Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blussem schreef:Hoe is bij jullie verpleeghuizen. Hier mogen de bewoners nog streeds niet buiten zitten sinds maart.
Die zitten hier allemaal nog steeds 24 uur binnen opgesloten.
Ik vind dit echt mens onwaardig. Je zou maar zo je laaste levensjaren moeten slijten .
Blussem schreef:Hoe is bij jullie verpleeghuizen. Hier mogen de bewoners nog streeds niet buiten zitten sinds maart.
Ik vind dit echt mens onwaardig. Je zou maar zo je laaste levensjaren moeten slijten .
bigone schreef:Blussem schreef:Hoe is bij jullie verpleeghuizen. Hier mogen de bewoners nog streeds niet buiten zitten sinds maart.
Sorry maar je banketstaaf uit je nek, bijna alle verpleeghuizen zijn open voor bezoek en ze adviseren zelfs indien mogelijk om de client mee naar buiten te nemen. En dat mensen in een verpleeghuis opgesloten zitten is vanwege ernstige dementie en niet meer door corona.
SusanH schreef:Karuna dank voor het plaatsen. Dochter hadden we in maart dagje Toverland beloofd voor haar verjaardag. Dat waren we van plan binnenkort te gaan doen. Maar sla voorlopig dus maar even over. Sommige regels vind ik best bizar (zoals in het zwembad), maar anderhalve meter afstand ben ik wel erg op gericht om aan te houden. In de Efteling vond ik het wel keurig geregeld. Ja evengoed lang wachten ondanks minder bezoekers. Maar dat is puur omdat attracties idd halfvol of nog leger zitten. Best maf om te bedenken dat je dat zelf even aan past zo'n regel. Maar blijkbaar ligt Toverland niet in Nederland en geldt die 1,5 meter daar niet.
Cer schreef:Dan staat er toch hetzelfde?
Tuin is buiten ... volgens mij
Dus niet opgesloten binnen... toch?
SusanH schreef:Karuna dank voor het plaatsen. Dochter hadden we in maart dagje Toverland beloofd voor haar verjaardag. Dat waren we van plan binnenkort te gaan doen. Maar sla voorlopig dus maar even over. Sommige regels vind ik best bizar (zoals in het zwembad), maar anderhalve meter afstand ben ik wel erg op gericht om aan te houden. In de Efteling vond ik het wel keurig geregeld. Ja evengoed lang wachten ondanks minder bezoekers. Maar dat is puur omdat attracties idd halfvol of nog leger zitten. Best maf om te bedenken dat je dat zelf even aan past zo'n regel. Maar blijkbaar ligt Toverland niet in Nederland en geldt die 1,5 meter daar niet.
verootjoo schreef:Blussem schreef:Hoe is bij jullie verpleeghuizen. Hier mogen de bewoners nog streeds niet buiten zitten sinds maart.
Hier mag iedereen gaan en staan waar ze willen. En in maart mochten ze ook al in de binnentuin zitten.