_Femkeeex schreef:
Absoluut af te raden! Sokken zijn te los geweven en hebben een te groot absorberend vermogen.
Dit is nog gevaarlijker dan geen mondkapje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Bij de DA zijn ze €2 per stuk, voor wegwerp. Dus ook best prijzig, maar wel handig denk ik voor als je heel af en toe met het OV moet.
Justme_Lisaa schreef:Doel je nu op het feit ik zeg dat ik niet voor iedere enkele reis een nieuw herbruikbaar mondkapje op doe? Je kan 3 uur per mondkapje doen, ik reis maar 18 minuten een enkele reis. Dus dat lijkt me inderdaad overbodig en heeft niets met het tegen het kabinet ingaan te maken wat mij betreft. Als ik er tegenin ging, hield ik het bij 1 kapje met week..
Justme_Lisaa schreef:Ik krijg vandaag 2 herbruikbare mondkapjes binnen en volgende week nog 6. Moet 4 dagen per week met het OV, dus ik hanteer gewoon 1 mondkapje per dag en dan de was in. Voor 8 stuks ben ik 20 euro kwijt, ga niet voor ieder enkele treinrit een nieuw mondkapje aanschaffen, dat kost me teveel geld. Op deze manier heb ik genoeg voor 2 weken
LadyMadonna schreef:Maar hoe willen ze dit überhaupt gaan controleren dan? Ik denk dat er heel veel mensen gewoon een week met een wegwerp masker gaan lopen
tamary schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik krijg vandaag 2 herbruikbare mondkapjes binnen en volgende week nog 6. Moet 4 dagen per week met het OV, dus ik hanteer gewoon 1 mondkapje per dag en dan de was in. Voor 8 stuks ben ik 20 euro kwijt, ga niet voor ieder enkele treinrit een nieuw mondkapje aanschaffen, dat kost me teveel geld. Op deze manier heb ik genoeg voor 2 weken
Die 2 kan je ook 's avonds uitkoken in een pan op het fornuis. Schoon draagt een stuk prettiger, zeker als je op de heenweg een keertje geniesd hebt oid.
Keet schreef:LadyMadonna schreef:Maar hoe willen ze dit überhaupt gaan controleren dan? Ik denk dat er heel veel mensen gewoon een week met een wegwerp masker gaan lopen
Tja het is natuurlijk moeilijk controlerendenk dat ze er hierbij ook vanuit gaan dat mensen er intelligent en weloverwogen mee omgaan en de adviezen vanuit de overheid hierbij in acht nemen
Uitkoken is trouwens niet nodig. Op 60 graden wassen is voldoende
Justme_Lisaa schreef:Doel je nu op het feit ik zeg dat ik niet voor iedere enkele reis een nieuw herbruikbaar mondkapje op doe? Je kan 3 uur per mondkapje doen, ik reis maar 18 minuten een enkele reis. Dus dat lijkt me inderdaad overbodig en heeft niets met het tegen het kabinet ingaan te maken wat mij betreft. Als ik er tegenin ging, hield ik het bij 1 kapje met week..