Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minouesmee schreef:Storm schreef:Nou, inderdaad, waarom online niet?
Te veel mensen in de DC's bij elkaar om de orders te verwerken werd gezegd.
Veel winkels hebben al minder omzet, ik snap best dat hun juist mee doen aan Black Friday.
_Lorette_ schreef:Van mij hoeft Black Friday ook niet. Het is echt een Amerikaanse traditie en ik vind die drukte en toestanden onwenselijk (mocht het hier ooit zo erg worden...). Maar ik moet toegeven dat ik niet aan de distributiecentra had gedacht als het gaat om naleven van coronamaatregelen. Anders leek een online actie me nog wel te doen.
tirzasarah10 schreef:Zou nedlandic meedoen? Ik moet nog een hek en kruiwagen maar zitten geen mega spoed achter. Zou zonde zijn als ik daar dan geen korting op kan krijgen.
Verder heb ik nog een aantal dingen die ik nodig heb:
Uggs (oer lelijk maar ik heb super zere voeten)
Telefoon, Samsung voor max 400, eerder lukte dit dus nu hopelijk ook.
Uv lamp voor gel nagellak
Als mijn favo Duitse winkel voor paardenspullen meedoet zeker nog een dekje, halster en andere onnodige dingen![]()
Er komen vast wel weer nog meer dingen bij tegen die tijd
purny schreef:_Lorette_ schreef:Van mij hoeft Black Friday ook niet. Het is echt een Amerikaanse traditie en ik vind die drukte en toestanden onwenselijk (mocht het hier ooit zo erg worden...). Maar ik moet toegeven dat ik niet aan de distributiecentra had gedacht als het gaat om naleven van coronamaatregelen. Anders leek een online actie me nog wel te doen.
De distributiecentra hebben het normaal gesproken ook heel erg druk. Pakketjes zullen hoogstens met vertraging aankomen bij de consument.
purny schreef:Ik hoorde van iemand die bij postnl werkt er iedere dag ongeveer 200 rolcontainers met pakketjes staan.