Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die moesten we gewoon hebben. Bank kwam ook pas na 13 maanden wonen haha. 6 jaar daarvoor hadden we hem al uitgezocht. Opblaasbare lounge stoelen van Aldi waren een prima tijdelijke oplossing. Coentjuh schreef:Eigenlijk kan ik niets bedenken voor dit topic. Lang gespaard, zuinig geleefd en goed nagedacht over welk type meubels. En willen liever paar jaar wachten totdat we het juiste hebben ipv goedkoop ding kopen. Hebben echt niet alles achterlijk duur hoor. Maar denk wel dat we winnen qua prijs van onze hoekbankdie moesten we gewoon hebben. Bank kwam ook pas na 13 maanden wonen haha. Opblaasbare lounge stoelen van Aldi waren prima oplossing.
Cubone schreef:Ik heb ooit in een huurhuis gewoond met een glazen paarse wasbak in de badkamer.. Dat ging zo goed als je spiegel gebruiken om je tandpasta uit te spugen. Wat een rampMAAR, als je uitgebreid had gepoetst, en had drooggewreven met een krant was het heel mooi. Tot je je handen waste tenminste
![]()
Als ik ooit eens een koophuis zou hebben en de badkamer opnieuw inricht zou ik denk ik zoiets willen als wasbak. Dat lijkt me ideaal!
flooooo schreef:Ook een goede tip is om te kijken of meubels wel door je trapgat passen. Wat me meteen brengt op onze fantastische wenteltrap, hij is niet mooi, hij is onpraktisch en meubels naar boven sjouwen is een ramp. Ik heb past nog een prachtige brocante kast uit elkaar mogen halen omdat die anders niet door het trapgat kon, gelukkig kon dat wel met de kast maar wat een gedoe.
Cubone schreef:Ik heb ooit in een huurhuis gewoond met een glazen paarse wasbak in de badkamer.. Dat ging zo goed als je spiegel gebruiken om je tandpasta uit te spugen. Wat een rampMAAR, als je uitgebreid had gepoetst, en had drooggewreven met een krant was het heel mooi. Tot je je handen waste tenminste
![]()
Als ik ooit eens een koophuis zou hebben en de badkamer opnieuw inricht zou ik denk ik zoiets willen als wasbak. Dat lijkt me ideaal!
Cubone schreef:Als ik ooit eens een koophuis zou hebben en de badkamer opnieuw inricht zou ik denk ik zoiets willen als wasbak. Dat lijkt me ideaal!
Ceetje_bokt schreef:Cubone schreef:Als ik ooit eens een koophuis zou hebben en de badkamer opnieuw inricht zou ik denk ik zoiets willen als wasbak. Dat lijkt me ideaal!
Ze zijn prachtig, maar niet ideaal. Erg ondiep namelijk.
KimD schreef:Cubone schreef:Ik heb ooit in een huurhuis gewoond met een glazen paarse wasbak in de badkamer.. Dat ging zo goed als je spiegel gebruiken om je tandpasta uit te spugen. Wat een rampMAAR, als je uitgebreid had gepoetst, en had drooggewreven met een krant was het heel mooi. Tot je je handen waste tenminste
![]()
Was die badkamer 18+ ?
geen tijd voor en al helemaaaaaal geen zin in

Cubone schreef:Goed punt. Ander modelletje mogelijk, maar hopelijk zie je er in ieder geval niet direct vlekken op
8nnemiek schreef:Wij hebben een douchebak van een of ander belgisch natuursteen/kalksteen, en dat ziet er prachtig uit maar je kan er geen antikal/azijn enz op gebruiken, dat bijt uit.

De laatste is bij de stort beland, foto van gemaakt en toen kreeg ik mijn geld terug. Echt waardeloos. Morrie schreef:een te lage bank, heb er 1 staan, we zitten er nooit op, de kat ligt er wel eens op. Hij kan niet weg, want past niet door het trapgat (20 treden krappe wenteltrap) en om nou een verhuislift te huren voor die bank..... Hij staat ook nog es in de weg.
Verder van die leuke gekleurde glanzend gelakte deurtjes in de Kallax. Mijn man sluit ze nooit met het knopje, maar duwt ze gewoon dicht, ik blijf de vieze vingers eraf poetsen.
impulsaankoop voor onze eerste gezamenlijke dieren. Ze hebben het goed bij ons hoor maar achteraf had ik ze nooit genomen en hoop dat ik er een goed huisje voor kan vinden.