Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Punz schreef:emilyslaluna schreef:- Riel en Punz: ik noem jullie samen als jullie dat goed vinden. Beiden zijn een van de oudste volgers die volgens mij Lotje en mij al vanaf het begin volgden en zijn ook altijd degenen die reageren in mijn topic. Als ik leuke dingen te delen heb, als ik mindere dingen heb, altijd zijn ze er. Alhoewel we nooit echt berichten hebben uitgewisseld, voel ik me toch elke keer gelukkig met jullie lieve woorden.![]()
En hier wordt ik dan weer blij van..... terwijl het JOUW Lotje topic is waar ik steeds weer heel blij van wordt
SusanH schreef:Ik heb niet specifiek namen. Wel kreeg ik een warm gevoel door het medeleven wat ik kreeg toen we 2 jaar terug ons paard en kort daarop ook de pony van onze dochter in moesten laten slapen. Dat heeft zoveel goed gedaan. Dan is bokt echt een hele fijne plek.
jetm schreef:SusanH schreef:Ik heb niet specifiek namen. Wel kreeg ik een warm gevoel door het medeleven wat ik kreeg toen we 2 jaar terug ons paard en kort daarop ook de pony van onze dochter in moesten laten slapen. Dat heeft zoveel goed gedaan. Dan is bokt echt een hele fijne plek.
Jeetje wat een heftige tijd 2 paarden kort na elkaar verliezen, het is een tijd geleden maar alsnog een knuffel.
emilyslaluna schreef:- Jobamara: zij staat altijd klaar om mensen te helpen. Niks is haar te veel. Ik had problemen met mijn dekens passend krijgen op mijn oudje en ze is van ver komen rijden om te helpen met een oplossing! Nogmaals bedankt![]()
Talietjuh schreef:Pien 2010
Voel mij vereerd dat ze mijn verhaal leest en haar reacties hebben diepgang. Ook is ze erg lief volgens mij.
Ibbel schreef:Er schiet mij nog een andere bokker te binnen: Lusitana. Volgens mij heeft zij zeer beperkte middelen, maar ze vangt toch iedere keer weer paarden op die een niet al te beste ervaring met mensen hebben gehad (om het eufemistisch uit te drukken). Dat doet ze dan ook nog eens in haar eentje, en met een gezondheid waar ook wel wat aan hapert dacht ik.
En daarnaast heeft ze ook een goed netwerk wat ze graag inzet voor bokkers die een PRE of aanverwant zoeken zodat je niet met een miskoop thuiskomt.
Ibbel schreef:Er schiet mij nog een andere bokker te binnen: Lusitana. Volgens mij heeft zij zeer beperkte middelen, maar ze vangt toch iedere keer weer paarden op die een niet al te beste ervaring met mensen hebben gehad (om het eufemistisch uit te drukken). Dat doet ze dan ook nog eens in haar eentje, en met een gezondheid waar ook wel wat aan hapert dacht ik.
En daarnaast heeft ze ook een goed netwerk wat ze graag inzet voor bokkers die een PRE of aanverwant zoeken zodat je niet met een miskoop thuiskomt.