Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 20:49

Dat ik een super grote verandering heb gehad bij de kapper :D
Stuk korter en van donkerblond naar witblond

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:59

Wat een leuk topic, en goed bezig allemaal. +:)+

Trots op mezelf omdat ik vanochtend 4 km heb hardgelopen (2x 2 kilometer, met 200 meter wandelen ertussen). Ondanks dat het ontzettend benauwd weer is, mezelf er toch toe kunnen zetten. *\o/*

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 18:55

Trots op mezelf omdat ik bij de tandarts geweest ben (vind ik eng) en ging goed/alles was goed :)
En trots omdat ik gefietst heb naar die afspraak.

Daarnaast mag ik trots op mezelf zijn omdat ik vandaag netjes heb gegeten, vanmorgen op tijd (7.30) op een afspraak was en met de hond van mijn ouders een ruim uur gewandeld heb.

En @anderen hier +:)+ Super bezig!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:09

Trots op mezelf ( en vooral op mijn brave paard!) omdat we met het opstapprobleem weer een stapje verder zijn gekomen. Als zij spanning voelt wil ze niet stilstaan bij het opstijgen. Erg lastig. Vorige week onze dressuurles werd een les opstappen. Als het krukje naast paard stond liep ze al weg. Heel veel geoefend met krukje ernaast op wat voor manier dan ook. Vanmorgen naar onze buitenbak gelopen ( aan de hand) en ik was daar alleen. Dat is ook al een puntje. Paard was braaf en weinig spanning. Ik kon vrij snel het krukje ernaast en voet in de stijgbeugel. Ze liep een paar keer weg maar bleef best snel staan. Dus ik erop. Ze stapte weg terwijl ik nog niet zat, dus ik pak de teugels en ze staat stil. Op mijn been even stappen en ik er weer af. We hebben het opstappen ongeveer 5x gedaan. Ik vind het acceptabel als ze 1 pas zet en dan weer stil staat en pas op mijn commando wegstapt. Dat deed ze. daarna nog even fijn een half uurtje gereden met een galopje linksom en 2x een stukje rechtsom (ons beider lastige kant). Daarom dus.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:10

Ik ben trots op mezelf dat ik de tuin deels onkruidvrij heb gemaakt.

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:13

Allemaal weer goed gedaan! *\o/*

Ik ben trots op mezelf dat ik advies heb aangenomen van een vriendin en daardoor meteen positief door kon gaan :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:55

Ik ben trots op mijzelf dat ik een goede start heb gemaakt qua diëten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:03

Trots op mezelf omdat een aantal taken die al lang op mijn lijstje stonden, afgestreept zijn :D

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:13

Ik ben trots op mezelf omdat ik het eindelijk kan accepteren dat het ook goed is om een dag als vandaag niks te moeten & alsnog tevreden met mijzelf te zijn.

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:37

Ik ben trots op mezelf omdat ik aangenomen ben voor de kunstacademie!

congrats iedereen. Lekker bezig *\o/*

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:03

Er was taart, en ik heb één stuk genomen :D

En trots omdat ik me positief voel en positief gesproken heb tegen mijn vriend.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:39

Ik weer een dag prima gegeten heb.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 18:41

Ik ben trots dat ik een winterkoninkje heb kunnen redden die was weggewaaid bij zijn nest vandaan. Hij of zij is weer terug bij zijn broertjes en zusjes. Blijkbaar ben ik betrouwbaar, want hij wilde niet weg en viel in slaap op mijn vingers. :=

Ook ben ik trots dat ik mijn paard heb getraind, terwijl ik daar door de harde wind helemaal niet naar uitkeek.

Verder ben ik niet trots op mijzelf... (omdat ik verder geen flikker heb uitgevoerd en alleen maar op de bank heb gehangen... :roll:

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:18

Agossie schreef:
Ik ben trots dat ik een winterkoninkje heb kunnen redden die was weggewaaid bij zijn nest vandaan. Hij of zij is weer terug bij zijn broertjes en zusjes. Blijkbaar ben ik betrouwbaar, want hij wilde niet weg en viel in slaap op mijn vingers. :=

Ook ben ik trots dat ik mijn paard heb getraind, terwijl ik daar door de harde wind helemaal niet naar uitkeek.

Verder ben ik niet trots op mijzelf... (omdat ik verder geen flikker heb uitgevoerd en alleen maar op de bank heb gehangen... :roll:

Volgens mij heb je vandaag genoeg gedaan om trots op jezelf te mogen zijn. +:)+

En een keer bankhangen is ook niet verkeerd. Energie opladen voor een volgende dag.

Dus... ik ben trots op jou. ;)

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:16

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag voor het eerst weer een volledige dag gewerkt heb! :D

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:27

Ik ben trots op mijzelf omdat ik na 3 jaar mijn paard weer aan het oppakken ben en het tot nu toe ook gewoon doorpak. Laatste keren zijn wij meer vanwege mij gefaald dan hem, dus blij dat ik het nu beter aankan.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:06

...dit de tweede dag is van het egg-fasting en ik het gewoon volhoud! Ipv steeds "jemig nog 4 dagen, hoe ga ik het volhouden..." te denken, bekijk ik het nu per dag, en dat gaat een stuk beter!

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:19

Goed zo!!!!!

Ik ben trots op mezelf, dat ik vandaag weer gewoon blanco gestart ben met de dag, ondanks dat ik een moeilijke dag en nacht heb gehad.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:29

Wat een leuk topic dit!
Wat een positiviteit, goed bezig iedereen :D

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag weer koffie gedronken heb op m'n werk en dat ik dit keer helemaal zelf naar binnen durfde, zonder me bij de ingang op te laten halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:13

Goed gedaan Goldie :*

Ik ben ook heel trots op mezelf! Word steeds zelfverzekerder in het leven :D

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:34

Vandaag trots omdat ik met mijn autootje ben gereden naar tankstation en supermarkt (ipv meerijden met vriend) :) :)

En beetje trots omdat ik gisteren in een gesprek iemand kon steunen, fijn om er voor iemand te kunnen zijn :j

@brokjes: goed bezig!
@Goldie: super zeg!
@emil01: knap van je!
@GamblersCup: netjes!
@Veriye: top!
@Carnivoria: respect, goed gedaan!
@pinto_1: ook dat is goed om te doen idd!
@Agossie: je mag zeker trots zijn!
@Zertab: goedzo!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:16

wat een leuk idee,

ik ben trots op mezelf dat ik weer een online dag les volgen overleefd heb doe een opleiding voor verzorgende I.G. ben nu eind tweede jaar , maar zit liever in de klas vind het moeilijk om me iegen zo te motiveren om te blijven kijken/luisteren naar de docenten.

En trots dat ik gisteren sinds lange tijd weer gereden heb op mijn haflinger de lol was er voor mij een beetje af hij wordt wel bereden hoor heb een bijrijdster en mijn dochter rijd hem ook wel.
Vind het alleen moeilijk om wat leuks te bedenken om te gaan doen in de rij bak buiten rijden is nu even geen optie .

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:22

Ohhh ik word zo blij van dit topic :+: zo leuk om te zien dat iedereen zulke goede stappen zet voor zichzelf! Elke kleine overwinning is benoemenswaardig en dit topic laat zien dat ook een mini stap een stapje is. Ik ben trots op jullie allemaal :D

En op mezelf ben ik vandaag trots omdat ik na een vreselijk klote jaar waarbij ik rock bottom van dichtbij heb gezien ik eindelijk vol overtuiging kan zeggen dat het weer goed met me gaat :)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:18

Omdat ik heel graag wilde gaan zonnen en totaal geen zin had om te leren, maar ik toch braaf heel de dag in mijn kamer heb gezeten en heb geleerd.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:37

Pieter25 schreef:
Strijkijzer heb aangeraakt :')

Heel eerlijk...
Daar mag je best trots op zijn!
Dat ding is heet, stoom komt uit zijn gaten. En is in staat om zwarte vlekken te maken.

Ik ben trots op mezelf, dat ik samen met mijn schoonmoeder weer n stuk in de tuin heb gedaan.