Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JPitty schreef:@Gea99, Het toeval wil dat ik afgelopen week al op hun website en webshop heb gekeken, maar helaas ligt Steenwijk buiten hun berzorggebied. Wil ik dat wel, dan ben ik 20 euro bezorgkosten kwijt. Dat is me dan weer net iets te veel.
Plaatselijke bloemist hier in de wijk heeft overigens ook wel meer dan genoeg tulpen, maar hoe krijg ik die dan in Steenwijk? Zelf daar even heen lukt mij op dit moment niet en is ook niet verstandig gezien de corona-maatregelen momenteel.
JPitty schreef:Bolt Amsterdam is wel gelijk 20 bosjes van 10 = 200 tulpen tegelijk. Dat is dan weer net iets te veel. Of ik moet verkeerd kijken natuurlijk. Maar 50 stuks is al genoeg voor mijn ouders. De rest raak ik niet kwijt.
Muurp schreef:Weet iemand iets in de buurt van Arnhem/Apeldoorn?zou graag wat willen bestellen!

ElCamino schreef:Het gaat niet zo lekker.... Hier bij Chrysal loopt het werk rap terug.
Er is reeds gesproken met de OR over inleveren van ADV-dagen en de boel tijdelijk af en toe en paar dagen te sluiten.
Niet aaneengesloten om toch te kunnen leveren aan klanten die wél doorgaan.... lastig hoor.
Ik werk hier al 25 jaar, ik lever graag wat dagen in om mijn baan straks te kunnen houden...
ElCamino schreef:Keet, gelukkig héb ik nog werk! We zijn een gezond en sterk bedrijf en ik hoop echt dat we het zo kunnen uitzingen. bloemen zijn een luxe, mensen gaan daar als eerste op bezuinigen en terecht!!
Dat vind ik erg sneu voor kwekers / telers/ de veiling/ bloemisten.
Net zoals voor alle anderen die nu alles op alles zetten om te blijven bestaan.
bloemenhandel wordt hard geraakt. Van kweker tot verkoper en producent van omliggende materialen.
ElCamino schreef:Het gaat ook om de kwekers en telers waar de boel vernietigd wordt..... niet de bloemist.