hardlopen en mijn afstandsgrenzen uitbreiden. Mijn man vindt dat onzin, zelfs niet zonder risico op mijn leeftijd en met mijn fysiek, maar daar ligt voor mij een enorm stuk plezier.
- de voedingsbehoeften en beperkingen die dat met zich meebrengt.
- mijn paard: niemand deelt die hobby in mijn gezin, dus ik betaal okk zoveel mogelijk uit eigen bijverdiensten.
- mijn hond: mijn maatje om de leegte op te vullen nu de kinderen langzaam het huis uitgaan (manlief vaart, dus weinig thuis). Uiteraard een familiedier, maar uiteindelijk wel voor mij.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:00

Wat ik echt voor mezelf doe, schiet me net te binnen. Geen knellende en irriterende kleding meer dragen! Ik draag geen spijkerbroeken meer maar leggings, jeggings of peggings... BH’s heb ik van Sloggi zero feel B-) (eerlijk is eerlijk, geeft weinig ondersteuning).
Kriebelende labels knip ik altijd direct er uit. Als ik een nieuw kledingstuk koop wat niet goed zit draag ik het niet meer, ik ga mezelf niet meer kwellen.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 13:54

Ik laat elke 3/4 weken mijn nagels doen en 1x in de 2 maanden ofzo ga ik naar de kapster. Mooie kleur erin en uitgebreid knippen. Echt een luxe, maar ik word er heel blij van.

En een hele hoop boeken. 80% heb ik nog steeds niet gelezen, maar van het uitkiezen en kopen word ik ook blij :')

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:23

jah!!! boeken wordt ik ook blij van, maar vind ze echt belachelijk duur tegenwoordig..... soms ruim 20 euro voor een Stephen king....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:32

Ik heb mezelf deze week getrakteerd op een asielkat en alle spullen aangeschaft die daarbij horen, inclusief te dure krabpaal.
En gewoon omdat het kon, vanochtend een egg mcmuffin :+

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:35

Fitzroy.... Dát is lief!!!!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:37

Fitzroy schreef:
Ik heb mezelf deze week getrakteerd op een asielkat en alle spullen aangeschaft die daarbij horen, inclusief te dure krabpaal.

There's no greater gift than the love of a cat. <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 14:39

Fitzroy schreef:

Wat een mooi cadeau! <3

Mijn kat is inderdaad ook wel echt een cadeautje, maar soms kan ik hem ook achter het behang plakken :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 16:47

ElCamino schreef:
Door dit topic had ik opeens weer zin in ECHT iets voor mezelf doen!!!!! In mijn eerdere reactie gaf ik al aan dat ik nooit iets echt voor mezelf doen omdat ik alleen ben en een hypotheek heb en natuurlijk mijn oude paardje wat genoeg aan kosten met zich meebrengt met zijn ESS aandoening.

Maar toeval wil dat ik een aardigheidje van mijn ouders kreeg en juist nu in deze tijd, en door dit topic heb ik mezelf gisteren getrakteerd op wat ik ECHT lekker vindt:

Een hotelkamer hier om de hoek geboekt mét ligbad!!!
Heerlijk daar gegeten ( in een leeg restaurant, :D ) en daarna héérlijk in bad gelegen met een glaasje wijn en een goed boek. Daarna me bed ingerold en nog zelf wat nageborreld met wat lekkers....heerlijk geslapen en vanmorgen weer naar mijn werk.
Ben daar zo van uitgerust!!!! Heerlijk.

Dusseuh.... TS thnx voor het topic!!! :knuffel:

[ [url=m/gvAk9L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wszzmD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QkpOUT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9cyArj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauwwww! Echt superleuk!
Dit idee hou ik erin! :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 16:48

Fitzroy schreef:

Aahhhh een kado voor jezelf en de kat krijgt jou kado! Prachtig!
Hoe heb je hem genoemd?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:46

Wat fijn fitzroy! Ik hoop ook tegen de kat aan te lopen, onze vorige kat is in maart ingeslapen en mis het best, maar heb geen haast.

Vandaag mezelf op een nieuw boek getrakteerd :) was toch ff een twijfel in mijn hoofd (en later alsnog) om hem mee te nemen, maar als ik dan dit topic weer tussen mijn berichten zie denk ik; heb ik gewoon verdient! :)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:09

Wat een ontzettend leuk topic! En jezelf een hotelovernachting cadeau doen, geweldig Elcamino. Ik koop best vaak hondenpuzzels (als in puzzels voor de honden/hersenwerken) en dat doe ik natuurlijk voor hen, maar zeker ook voor mezelf.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:23

Na 40 jaar onderwijs met pensioen terwijl ik nog geen 67 ben. Heerlijk van die stress verlost zijn!
En na het overlijden van mijn oude kat heb ik een nieuwe aangeschaft. Een heerlijke knuffel.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 00:37

Ik heb mezelf vandaag nieuwe Sprenger beugels cadeau gedaan. :+

Bijna alles wat ik koop is direct of indirect voor mijn dieren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 07:56

Storm schreef:
Fitzroy schreef:

Aahhhh een kado voor jezelf en de kat krijgt jou kado! Prachtig!
Hoe heb je hem genoemd?

Dat vroeg ik ook al maar denk dat hij nog geen naam heeft. :D