Lestrange01 schreef:Ik kom even een beetje binnen vallen. Wat zouden jullie in mijn geval doen? Ik werk als caissière en kom dus met heel veel mensen in contact, op werk dragen we wel handschoenen.
Morgen moet ik van 12 tot 21 werken, en ik voelde me vandaag niet helemaal fit. Uit voorzorg nam ik mijn temperatuur op, mijn temperatuur (die normaal 37.2 is) is 37.7. Dat valt natuurlijk niet onder koorts. Maar juist doordat ik met honderden mensen in aanraking kom ben ik een beetje huiverig.
Heel veel oudjes komen boodschappen doen en wat als ik toch een risico ben? Juist omdat onze winkel in een buurt zit met veel oudere mensen. Aan de andere kant, het is zó bizar druk dat ik keihard nodig ben, zeker omdat ik de hele dag werk.
In de trant van "hoe streng ga je met de maatregelen om?" Wat zouden jullie doen?
Edit: zelf ben ik van plan het nog even in de gate te houden, blijft het onder de 38 dan ga ik gewoon werken, maar let ik extra op dat ik niet aan mijn gezicht zit tijdens het werk, zodra het ontwikkelt naar koorts dan meld ik me uiteraard gelijk ziek
Ik zou dit met mijn werkgever overleggen en als je keelpijn krijgt of andere (lichte) klachten cq nog meer verhoging dan zou ik me ziek melden.