Black Friday 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:52

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:56

minouesmee schreef:
Storm schreef:
Nou, inderdaad, waarom online niet?

Te veel mensen in de DC's bij elkaar om de orders te verwerken werd gezegd.

Veel winkels hebben al minder omzet, ik snap best dat hun juist mee doen aan Black Friday.

Nou dat is gewoon een smoes... als je ziet hoeveel er rond de feestdagen word besteld.

caro29

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:57

Weet iemand of Apple meedoet? Mijn iPad is net gesneuveld :(

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 13:58

Van mij hoeft Black Friday ook niet. Het is echt een Amerikaanse traditie en ik vind die drukte en toestanden onwenselijk (mocht het hier ooit zo erg worden...). Maar ik moet toegeven dat ik niet aan de distributiecentra had gedacht als het gaat om naleven van coronamaatregelen. Anders leek een online actie me nog wel te doen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 14:10

Dat ze online niet willen doen zou wel heel jammer zijn. In de winkel begrijp ik wel goed. Maar de extra drukte in DC's kan imo wel opgelost worden, door in meerdere shifts te werken en het aantal mensen wat dan telkens aanwezig is gewoon op eenzelfde aantal te houden - alleen heb je het product dan niet de dag erna in huis en dat is natuurlijk voor veel mensen tegenwoordig maar lastig omdat ze verwend zijn en het asap willen hebben en het zal ook voor de DC's even aanpassen zijn dan. Maar als zoiets goed georganiseerd en gepland wordt... en als je de kopers vooraf duidelijk maakt dat er daardoor een wat langere levertijd op de producten zit bv. moet een online BF zeker te organiseren zijn, Corona veilig. Ik zou dan bv gerust wat langer willen wachten op een product als ik daardoor online gewoon BF deals kan shoppen - zo'n ramp is het niet als je je product niet de dag erna in huis hebt lijkt me, want als de nood zo hoog is voor een product dat je moet hebben dan zou je al niet meer moeten afwachten tot Black Friday bv.

Verder zie ik echt niet in waarom BF niet zou moeten zijn. Zeker voor mensen die minder snel grotere uitgaves kunnen doen en wel graag een goed product willen hebben van een bepaald merk, kunnen zo toch mooi uitkijken naar zoiets. Enige jammere is, is dat er veel winkels zijn die vooraf ineens de prijzen opschroeven en dan met BF zogenaamd flinke korting geven, waardoor dat in verhouding wel weer mee valt. Maar zeker online nu een BF doen, kan bepaalde bedrijven toch nog even goed vooruit gaan helpen de komende tijd. De BF deals zijn voor veel bedrijven elk jaar toch wel een extra boost aan inkomen die ze zeker dit jaar wel nodig zullen gaan hebben (vooral de bedrijven die normaliter winkels hebben waar als het goed is nu minder naartoe gegaan wordt). Maar voor mezelf vind ik het ook gewoon erg fijn om eens extra korting te hebben van bv. bepaalde shops waar ik vaker iets koop omdat ook veel kleine bedrijfjes/eenmans bedrijfjes het tegenwoordig al doen. Als ik bv. een mooie, duurdere halsband/riem (of een ander product... Ik koop vaker handgemaakte dingen van kleine shops bv) voor m'n hond met extra korting kan kopen nu en daarmee tegelijkertijd alsnog een kleine shop steun, dan is dat toch win-win voor beide kanten.

Ik hoop dit jaar ook een hogere vriezer met lades te kunnen scoren. Als we door BF daar een aantal tientjes bv op kunnen besparen, is dat gewoon mooi meegenomen. Dus van mij mag het blijven haha. En nu met Corona zijn er echt wel oplossingen te vinden om het Corona veilig door te laten gaan, iig online bv.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 14:31

_Lorette_ schreef:
Van mij hoeft Black Friday ook niet. Het is echt een Amerikaanse traditie en ik vind die drukte en toestanden onwenselijk (mocht het hier ooit zo erg worden...). Maar ik moet toegeven dat ik niet aan de distributiecentra had gedacht als het gaat om naleven van coronamaatregelen. Anders leek een online actie me nog wel te doen.

De distributiecentra hebben het normaal gesproken ook heel erg druk. Pakketjes zullen hoogstens met vertraging aankomen bij de consument.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 14:34

tirzasarah10 schreef:
Zou nedlandic meedoen? Ik moet nog een hek en kruiwagen maar zitten geen mega spoed achter. Zou zonde zijn als ik daar dan geen korting op kan krijgen.
Verder heb ik nog een aantal dingen die ik nodig heb:
Uggs (oer lelijk maar ik heb super zere voeten)
Telefoon, Samsung voor max 400, eerder lukte dit dus nu hopelijk ook.
Uv lamp voor gel nagellak
Als mijn favo Duitse winkel voor paardenspullen meedoet zeker nog een dekje, halster en andere onnodige dingen :+
Er komen vast wel weer nog meer dingen bij tegen die tijd

Kaitlyn hier op bokt werkt bij Nedlandic, geloof ik. Misschien die even een duwtje geven O:) :Y) <<)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 14:55

Vrornd mag velengen en is toe aan een nieuwe iphone. Dus we wachten ff af of er nog leuke aanbiedingen komen, zou wel leuk zijn

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 14:59

xSCWx schreef:
Martine schreef:
Thanks IwanLuver!
Alleen ik ben op zoek naar de pantoffels :)

Hou me op de hoogte als je wat vindt, ik zoek de UGG Dakota :D

Beetje off-topic, maar dit zijn de beste sloffen ever. <3 Al een paar jaar erg gelukkig mee.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 15:32

purny schreef:
_Lorette_ schreef:

De distributiecentra hebben het normaal gesproken ook heel erg druk. Pakketjes zullen hoogstens met vertraging aankomen bij de consument.

Dat dacht ik ook, maar als het ook daadwerkelijk zo is, dan snap ik niet waarom ook de online BF verkoop wordt afgeraden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 15:49

Ik hoorde van iemand die bij postnl werkt er iedere dag ongeveer 200 rolcontainers met pakketjes staan.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 17:17

Zou Jeans Centre of iets van LTB spijkerbroeken mee doen? Ben zojuist in een week tijd uit mn 2de broek gescheurt :o

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 17:30

purny schreef:
Ik hoorde van iemand die bij postnl werkt er iedere dag ongeveer 200 rolcontainers met pakketjes staan.

De twee afhaalpunten hier op het dorp weten van gekkigheid niet waar ze de pakketten moeten laten de afgelopen maanden
Tis echt bizar wat er momenteel allemaal versleept word door de verschillende berzorgdiensten

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:05

Ik wilde iemand die een poedersuiker doormaakt een presentje sturen. Dat brievenbuspakketje ligt al precies twee weken in een distributiecentrum en ik lees veel van zulke klachten momenteel.

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:31

Ik hou dit topic ook eventjes in de gaten :)

Ik hoop een nieuwe Rambo deken te kunnen scoren, en wellicht een nieuw scheerapparaat waar ik mn paard in het vervolg mee kan scheren maar ik weet niet of dat soort producten mee doen hieraan.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 21:35

Was ik toch echt in de veronderstelling dat t aanstaande vrijdag Black Friday is. Valt weer tegen, nog 2 weken wachten -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:53

Weet iemand wat Agradi heeft gedaan met BF afgelopen jaren? ik wil een voorraadje supplementen inslaan maar vaak valt de apotheek buiten kortings acties.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 14:57

Ik wil voor een wake-up light gaan voor BF, maar is maar de vraag of BF wel doorgaat dit jaar...

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:31

Dit jaar niks specifieks op het oog. Vorig jaar kocht ik een adventkalender bij boozyshop en omdat ik boven de 50,- zat daarmee kreeg ik een gratis goodiebag met echt een heleboel leuke en bruikbare spulletjes er bij. Was ook een BF actie. Als ze dit jaar weer zoiets doen betwijfel ik of ik me in kan houden. Verder kijk ik rustig een beetje rond en als ik hele bijzondere korting voorbij zie komen schaf ik misschien nog wel iets van kleding of paarden spullen oid aan.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:48

Denk echt niet dat ze het kunnen verbieden en pakket diensten enz. zijn allemaal al zwaar overbelast. Het hele jaar al. En nu met kerst die eraan komt gaan ze het echt pas druk krijgen.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:14

Siersma schreef:
Was ik toch echt in de veronderstelling dat t aanstaande vrijdag Black Friday is. Valt weer tegen, nog 2 weken wachten -O-

Uhm 3 weken toch :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:55

dravergekkie schreef:
Siersma schreef:

Uhm 3 weken toch :+

Ja 28 november is het.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 21:12

27.. :D

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 08:06

Pivo geeft een korting tot 45% voor de geïnteresseerden (filmt terwijl je rijd/ draait 360° graden mee)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 15:36

PostNL adviseert het volgende:

Op tijd bestellen? Dit zijn onze tips:
✔ Bestel doordeweeks. Zo vermijd je drukke dagen bij webwinkels en bezorgers.
✔ Wacht niet op Black Friday! De meeste webwinkels geven nu al flinke kortingen. :Y)
✔ Bestel je cadeaus ruim voor de dag dat je ze nodig hebt. Dan heb je nog alle tijd om ze in te pakken.
✔ Bestel zoveel mogelijk in één keer bij dezelfde webwinkel en check de levertijd.