Ding is 27 jaar oud en staat nog steeds naast mijn bed, soms pakt 1 van mijn kinderen hem om meen te slapen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stitchlover schreef:Mijn poetskoffer (grote met klep) gaat inmiddels 14 jaar mee
Mijn eerste borstel set gaat al 20 jaar mee (wordt dagelijks gebruikt)
Dus eigenlijk het tegenovergestelde 
Hutcherson schreef:Ik heb een bijzettouwtje wat ik ooit gebruikte als bijzet voor mijn verzorgpaard. Ik was toen 15. Inmiddels zijn we 12 jaar verder en gebruik ik hem nog af en toe bij mijn eigen paard.
. lotje5lotje schreef:Mijn trouwe groene kruiwagen die al 29 jaar meegaat en nog nooit iets gehad heeft .....
Magrathea schreef:Minimus schreef:Mijn minimaal 75 jaar oude Rippen muurpianoHeeft mijn inmiddels 20 jaar geleden overleden grootvader gekregen van zijn ouders voor pianolessen toen hij jong was.
Een 120 jaar oud Noors boek Snorre heb ik in de kast staan, daar blader ik voorzichtig nog wel eens doorheen. En de 20 jaar oude houtschaaf van mijn vader gaat ook al even mee, maar ik ben het meest trots op die piano.
Hier ook een piano! Geruild voor een flesje drank van iemand die hem weer voor 20 euro van een studentenhuis had gekocht.
Ik wil hem wel nog van een likje verf voorzien eigenlijk en de plaat voor onder mist ook. Maar de pianostemmer was onder de indruk dat ie na minstens 5 jaar niet gestemd te zijn geweest en 3 verhuizingen nog redelijk prima op toon was. Goeie deal is dat geweest
Oscar schreef:Nymphe schreef:Mijn Henry stofzuiger uit 1992!Hij ging vorige maand kapot, maar dat bleek enkel een kabelbreuk te zijn. Zo blij mee! Ik wil echt geen andere meer. Hij doet het nog alsof hij gisteren nieuw gekocht is.
Ik wil ook een keer een Henry kopen. Mijn man heet toevallig zo en misschien is dat wel een mooie hint
. Lizz schreef:_Nelleke_ schreef:Ik heb een handmixer van Philips van minimaal 35jr oud. Doet het nog prima.
Zo een: [ [url=m/oGErrT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo eentje hebben mijn ouders ook nogsteeds. Al is die zelfs nog wat ouder, van voor mijn geboorte. En de kleur was toen bruin/wit (of geel) niet kapot te krijgen.