Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 11:28

heel leuk, beetje vintage vibe
Afbeelding

beetje een gekke pasvorm, gewaagd, maar zie er een tikkeltje goedkoop uit.
Afbeelding

Afbeelding

ook heeel leuk, maakt mn figuur heeeel mooi!
Afbeelding

Topje is leuk, rokje veel te groot

Afbeelding

Afbeelding

dit rokje is wel een eer heel leuk!

Afbeelding

dit blouseje vind ik ietwat te simpel..

Afbeelding

deze schoenen bieden 0 steun en lopen echt niet ‘veilig’

Afbeelding

en er zat ook nog een simpel zwart colletje bijvoorbeeld onder de blokjes jurk maar die ga ik denk niet eens passen, die ga ik toch niet houden.

Sterre98

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 11:40

Zitten hele leuke dingen tussen Suus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 11:40

Leuk trui! Blouse staat je mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 12:04

Vriend en ik hebben net besteld :D

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 12:21

@Felien: dat groene jurkje is onwijs leuk! Valt ook hoog in de taille zo te zien? Anders ga ik die bestellen haha

@Trui: Staat je allemaal! Die tweede is inderdaad een beetje mwah

Mijn preview viel een beetjeeee tegen. 1 flared broek en een andere wijde broek (zou ik normaal niet uitzoeken) maar vond ze te duur om zomaar te proberen (ken mezelf). Shirtje 35 euro (te duur. Was een wit shirtje met print die mijn smaak ook niet was en ik heb eigenlijk wel genoeg shirts), leuke blouse maar ook 40 euro. Vind dat vrij prijzig.

Ketting, was leuk maar draag er al eentje dus heb voorkeur aangegeven nu voor armbanden of tasjes ed.
Reeboks. Leuk maar ik draag enkel converse of heel af en toe eens een laarsje. Dus heb nu maar uitgezet dat ik geen sneakers wil ontvangen
Zat wel een leuke blazer bij in een mooie kleur, ook een ander leuk truitje die ik beide graag wil proberen.

Heb ook als feedback gegeven dat meer jurkjes / rokjes / truien welkom zijn. Dus ben benieuwd :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 12:37

Oehh, ik heb wel een hele leuke preview! Vrij basic allemaal en goed met elkaar te combineren, maar ik wilde iets dat ik ook op mijn werk kan dragen en dan kan ik niet te chique of sexy gekleed gaan (jurkjes zou ik daar bijvoorbeeld echt niet aantrekken, of het moet tot de enkel zijn := ).

Ook veel items die in de sale zijn. Straks even de computer aanslingeren om nog even goed te kijken, maar ga denk ik maar weinig aanpassen.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 12:46

ik heb drie items die ik wil houden, maar dan heb ik twee jurkjes en 1 rokje voor 101 euro... vind ik wel weer duur...

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 12:55

Dat ziet er leuk uit.

Ik vraag me af, hoe zou dat met die stylisten werken? Zouden ze in dienst zijn bij zalando? Of op fleelance basis werken? Dat je dan meer geld keijgt als ze meer houden. Dan doen ze hun best wel

Biebz
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 13:06

Ik wou de gok nemen
Alleen krijg ik de melding dat ik momenteel niet op rekening kan bestellen en dat de site alleen die betaal optie heeft. Dus ik kan niet eens een box bestellen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 13:06

Joltsje schreef:
Dat ziet er leuk uit.

Ik vraag me af, hoe zou dat met die stylisten werken? Zouden ze in dienst zijn bij zalando? Of op fleelance basis werken? Dat je dan meer geld keijgt als ze meer houden. Dan doen ze hun best wel

Dat laatste :j

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 13:28

Ik heb 3 dingen verwijderd. Een simpele witte blouse van €70 (te duur), een knoopblouse (niet mijn ding) en nog een andere witte blouse (mooi, maar te doorschijnend).

Er zit wel een hele toffe blazer bij, 2 broeken (jeans en een pantalon) en ook wat simpelere shirts die wel mooi te combineren zijn. 1 knalrode, ben heel benieuwd wat ik daarvan vind. En nog een paar sneakers, die had ik nodig dus dat is sowieso top :D

Mijn nieuwe preview staat er al! De witte blouse is nieuw :)

Afbeelding

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:22

Ik heb er één keer een besteld, maar ik vind het heel jammer dat zelfs het laagste budget wat je kan invullen nog steeds best wel duur is -O-

Als 19-jarige student die moet leven van alleen studiefinanciering en zorgtoeslag vind ik bijvoorbeeld €50 voor een spijkerbroek of €40 voor een truitje best wel veel, terwijl er ook best veel échte laag-budget items op Zalando staan (bijvoorbeeld van Pull&Bear en Bershka enzo). Daarom heb ik toen ik mijn Zalon box bestelde eigenlijk alles teruggestuurd, en zou ik er ook geen meer bestellen. Als er ooit een student-vriendelijk budget bij komt zou ik het er wel weer op willen wagen

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 15:35

zoals al 10x gezegd is, wanneer je het laagste budget invult, en gewoon zegt dat je student bent, krijg je gewoon goedkope producten. Ik kreeg ook shirts van €10. ze gaan echt niet pas beginnen met zoeken bij shirts van €45.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:40

Aangestoken door Frummel heb ik ook een box besteld!! Ben heel benieuwd wat er gaat komen. Ik weet wat mij goed staat, maar gevolg daarvan is dat ik altijd hetzelfde draag :') dit is hopelijk een mooie manier om wat anders te proberen en hopelijk te houden.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:40

@E_J Je kunt gewoon je budget aangeven en het scheelt denk ik ook wel dat ze nu inmiddels met een preview werken waarbij je moet aangeven dat je dingen wilt veranderen. Ik heb het nu bij de preview ook gezegd dat ik geen 40 euro betaal voor een simpel oranje shirtje. En geen 50+ voor witte schoenen aangezien ik die niet goed schoon kan houden. Verder vooral shirtjes tussen de 25-35 euro erbij, 2 vesten(bomberjack in verrassend bloempatroon & een spijkerjasje) 40-50 euro range en twee broeken rond de 50 euro range, dus viel me reuze mee. Alles paste heel goed bij me, 1 broek zelfs zo goed dat ik die al 2 keer heb qua kleur in verschillende lengtes dus die daarom afgewezen. Ook het stijltip shirt aangenomen want het is weer eens wat anders. Verder een shirt met zowel een strikje/streepje en een bloempatroon(klinkt heel druk en truttig, maar ik hou ervan. Ik heb helaas nu geen foto's getrokken. Dat ga ik wel even doen als de items die ik niet wilde zijn aangepast. Maar het viel mij reuze mee qua kleding en alles paste heel goed bij me, dus ik wil die box wel ontvangen. Alleen nu moeders lief aankijken of ik deze kleding als een soort van verjaardagscadeau gedeeltelijk vergoed ga krijgen en anders dan is dit alvast mijn besteding van het geld wat ik nog ga verdienen in augustus met werken. :o

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:52

hamsterfan schreef:
@Felien: dat groene jurkje is onwijs leuk! Valt ook hoog in de taille zo te zien? Anders ga ik die bestellen haha

Ja valt wel redelijk hoog in de taille.

Vond het zelf een beetje lastig wanneer ik hem moest dragen. Vroeg me af of die niet te chique was voor mijn werk (onderwijs) en doe hem ook wel naar familiefeestjes aan, maar krijg op beide plekken super leuke reacties erop!

Verder wil ik ook nog even melden dat ik de prijzen bij mij super erg mee vond vallen. Duurste item was geloof ik €70 voor een broek. Verder allemaal blousesjes van onder de €40.

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:56

Oeps, ik heb er ook eentje besteld! Ik ben heel benieuwd! :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:56

Trui schreef:
zoals al 10x gezegd is, wanneer je het laagste budget invult, en gewoon zegt dat je student bent, krijg je gewoon goedkope producten. Ik kreeg ook shirts van €10. ze gaan echt niet pas beginnen met zoeken bij shirts van €45.

Nope, goedkoopste item in mijn box was 30€ voor een cropped top. Had alles op laagste gezet. Ik heb hetzelfde als E_J, broeken van 50/60 euro zijn me echt te duur. Bij zalando bestel ik voor 15 euro ook een prima broek van bershka of p&b. Dus dat is dan weer jammer. Ik heb mijn box daarom ook gecanceled.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:03

Ben door jullie eigenlijk enorm nieuwsgierig geworden en aangezien ik door het coronavirus nu toch niet naar de winkels ga om fysiek te shoppen heb ik ook maar een account aangemaakt en een box besteld :=. Ik ben heel erg benieuwd waar ze mee komen.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:10

Pepperrr schreef:
Trui schreef:

Nope, goedkoopste item in mijn box was 30€ voor een cropped top. Had alles op laagste gezet. Ik heb hetzelfde als E_J, broeken van 50/60 euro zijn me echt te duur. Bij zalando bestel ik voor 15 euro ook een prima broek van bershka of p&b. Dus dat is dan weer jammer. Ik heb mijn box daarom ook gecanceled.

Je kunt specifiek vragen om goedkopere items. Dat heb ik ook gedaan en daar wordt gewoon naar geluisterd. Als jij zegt van 'ik wil graag max 20 euro uitgeven aan een shirtje', dan ouden ze daar rekening mee. Ja, je moet prijsklassen invullen. Maar er is ook de mogelijkheid om contact te hebben met je stylist.

Biebz
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:16

Biebz schreef:
Ik wou de gok nemen
Alleen krijg ik de melding dat ik momenteel niet op rekening kan bestellen en dat de site alleen die betaal optie heeft. Dus ik kan niet eens een box bestellen :+

Aangezien ik lees dat meer mensen nog gewoon bestellen nu.
Ben ik de enige die dit krijgt?
Kan met geen mogelijkheid bestellen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:18

Kan komen doordat je nog rekeningen open hebt staan bij Klarna/AfterPay. Dat is bij mij altijd als achteraf betalen niet werkt. Heel irritant wel, want soms kan je ook gewoon nog niet betalen als je bijvoorbeeld wacht op aangepaste rekening door een retour.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:20

Ik heb 2 van mijn favorieten uit de selectie die ik zelf nooit zou uitkiezen en dus uit mijn comfortzone zijn gevonden op Zalando zelf. Dit is het shirt waar ik over praatte in mijn bericht: https://www.zalando.nl/byoung-byirina-v ... ml?size=38

En dit het bomberjack: https://www.zalando.nl/vero-moda-vmalli ... u-k11.html

@Biebz, anders zou je even contact op kunnen nemen met de klantenservice? Ik had zelf per ongeluk mijn account gedeactiveerd, misschien staat er in je account van Zalando ergens een instelling verkeerd waardoor het niet lukt.

Biebz
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:30

brokjes schreef:
Kan komen doordat je nog rekeningen open hebt staan bij Klarna/AfterPay. Dat is bij mij altijd als achteraf betalen niet werkt. Heel irritant wel, want soms kan je ook gewoon nog niet betalen als je bijvoorbeeld wacht op aangepaste rekening door een retour.

Ik heb daar nog nooit gebruik van gemaakt. Ik heb tot nu toe alleen PayPal en ideal gebruikt. Dus ik vind het een beetje raar.
En vooral jammer nu :p

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:34

Biebz schreef:
brokjes schreef:

Ik heb daar nog nooit gebruik van gemaakt. Ik heb tot nu toe alleen PayPal en ideal gebruikt. Dus ik vind het een beetje raar.
En vooral jammer nu :p

Heb je een BKR registratie?