Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik houd daar wel van
Niet gewend om op straatniveau te wonen zeg maar. Maar! Ik heb nu dus ook een tuin van 300m2 waar ik in deze tijd heerlijk in kan werken. Het was namelijk een paardenbloemen-bos vorig jaar toen we hier kwamen wonen...
Gans
Kievit 
We hadden er een hoop lol mee in elk geval, dat was wel weer eens leuk!Shadow0 schreef:(Hij is zo leuk!)
Ha, hier ineens flinke ruzie buiten. Paar mussen die heeeeel boos op elkaar waren. #stadsleven.
. 
[***] schreef:_San87_ schreef:Ik ben Lucifer opnieuw aan het kijken.
Oehh die heb ik nog nooit gezien.. ga hem meteen aan m’n lijstje toevoegen
!
.

Janine1990 schreef:fjordjes schreef:1 van mijn hobbies is koken en nu vind ik van die filmpjes leuk waarin alles versneld wordt laten zien. Je ziet ze vaak op Facebook/pinterest voorbij komen. Hoe noem je die filmpjes?
Oooh kijk eens op de FB pagina's van Tasty, daar staan er zoooo veel op...
Janine1990 schreef:Oooh ik vergeet nog wat... Elke avond tijdens mijn uurtje me-time ben ik aan het haken aan mijn deken voor mijn slaapkamer make over.
musiqolog schreef:Janine1990 schreef:Oooh ik vergeet nog wat... Elke avond tijdens mijn uurtje me-time ben ik aan het haken aan mijn deken voor mijn slaapkamer make over.
Tijd voor jezelf om een dekentje te maken... Een vriendin/kennis van me noemde dat onlangs "quilty time". En eronder liggen niksen was een "quilty pleasure".