Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPearl schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de mondkapjes van mondkapmonkeys? Zitten namelijk wel een paar leuke tussen, maar vind het altijd lastig inschatten of het fijne mondkapjes zijn.
Of andere site's waar je fijne kunt kopen, haha
Ik heb nog helemaal niks, maar ga toch maar wat bestellen denk ik..
Druif_01 schreef:xPearl schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de mondkapjes van mondkapmonkeys? Zitten namelijk wel een paar leuke tussen, maar vind het altijd lastig inschatten of het fijne mondkapjes zijn.
Of andere site's waar je fijne kunt kopen, haha
Ik heb nog helemaal niks, maar ga toch maar wat bestellen denk ik..
Ja ik heb er een van mondkap monkeys en vind hem erg fijn zitten!
Kinke schreef:Cerilene, is dat model wat jij hebt dan specifiek geschikt voor brildragers?
elnienjo schreef:Divers schreef:Verzoek aan de mensen die wegwerpkapjes dragen...
Knip alsjeblieft de touwtjes door als je ze weggooit. De touwtjes kunnen om de pootjes/mond van wilde dieren wikkelen waardoor zij kunnen stikken of dood kunnen gaan.
Gooi ze gewoon in de vuilnisbak ipv op straat.
elnienjo schreef:Divers schreef:Verzoek aan de mensen die wegwerpkapjes dragen...
Knip alsjeblieft de touwtjes door als je ze weggooit. De touwtjes kunnen om de pootjes/mond van wilde dieren wikkelen waardoor zij kunnen stikken of dood kunnen gaan.
Gooi ze gewoon in de vuilnisbak ipv op straat.