Bokt is echt heel tof! Zeker deze appgroep, bedankt dames! In deze rare tijd voel ik me nu helemaal jarig!!
Gefeliciteerd Soloro!Mocht er nog plek zijn in de app zou dat leuk zijn! Hier ook geen werk, en buiten mijn paard en af en toe naar ouders gaan om ook weinig sociaal contact...
MarcoBorsato schreef:Als je rawr een flirterig bericht hebt gestuurd krijg je de link.Komen die ook in de app dan, ik ben wel nieuwsgierig
Mossel schreef:MarcoBorsato schreef:Als je rawr een flirterig bericht hebt gestuurd krijg je de link.Komen die ook in de app dan, ik ben wel nieuwsgierig
Wie is rawr? Dan wil ik ook de link. Ben waarschijnlijk wel veelal een meelezer. Weet niet wat ik er bij voor moet stellen.
Rawr schreef:germie schreef:Wie is rawr?How you doin'? ah, ook echt een bokker, maar kennelijk had ik gezocht op 'rawr'. zonder hoofdletters dus.
Ayasha schreef:Hoe druk is het precies in die appgroep momenteel? Doen jullie ook aan nachtbraken?51 mensen waarvan een handjevol mee appt, hier en daar soms wat nachtbrakers